آ
-
آزموده، معصومه
تاثیر آموزش راهبردهای شناختی- فراشناختی بر حافظه کاری و بازداری پاسخ دانش آموزان دارای اختلال ویژه یادگیری از نوع خواندن [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 62-76]
-
آقاجانی، سیف اله
مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و راهبردهای یادگیری چند حسی بر عملکرد خواندن دانش آموزان دو زبانه دارای اختلال نارسا خوانی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 76-89]
ا
-
ابوالقاسمی، عباس
مقایسه سبکهای یادگیری در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری، نقص توجه/ بیشفعالی و بهنجار [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 45-61]
-
احمدی، بهزاد
اثربخشی بازیهای توجهی بر توانایی خواندن کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 90-102]
-
اداوی، حمیده
تأثیر آموزش روش فنوگرافیکس بر میزان کارکرد اجرایی و عملکرد خواندن دانشآموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
-
ارخودی قلعه نوئی، زهره
ویژگیهای روانسنجی مقیاس کیفیت زندگی کودکان و نوجوانان با ناتوانی های ویژه یادگیری [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 6-19]
-
ارخودی قلعه نوئی، مهدی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس کیفیت زندگی کودکان و نوجوانان با ناتوانی های ویژه یادگیری [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 6-19]
-
اشرف زاده، شایسته
بررسی رابطه واسطههای تحصیلی با راهبردهای شناختی- فراشناختی و باورهای انگیزشی در کودکان دارای اختلالات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 20-32]
-
افشاری، علی
اثر بخشی روش آموزش ایفای نقش بر خودکارآمدی تحصیلی، سازگاری اجتماعی و انگیزه تحصیلی در دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 15-29]
-
امیری، زینت
اثربخشی آموزش تکالیف شنیداری بر بهبود توجه شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی همراه با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 77-90]
-
امین یزدی، سید امیر
ویژگیهای روانسنجی مقیاس کیفیت زندگی کودکان و نوجوانان با ناتوانی های ویژه یادگیری [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 6-19]
-
اندیشمند، ویدا
بررسی رابطه واسطههای تحصیلی با راهبردهای شناختی- فراشناختی و باورهای انگیزشی در کودکان دارای اختلالات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 20-32]
ب
-
بابازاده، زهرا
بررسی تأثیر آموزش حل مسئله بر خودپنداره، عزت نفس و خودتنظیمی دانش آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 6-19]
-
بابازاده، زهرا
اثربخشی آموزش شفقت نسبت به خود بر مهارت اجتماعی، خودکارآمدی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 30-44]
-
بیات، محسن
ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ عملکرد در آزمون ادراک دﻳﺪاری-ﻓﻀﺎﻳﻰ ﺑﻨﺘﻮن در داﻧﺶ آﻣﻮزان ﺑﺎ اﺧﺘﻼل ﻳﺎدﮔیری خاص و ﻋﺎدی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 80-90]
-
بازیاری زاده، بدریه
مقایسه میزان کودک آزاری و کیفیت رابطه مادر با فرزند مبتلا به اختلال یادگیری و فرزند غیر مبتلای خود [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 104-117]
-
بدری گرگری، رحیم
شفقت به خود و بهزیستی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه وعادی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 64-79]
-
بشرپور، سجاد
مرور سیستماتیک مطالعات مرتبط با کارکردهای اجرایی در کودکان نارساخوان در مطالعات ایرانی (1397-1380) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 33-46]
-
بشیرگنبدی، سپیده
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عملکرد توجه مداوم، برنامهریزی-سازماندهی و عملکرد پیوسته در دانشآموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 48-63]
-
بهرامی، عبدالله
اثربخشی تمرین ذهن آگاهی به همراه موسیقی بر حافظه کاری و انعطاف پذیری شناختی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 6-20]
پ
-
پرزور، پرویز
اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای مقابلهای مبتنی بر آموزههای اسلامی بر شادکامی و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 21-34]
-
پورزرگر، رعنا
مقایسه هوش شخصی و هیجانپذیری منفی در بین دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 35-45]
ت
-
تقدیری، عزت
مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و تکنیکهای تنظیم هیجان بر خودتنظیمی یادگیری در دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 20-32]
-
تنهای رشوانلو، فرهاد
ویژگیهای روانسنجی مقیاس کیفیت زندگی کودکان و نوجوانان با ناتوانی های ویژه یادگیری [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 6-19]
ج
-
جباری، سوسن
اثربخشی آموزش شفقت نسبت به خود بر مهارت اجتماعی، خودکارآمدی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 30-44]
ح
-
حاجی یخچالی، علیرضا
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه ریزی عصب-زبان شناختی و آموزش ذهن آگاهی بر خودپنداره تحصیلی دانش آموزان دختر مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 91-103]
-
حاجلو، نادر
مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و راهبردهای یادگیری چند حسی بر عملکرد خواندن دانش آموزان دو زبانه دارای اختلال نارسا خوانی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 76-89]
-
حسنی، محمد امین
اثربخشی آموزش تابآوری بر مدیریت استرس، عواطف و رفتار کمکطلبی تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 33-47]
-
حسن زاده، مهرداد
مقایسه هوش شخصی و هیجانپذیری منفی در بین دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 35-45]
-
حسین زاده کلسری، بنفشه
مقایسه سبکهای یادگیری در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری، نقص توجه/ بیشفعالی و بهنجار [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 45-61]
-
حسینی نسب، سید داود
تاثیر آموزش راهبردهای شناختی- فراشناختی بر حافظه کاری و بازداری پاسخ دانش آموزان دارای اختلال ویژه یادگیری از نوع خواندن [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 62-76]
د
-
دیدار، فرداد
ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ عملکرد در آزمون ادراک دﻳﺪاری-ﻓﻀﺎﻳﻰ ﺑﻨﺘﻮن در داﻧﺶ آﻣﻮزان ﺑﺎ اﺧﺘﻼل ﻳﺎدﮔیری خاص و ﻋﺎدی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 80-90]
-
دلاورپور، محمدآقا
اثربخشی تمرین ذهن آگاهی به همراه موسیقی بر حافظه کاری و انعطاف پذیری شناختی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 6-20]
-
دهقانی، یوسف
اثربخشی آموزش تابآوری بر مدیریت استرس، عواطف و رفتار کمکطلبی تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 33-47]
ذ
-
ذاکرنیا، فرشته
تأثیر آموزش قدردانی با رویکرد اسلامی بر خودبخشایشگری و صبر مادران کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 47-61]
ر
-
رحیمی، بهناز
اثربخشی بازی های حرکتی موزون بر میزان ادراک فضایی و حافظه ی فعال و نارسایی شناختی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 78-90]
-
رخشنده، لیلی
مقایسه بیانگری هیجانی، اجتناب شناختی و مهارت های اجتماعی در دانش آموزان با و بدون مشکلات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 62-75]
ز
-
زلفی، وحیده
تاثیر آموزش راهبردهای شناختی- فراشناختی بر حافظه کاری و بازداری پاسخ دانش آموزان دارای اختلال ویژه یادگیری از نوع خواندن [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 62-76]
-
زینال زاده، مهتاب
تدوین معادلات ساختاری سازگاری اجتماعی دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه بر اساس ناگویی هیجانی و باورهای فراشناختی و با میانجیگری حمایت اجتماعی ادراکشده [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 62-77]
س
-
سعدی پور، اسماعیل
اثربخشی آموزش تکالیف شنیداری بر بهبود توجه شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی همراه با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 77-90]
-
سعیدی رضوانی، طلیعه
ویژگیهای روانسنجی مقیاس کیفیت زندگی کودکان و نوجوانان با ناتوانی های ویژه یادگیری [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 6-19]
-
سیف، الهام
مرور سیستماتیک مطالعات مرتبط با کارکردهای اجرایی در کودکان نارساخوان در مطالعات ایرانی (1397-1380) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 33-46]
-
سلطانی، امان اله
بررسی رابطه واسطههای تحصیلی با راهبردهای شناختی- فراشناختی و باورهای انگیزشی در کودکان دارای اختلالات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 20-32]
ش
-
شهنی ییلاق، منیجه
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه ریزی عصب-زبان شناختی و آموزش ذهن آگاهی بر خودپنداره تحصیلی دانش آموزان دختر مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 91-103]
-
شیویاری، فرهاد
مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و راهبردهای یادگیری چند حسی بر عملکرد خواندن دانش آموزان دو زبانه دارای اختلال نارسا خوانی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 76-89]
ص
-
صبحی قراملکی، ناصر
مقایسه بیانگری هیجانی، اجتناب شناختی و مهارت های اجتماعی در دانش آموزان با و بدون مشکلات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 62-75]
-
صدری دمیرچی، اسماعیل
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عملکرد توجه مداوم، برنامهریزی-سازماندهی و عملکرد پیوسته در دانشآموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 48-63]
-
صوابی نیری، وحید
ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ عملکرد در آزمون ادراک دﻳﺪاری-ﻓﻀﺎﻳﻰ ﺑﻨﺘﻮن در داﻧﺶ آﻣﻮزان ﺑﺎ اﺧﺘﻼل ﻳﺎدﮔیری خاص و ﻋﺎدی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 80-90]
ض
-
ضرغام حاجبی، مجید
مقایسه ی اثربخشی مداخله مبتنی بر آموزش مهارت های شناختی – رفتاری هیجان مدار و آموزش تکنیک های امتحان بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 91-108]
-
ضرغام حاجبی، مجید
اثربخشی آموزش تکالیف شنیداری بر بهبود توجه شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی همراه با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 77-90]
ط
-
طاهری، حسن
مقایسه هوش شخصی و هیجانپذیری منفی در بین دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری ویژه [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 35-45]
-
طباطبایی، سید موسی
اثربخشی تمرین ذهن آگاهی به همراه موسیقی بر حافظه کاری و انعطاف پذیری شناختی کودکان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 6-20]
ع
-
عابدی، صمد
اثربخشی بازی های حرکتی موزون بر میزان ادراک فضایی و حافظه ی فعال و نارسایی شناختی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 78-90]
-
عبادی، متینه
تدوین معادلات ساختاری سازگاری اجتماعی دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه بر اساس ناگویی هیجانی و باورهای فراشناختی و با میانجیگری حمایت اجتماعی ادراکشده [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 62-77]
-
عباسی، محمد
تأثیر آموزش روش فنوگرافیکس بر میزان کارکرد اجرایی و عملکرد خواندن دانشآموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
-
عباسی، مسلم
رابطه افسردگی مادران با نشانههای افسردگی و اضطراب کودکان دارای اختلال یادگیری خاص با واسطه استرس والدینی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 46-61]
-
عرفانی، سجاد
شفقت به خود و بهزیستی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه وعادی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 64-79]
-
عزتی بابی، مریم
مقایسه شایستگی اجتماعی با رفتار قلدری - قربانی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 91-103]
-
علاف اصغری، فرانک
ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ عملکرد در آزمون ادراک دﻳﺪاری-ﻓﻀﺎﻳﻰ ﺑﻨﺘﻮن در داﻧﺶ آﻣﻮزان ﺑﺎ اﺧﺘﻼل ﻳﺎدﮔیری خاص و ﻋﺎدی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 80-90]
-
عینی، ساناز
تدوین معادلات ساختاری سازگاری اجتماعی دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه بر اساس ناگویی هیجانی و باورهای فراشناختی و با میانجیگری حمایت اجتماعی ادراکشده [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 62-77]
غ
-
غریبی، جلال
اثربخشی بازیهای توجهی بر توانایی خواندن کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 90-102]
-
غریبی، حسن
اثربخشی بازیهای توجهی بر توانایی خواندن کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 90-102]
-
غیرتی، شمیلا
رابطه افسردگی مادران با نشانههای افسردگی و اضطراب کودکان دارای اختلال یادگیری خاص با واسطه استرس والدینی [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 46-61]
-
غفاری، مظفر
اثربخشی بازی های حرکتی موزون بر میزان ادراک فضایی و حافظه ی فعال و نارسایی شناختی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 78-90]
-
غلامی، سمیه
مقایسه میزان کودک آزاری و کیفیت رابطه مادر با فرزند مبتلا به اختلال یادگیری و فرزند غیر مبتلای خود [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 104-117]
ف
-
فتحی، کامروز
بررسی تأثیر آموزش حل مسئله بر خودپنداره، عزت نفس و خودتنظیمی دانش آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 6-19]
-
فتحی، کامروز
اثربخشی آموزش شفقت نسبت به خود بر مهارت اجتماعی، خودکارآمدی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 30-44]
ق
-
قدم پور، عزت اله
تأثیر آموزش روش فنوگرافیکس بر میزان کارکرد اجرایی و عملکرد خواندن دانشآموزان دارای مشکلات خواندن [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 1-14]
ک
-
کافی ماسوله، سید موسی
مقایسه سبکهای یادگیری در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری، نقص توجه/ بیشفعالی و بهنجار [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 45-61]
-
کریمیان، عدالت
اثربخشی بازیهای توجهی بر توانایی خواندن کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 90-102]
گ
-
گلستانی، احسان
ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ عملکرد در آزمون ادراک دﻳﺪاری-ﻓﻀﺎﻳﻰ ﺑﻨﺘﻮن در داﻧﺶ آﻣﻮزان ﺑﺎ اﺧﺘﻼل ﻳﺎدﮔیری خاص و ﻋﺎدی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 80-90]
م
-
مجاور، شیرین
بررسی تأثیر آموزش حل مسئله بر خودپنداره، عزت نفس و خودتنظیمی دانش آموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 6-19]
-
مجاور، شیرین
اثربخشی آموزش شفقت نسبت به خود بر مهارت اجتماعی، خودکارآمدی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 30-44]
-
محمدی، نسیم
اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر عملکرد توجه مداوم، برنامهریزی-سازماندهی و عملکرد پیوسته در دانشآموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 48-63]
-
محمودی، هیوا
اثربخشی بازیهای توجهی بر توانایی خواندن کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 90-102]
-
میرزاحسینی، حسن
اثربخشی آموزش تکالیف شنیداری بر بهبود توجه شنیداری در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیشفعالی همراه با اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 77-90]
-
میرزا حسینی، حسن
مقایسه ی اثربخشی مداخله مبتنی بر آموزش مهارت های شناختی – رفتاری هیجان مدار و آموزش تکنیک های امتحان بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 91-108]
-
میکائیلی، نیلوفر
مقایسه شایستگی اجتماعی با رفتار قلدری - قربانی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 91-103]
-
مکتبی، غلامحسین
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه ریزی عصب-زبان شناختی و آموزش ذهن آگاهی بر خودپنداره تحصیلی دانش آموزان دختر مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 91-103]
-
منصوری، لیلا
مقایسه اثربخشی آموزش راهبردهای برنامه ریزی عصب-زبان شناختی و آموزش ذهن آگاهی بر خودپنداره تحصیلی دانش آموزان دختر مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 91-103]
-
موسی زاده، توکل
مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و تکنیکهای تنظیم هیجان بر خودتنظیمی یادگیری در دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 20-32]
ن
-
ناعمی، علی محمد
تأثیر آموزش قدردانی با رویکرد اسلامی بر خودبخشایشگری و صبر مادران کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری خاص [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 47-61]
-
نریمانی، محمد
مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و تکنیکهای تنظیم هیجان بر خودتنظیمی یادگیری در دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 20-32]
-
نریمانی، محمد
مرور سیستماتیک مطالعات مرتبط با کارکردهای اجرایی در کودکان نارساخوان در مطالعات ایرانی (1397-1380) [دوره 11، شماره 2، 1400، صفحه 33-46]
-
نریمانی، محمد
مقایسه اثربخشی توانبخشی شناختی و راهبردهای یادگیری چند حسی بر عملکرد خواندن دانش آموزان دو زبانه دارای اختلال نارسا خوانی [دوره 11، شماره 3، 1401، صفحه 76-89]
-
نریمانی، محمد
اثربخشی بازی های حرکتی موزون بر میزان ادراک فضایی و حافظه ی فعال و نارسایی شناختی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 78-90]
-
نظر، سمیرا
تدوین معادلات ساختاری سازگاری اجتماعی دانشآموزان با اختلال یادگیری ویژه بر اساس ناگویی هیجانی و باورهای فراشناختی و با میانجیگری حمایت اجتماعی ادراکشده [دوره 11، شماره 4، 1401، صفحه 62-77]
-
نعیم، مهدی
ﻣﻘﺎﻳﺴﻪ عملکرد در آزمون ادراک دﻳﺪاری-ﻓﻀﺎﻳﻰ ﺑﻨﺘﻮن در داﻧﺶ آﻣﻮزان ﺑﺎ اﺧﺘﻼل ﻳﺎدﮔیری خاص و ﻋﺎدی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 80-90]
-
نعمتی، شهروز
شفقت به خود و بهزیستی تحصیلی در دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه وعادی [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 64-79]
ی
-
یعقوبیان، اعظم
مقایسه ی اثربخشی مداخله مبتنی بر آموزش مهارت های شناختی – رفتاری هیجان مدار و آموزش تکنیک های امتحان بر سرزندگی تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 11، شماره 1، 1400، صفحه 91-108]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد