آ
-
آموزش چرخش ذهنی
اثربخشی آموزش چرخش ذهنی بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب) دانشآموزان نارساخوان [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 27-39]
-
آموزش چند رسانهای
تعیین اثربخشی آموزش با استفاده از برنامه چندرسانهای لوح دانش مبتنی بر دیدگاه ساختگرا بر بهبود عملکرد ریاضی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 7-34]
-
آموزش خودتعلیمی کلامی
اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی بر کارکردهای اجرایی و هماهنگی دیداری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال خواندن [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 72-93]
-
آموزش فراشناختی حل مسأله
اثر بخشی شیوههای آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواسپرتی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 42-67]
-
آموزش مبتنی بر بازی
اثربخشی آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر انگیزش درونی حل مسئله در دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 26-41]
ا
-
اختلالات یادگیری
اثربخشی طرحواره درمانی بر رفتارهای ایذایی دانشآموزان مبتلا به اختلالهای یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 7-20]
-
اختلالات یادگیری
مقایسه تئوری ذهن، خودآگاهی شناختی و خود نظمدهی در دانش آموزان با و بدون اختلالات یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 21-41]
-
اختلال یادگیری
مقایسه سطوح خودانتقادی، استرس ادراک شده، عاطفه مثبت و منفی در مادران دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 7-26]
-
اختلال یادگیری
بررسی اثر بخشی روش فنوگرافیکس بر عملکرد خواندن دانشآموزان مقطع ابتدایی مبتلا به نارساخوانی [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 130-160]
-
اختلال یادگیری
بررسی نقش هوش هیجانی و تفکرات مثبت مادران در میزان اضطراب اجتماعی نوجوانان دختر مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 130-147]
-
اختلال یادگیری خاص
طراحی برنامه مداخلهای توجه متمرکز و تقسیمشده و بررسی اثربخشی آن بر هوشبهر حافظه فعال در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 7-25]
-
اختلال یادگیری خاص
مقایسه ی برنامهریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن) [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 94-111]
-
اختلال یادگیری خاص
اثر بخشی شیوههای آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواسپرتی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 42-67]
-
اختلال یادگیری خاص
اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر سرزندگی تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 68-86]
-
اختلال یادگیری ریاضی
اثربخشی آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر انگیزش درونی حل مسئله در دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 26-41]
-
اختلال یادگیری غیرکلامی
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر نظریه ذهن و رفتارهای اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 105-129]
-
اختلال خاص یادگیری ریاضی
بررسی اثربخشی تئاتر درمانی بر بهبود شایستگی اجتماعی دانش آموزان با اختلال خاص یادگیری در ریاضی [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 87-104]
-
اختلال خواندن
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر سازگاری اجتماعی و سازگاری تحصیلی دانشآموزان با اختلال خواندن [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 91-109]
-
اختلال ریاضی
اثربخشی آموزش یادگیری فراشناختی بر خودکارآمدی و کیفیت زندگی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 42-60]
-
اختلال های یادگیری
تأثیر کاربرد موسیقی در بهبود عملکرد خواندن و نوشتن دانشآموزان مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 40-54]
-
اختلالهای یادگیری
بررسی تطبیقی کمخونی در دانشآموزان ابتدایی مبتلا به نارسایی توجه و عادی و ارتباط آن با اختلالهای یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 119-135]
-
استرس ادراک شده
مقایسه سطوح خودانتقادی، استرس ادراک شده، عاطفه مثبت و منفی در مادران دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 7-26]
-
اضطراب اجتماعی
بررسی نقش هوش هیجانی و تفکرات مثبت مادران در میزان اضطراب اجتماعی نوجوانان دختر مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 130-147]
-
اضطراب امتحان
اثربخشی روش درمان حساسیتزدایی به واسطه حرکات چشم و بازپردازش بر تنظیم شناختی هیجان و اضطراب امتحان دانشآموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 110-129]
-
انعطاف پذیری شناختی
مقایسه ی برنامهریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن) [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 94-111]
-
انگیزش تحصیلی
تأثیر بازیهای آموزشی مبتنی بر فرایندهای شناختی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان با مشکلات ویژه خواندن [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 76-99]
-
انگیزش درونی
اثربخشی آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر انگیزش درونی حل مسئله در دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 26-41]
ب
-
بازی درمانی
اثربخشی بازیدرمانی بر ارتقاء یادگیری مفاهیم ریاضی و توانایی حل مسئله دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 57-76]
-
بازی های آموزشی
تأثیر بازیهای آموزشی مبتنی بر فرایندهای شناختی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان با مشکلات ویژه خواندن [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 76-99]
-
برنامه اسپارک
اثر برنامه اسپارک بر خودپنداره و مهارتهای حرکتی کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 35-56]
-
برنامه آموزش مهارتهای اجتماعی
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر نظریه ذهن و رفتارهای اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 105-129]
-
برنامه ریزی
مقایسه ی برنامهریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن) [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 94-111]
-
بهبود خواندن و نوشتن
تأثیر کاربرد موسیقی در بهبود عملکرد خواندن و نوشتن دانشآموزان مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 40-54]
پ
-
پردازش هیجانی
اثر بخشی شیوههای آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواسپرتی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 42-67]
-
پیشرفت تحصیلی
تأثیر بازیهای آموزشی مبتنی بر فرایندهای شناختی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان با مشکلات ویژه خواندن [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 76-99]
ت
-
تسلط بر نماد
تأثیر آموزش موقعیتیابی و تسلط بر نماد بر چگونگی خواندن دانش-آموزان نارساخوان پسر [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 61-75]
-
تفکرات مثبت
بررسی نقش هوش هیجانی و تفکرات مثبت مادران در میزان اضطراب اجتماعی نوجوانان دختر مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 130-147]
-
تکانشوری
اثر بخشی شیوههای آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواسپرتی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 42-67]
-
تنظیم شناختی هیجان
اثربخشی روش درمان حساسیتزدایی به واسطه حرکات چشم و بازپردازش بر تنظیم شناختی هیجان و اضطراب امتحان دانشآموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 110-129]
-
تنظیم هیجان
اثر بخشی شیوههای آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواسپرتی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 42-67]
-
توجه انتخابی
مقایسه ی برنامهریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن) [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 94-111]
-
توجه تقسیمشده
طراحی برنامه مداخلهای توجه متمرکز و تقسیمشده و بررسی اثربخشی آن بر هوشبهر حافظه فعال در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 7-25]
-
توجه متمرکز
طراحی برنامه مداخلهای توجه متمرکز و تقسیمشده و بررسی اثربخشی آن بر هوشبهر حافظه فعال در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 7-25]
-
تئاتر درمانی
بررسی اثربخشی تئاتر درمانی بر بهبود شایستگی اجتماعی دانش آموزان با اختلال خاص یادگیری در ریاضی [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 87-104]
-
تئوری ذهن
مقایسه تئوری ذهن، خودآگاهی شناختی و خود نظمدهی در دانش آموزان با و بدون اختلالات یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 21-41]
ح
-
حل مسئله
اثربخشی آموزش حل مسئله ریاضی با روش بازی بر انگیزش درونی حل مسئله در دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 26-41]
-
حل مسئله
اثربخشی بازیدرمانی بر ارتقاء یادگیری مفاهیم ریاضی و توانایی حل مسئله دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 57-76]
-
حواسپرتی
اثر بخشی شیوههای آموزش فراشناختی حل مسأله و تنظیم هیجان بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواسپرتی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 42-67]
خ
-
خودآگاهی شناختی
مقایسه تئوری ذهن، خودآگاهی شناختی و خود نظمدهی در دانش آموزان با و بدون اختلالات یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 21-41]
-
خودانتقادی
مقایسه سطوح خودانتقادی، استرس ادراک شده، عاطفه مثبت و منفی در مادران دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 7-26]
-
خودپنداره
اثر برنامه اسپارک بر خودپنداره و مهارتهای حرکتی کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 35-56]
-
خودکارآمدی
اثربخشی آموزش یادگیری فراشناختی بر خودکارآمدی و کیفیت زندگی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 42-60]
-
خود نظمدهی
مقایسه تئوری ذهن، خودآگاهی شناختی و خود نظمدهی در دانش آموزان با و بدون اختلالات یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 21-41]
د
-
دانشآموزان
بررسی تطبیقی کمخونی در دانشآموزان ابتدایی مبتلا به نارسایی توجه و عادی و ارتباط آن با اختلالهای یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 119-135]
-
دانشآموزان
تأثیر کاربرد موسیقی در بهبود عملکرد خواندن و نوشتن دانشآموزان مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 40-54]
-
دانشآموزان
بررسی اثر بخشی روش فنوگرافیکس بر عملکرد خواندن دانشآموزان مقطع ابتدایی مبتلا به نارساخوانی [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 130-160]
-
دانشآموزان نارساخوان
تأثیر آموزش موقعیتیابی و تسلط بر نماد بر چگونگی خواندن دانش-آموزان نارساخوان پسر [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 61-75]
-
دانشآموز نارسانویس
تأثیر فعالیتبدنی منتخب بر هماهنگی چشم و دست دانشآموزان نارسانویس [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 55-71]
-
دیدگاه ساختگرا
تعیین اثربخشی آموزش با استفاده از برنامه چندرسانهای لوح دانش مبتنی بر دیدگاه ساختگرا بر بهبود عملکرد ریاضی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 7-34]
-
درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد
بررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر راهبردهای حل تعارض والد- فرزند مادران دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 77-90]
ر
-
راهبردهای حل تعارض والد- فرزند
بررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر راهبردهای حل تعارض والد- فرزند مادران دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 77-90]
-
رفتارهای اجتماعی
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر نظریه ذهن و رفتارهای اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 105-129]
-
رفتارهای ایذایی
اثربخشی طرحواره درمانی بر رفتارهای ایذایی دانشآموزان مبتلا به اختلالهای یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 7-20]
-
روش اورتون-گیلینگهام
مقایسه تأثیر روش های چند حسی فرنالد و اورتون-گیلینگهام در بهبود مهارت خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 100-118]
-
روش فرنالد
مقایسه تأثیر روش های چند حسی فرنالد و اورتون-گیلینگهام در بهبود مهارت خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 100-118]
-
روش موقعیتیابی
تأثیر آموزش موقعیتیابی و تسلط بر نماد بر چگونگی خواندن دانش-آموزان نارساخوان پسر [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 61-75]
س
-
سازگاری اجتماعی
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر سازگاری اجتماعی و سازگاری تحصیلی دانشآموزان با اختلال خواندن [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 91-109]
-
سازگاری تحصیلی
اثربخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری بر سازگاری اجتماعی و سازگاری تحصیلی دانشآموزان با اختلال خواندن [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 91-109]
-
سرزندگی تحصیلی
اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر سرزندگی تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 68-86]
ش
-
شایستگی اجتماعی
بررسی اثربخشی تئاتر درمانی بر بهبود شایستگی اجتماعی دانش آموزان با اختلال خاص یادگیری در ریاضی [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 87-104]
ط
-
طرحواره درمانی
اثربخشی طرحواره درمانی بر رفتارهای ایذایی دانشآموزان مبتلا به اختلالهای یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 7-20]
ع
-
عاطفه مثبت و منفی
مقایسه سطوح خودانتقادی، استرس ادراک شده، عاطفه مثبت و منفی در مادران دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 7-26]
-
عملکرد خواندن
تأثیر آموزش موقعیتیابی و تسلط بر نماد بر چگونگی خواندن دانش-آموزان نارساخوان پسر [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 61-75]
-
عملکرد خواندن
مقایسه تأثیر روش های چند حسی فرنالد و اورتون-گیلینگهام در بهبود مهارت خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 100-118]
-
عملکرد خواندن
اثربخشی آموزش چرخش ذهنی بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب) دانشآموزان نارساخوان [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 27-39]
-
عملکرد خواندن
بررسی اثر بخشی روش فنوگرافیکس بر عملکرد خواندن دانشآموزان مقطع ابتدایی مبتلا به نارساخوانی [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 130-160]
-
عملکرد ریاضی
تعیین اثربخشی آموزش با استفاده از برنامه چندرسانهای لوح دانش مبتنی بر دیدگاه ساختگرا بر بهبود عملکرد ریاضی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 7-34]
ف
-
فرایندهای شناختی
تأثیر بازیهای آموزشی مبتنی بر فرایندهای شناختی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان با مشکلات ویژه خواندن [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 76-99]
-
فعالیتبدنی
تأثیر فعالیتبدنی منتخب بر هماهنگی چشم و دست دانشآموزان نارسانویس [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 55-71]
-
فنوگرافیکس
بررسی اثر بخشی روش فنوگرافیکس بر عملکرد خواندن دانشآموزان مقطع ابتدایی مبتلا به نارساخوانی [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 130-160]
ک
-
کاربرد موسیقی
تأثیر کاربرد موسیقی در بهبود عملکرد خواندن و نوشتن دانشآموزان مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 40-54]
-
کارکردهای اجرایی
اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی بر کارکردهای اجرایی و هماهنگی دیداری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال خواندن [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 72-93]
-
کارکردهای اجرایی
مقایسه ی برنامهریزی، توجه انتخابی و انعطاف پذیری شناختی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی خواندن) [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 94-111]
-
کیفیت زندگی
اثربخشی آموزش یادگیری فراشناختی بر خودکارآمدی و کیفیت زندگی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 42-60]
-
کمخونی
بررسی تطبیقی کمخونی در دانشآموزان ابتدایی مبتلا به نارسایی توجه و عادی و ارتباط آن با اختلالهای یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 119-135]
م
-
مشکلات ویژه خواندن
تأثیر بازیهای آموزشی مبتنی بر فرایندهای شناختی بر انگیزش تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان با مشکلات ویژه خواندن [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 76-99]
-
مفاهیم ریاضی
اثربخشی بازیدرمانی بر ارتقاء یادگیری مفاهیم ریاضی و توانایی حل مسئله دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 57-76]
-
مهارتهای حرکتی
اثر برنامه اسپارک بر خودپنداره و مهارتهای حرکتی کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 35-56]
ن
-
ناتوانی یادگیری
تعیین اثربخشی آموزش با استفاده از برنامه چندرسانهای لوح دانش مبتنی بر دیدگاه ساختگرا بر بهبود عملکرد ریاضی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 7-34]
-
ناتوانی یادگیری
بررسی اثربخشی مداخله مبتنی بر پذیرش و تعهد بر راهبردهای حل تعارض والد- فرزند مادران دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 77-90]
-
ناتوانی یادگیری
اثربخشی روش درمان حساسیتزدایی به واسطه حرکات چشم و بازپردازش بر تنظیم شناختی هیجان و اضطراب امتحان دانشآموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 110-129]
-
ناتوانی یادگیری ریاضی
اثربخشی بازیدرمانی بر ارتقاء یادگیری مفاهیم ریاضی و توانایی حل مسئله دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 57-76]
-
ناتوانیهای یادگیری
اثر برنامه اسپارک بر خودپنداره و مهارتهای حرکتی کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 35-56]
-
نارسایی توجه
بررسی تطبیقی کمخونی در دانشآموزان ابتدایی مبتلا به نارسایی توجه و عادی و ارتباط آن با اختلالهای یادگیری [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 119-135]
-
نارساخوان
مقایسه تأثیر روش های چند حسی فرنالد و اورتون-گیلینگهام در بهبود مهارت خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 100-118]
-
نارساخوانی
اثربخشی آموزش چرخش ذهنی بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب) دانشآموزان نارساخوان [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 27-39]
-
نارساخوانی
اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی بر کارکردهای اجرایی و هماهنگی دیداری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال خواندن [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 72-93]
-
نارساخوانی
بررسی اثر بخشی روش فنوگرافیکس بر عملکرد خواندن دانشآموزان مقطع ابتدایی مبتلا به نارساخوانی [دوره 7، شماره 3، 1397-1396، صفحه 130-160]
-
نظریه ذهن
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر نظریه ذهن و رفتارهای اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 105-129]
و
-
واقعیتدرمانی
اثربخشی واقعیت درمانی گروهی بر سرزندگی تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 68-86]
ه
-
هماهنگی چشم – دست
تأثیر فعالیتبدنی منتخب بر هماهنگی چشم و دست دانشآموزان نارسانویس [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 55-71]
-
هماهنگی دیداری حرکتی
اثربخشی آموزش خودتعلیمی کلامی بر کارکردهای اجرایی و هماهنگی دیداری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال خواندن [دوره 7، شماره 2، 1397-1396، صفحه 72-93]
-
هوشبهر حافظه فعال
طراحی برنامه مداخلهای توجه متمرکز و تقسیمشده و بررسی اثربخشی آن بر هوشبهر حافظه فعال در کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 7-25]
-
هوش هیجانی
بررسی نقش هوش هیجانی و تفکرات مثبت مادران در میزان اضطراب اجتماعی نوجوانان دختر مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 7، شماره 4، 1397-1396، صفحه 130-147]
ی
-
یادگیری فراشناختی
اثربخشی آموزش یادگیری فراشناختی بر خودکارآمدی و کیفیت زندگی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 7، شماره 1، 1397-1396، صفحه 42-60]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد