نویسنده = محمد نریمانی
اثربخشی هیپنوتراپی تحلیلی شناختی بر تنظیم هیجانی و خود پنداره تحصیلی در دانش‌آموزان پایه پنجم و ششم مبتلا به اختلال یادگیری ویژه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 13 مرداد 1404

10.22098/jld.2025.16445.2219

محمود زیوری رحمان؛ جواد سیاه مشتهء؛ محمد نریمانی؛ علی گروسی


مقایسه مشارکت گروهی و حساسیت به طرد در دانش‌آموزان با و بدون اختلال یادگیری

دوره 10، شماره 1، آذر 1399، صفحه 187-199

10.22098/jld.2020.1051

محمد نریمانی؛ سیف اله آقاجانی؛ زینب محسن پور


مقایسه‌ی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خود‬تنظیمی در دانش‬آموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی

دوره 5، شماره 4، شهریور 1395، صفحه 87-107

محمد نریمانی؛ بهنام خشنودنیای چماچائی؛ عادل زاهد؛ عباس ابوالقاسمی