آ
-
آتش افروز، عسکر
مقایسه اثربخشی روش تحریک فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان الکتریکی مستقیم و برنامه یکپارچگی حسی حرکتی بر کارکردهای اجرایی (انعطافپذیری شناختی و بازداری پاسخ) دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 114-99]
-
آرین نژاد، مهسا
تأثیر بازیهای رایانهای استراتژیک بر تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 98-83]
-
آزموده، معصومه
مقایسه اثربخشی تقویت حافظهکاری و آموزش تفکرانتقادی بر پردازششناختی کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 21-6]
-
آقاجانی، سیف اله
مقایسه اضطراب اجتماعی با رفتار قلدری - قربانی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 62-72]
ا
-
احمدیان، رئوف
مقایسه اثربخشی تقویت حافظهکاری و آموزش تفکرانتقادی بر پردازششناختی کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 21-6]
-
ارخودی قلعه نوئی، مهدی
شناسایی پویاییهای خانواده کودکان با ناتوانی یادگیری: یک مطالعه پدیدارشناختی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 6-21]
-
ارکانی، زهرا
مقایسه ناگویی خلقی، شفقت به خود و کمکطلبی تحصیلی در بین دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه و عادی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 101-115]
-
اصلانی، فرشید
تأثیر بازیهای رایانهای استراتژیک بر تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 98-83]
-
اعظمی، محمد
اثربخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی روی تنیدگی،انعطاف پذیری شناختی و استحکام روانی مادران دارای فرزند با اختلالات یادگیری [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 37-22]
-
افتخاری، بهاره
تعیین میزان شناخت آموزگاران دوره ابتدایی منطقه 18 استان تهران از علائم اختلالات یادگیری خاص و تعیین رابطه بین میزان سابقه کاری آموزگاران با میزان شناخت آنان از علائم اختلال یادگیری خاص [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 18-6]
-
اکبری، تقی
مقایسه سبکهای تصمیمگیری و دلزدگی تحصیلی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری خاص [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 22-32]
-
الماسی، مجید
اثربخشی درمان نوروفیدبک و بازیدرمانی شناختی رفتاری و ترکیب این دو روش بر حافظه فعال کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 47-61]
-
امیدیان، مرتضی
مقایسه اثربخشی روش تحریک فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان الکتریکی مستقیم و برنامه یکپارچگی حسی حرکتی بر کارکردهای اجرایی (انعطافپذیری شناختی و بازداری پاسخ) دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 114-99]
-
امن یزدی، سید امیر
شناسایی پویاییهای خانواده کودکان با ناتوانی یادگیری: یک مطالعه پدیدارشناختی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 6-21]
ب
-
بدری گرگری، رحیم
مقایسه ناگویی خلقی، شفقت به خود و کمکطلبی تحصیلی در بین دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه و عادی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 101-115]
-
برناس، مطهره
مقایسه کارکردهای اجرایی با زیرمؤلفههای سرعت پردازش و حافظه فعال در کودکان با و بدون نارساخوانی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 6-17]
-
بشرپور، سجاد
نقش انگیزش پیشرفت تحصیلی، طرد همسالان و همدلی عاطفی در پیشبینی پرخاشگری مدرسهای دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 33-46]
-
بشرپور، سجاد
تدوین مدل علی سازگاری تحصیلی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تابآوری تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 18-33]
-
بهجتی اردکانی، فاطمه
اثربخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی روی تنیدگی،انعطاف پذیری شناختی و استحکام روانی مادران دارای فرزند با اختلالات یادگیری [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 37-22]
ت
-
تقی زاده هیر، سارا
اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی آرام بر بهبود حافظه کاری و توجه کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 85-97]
-
تکلوی، سمیه
مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر هوش چند گانه و آگاهی واج شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود حافظه کاری دانش آموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 65-51]
ج
-
جاویدپور، مرتضی
مقایسه سبکهای تصمیمگیری و دلزدگی تحصیلی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری خاص [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 22-32]
-
جوادی پور، محمد
تعیین میزان شناخت آموزگاران دوره ابتدایی منطقه 18 استان تهران از علائم اختلالات یادگیری خاص و تعیین رابطه بین میزان سابقه کاری آموزگاران با میزان شناخت آنان از علائم اختلال یادگیری خاص [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 18-6]
ح
-
حسینی نسب، سید داود
مقایسه اثربخشی تقویت حافظهکاری و آموزش تفکرانتقادی بر پردازششناختی کودکان با اختلال یادگیری خاص [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 21-6]
خ
-
خونساری، فاطمه
تدوین الگوی مفهومی یادگیری ریاضی و فعالیتهای شناختی بهبود دهنده یادگیری در دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 35-19]
د
-
دستجردی کاظمی، مهدی
اثربخشی آموزش راهبردهای خود نظم دهی بر روانخوانی دانش آموزان دارای اختلال خواندن [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 106-92]
-
دلاور، علی
ساخت و اعتبار یابی پرسشنامه تشخیصی اختلال یادگیری ویژه (فرم ویژه معلم) به همراه نشانگرهای خواندن، نوشتن و ریاضی بر اساس پنجمین راهنمای تشخیصی و آماری اختلالهای روانی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 63-79]
ر
-
رضایی شریف، علی
اثربخشی درمان نوروفیدبک و بازیدرمانی شناختی رفتاری و ترکیب این دو روش بر حافظه فعال کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 47-61]
ز
-
زمستانی، مهدی
مقایسه راهبردهای تنظیم هیجان و عدم تحمل بلاتکلیفی در مادران کودکان با و بدون ناتوانیهای یادگیری خاص [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 49-38]
س
-
سیاوشی فر، نسیم
بررسی مداخلات در اختلال یادگیری خاص با اسپسیفایر ریاضی : مرور سیستماتیک [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 62-46]
-
ستوده آرانی، حسین
تأثیر بازیهای رایانهای استراتژیک بر تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 98-83]
-
ستوده اصل، نعمت
مقایسۀ اثربخشی توانبخشیشناختی و شناختدرمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود انعطافپذیری شناختی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 82-66]
-
سعدونی، زینب
اثربخشی آموزش مبتنی بر شفقت بر تابآوری، نارسایی هیجانی و همدلی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 65-50]
-
سلطانی، متین
بررسی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر سازگاری اجتماعی و هماهنگی دیداری حرکتی دانش آموزان دارای ناتوانی های یادگیری [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 34-45]
-
سهرابی، فرامرز
مقایسه کارکردهای اجرایی با زیرمؤلفههای سرعت پردازش و حافظه فعال در کودکان با و بدون نارساخوانی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 6-17]
ش
-
شریفی، علی
ساخت و اعتبار یابی پرسشنامه تشخیصی اختلال یادگیری ویژه (فرم ویژه معلم) به همراه نشانگرهای خواندن، نوشتن و ریاضی بر اساس پنجمین راهنمای تشخیصی و آماری اختلالهای روانی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 63-79]
-
شریفی درآمدی، پرویز
اثربخشی آموزش راهبردهای خود نظم دهی بر روانخوانی دانش آموزان دارای اختلال خواندن [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 106-92]
-
شفیعی، حسن
مقایسه آشفتگی شناختی، انزوای اجتماعی و کیفیت زندگی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 80-66]
ص
-
صاحبقران فرد، محمد
مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و آموزش مهارتهای اجتماعی بر خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 91-81]
-
صادقیان، زهره
ساخت و اعتبار یابی پرسشنامه تشخیصی اختلال یادگیری ویژه (فرم ویژه معلم) به همراه نشانگرهای خواندن، نوشتن و ریاضی بر اساس پنجمین راهنمای تشخیصی و آماری اختلالهای روانی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 63-79]
-
صافی، محمد هادی
اثربخشی آموزش مهارتهای مثبت اندیشی روی تنیدگی،انعطاف پذیری شناختی و استحکام روانی مادران دارای فرزند با اختلالات یادگیری [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 37-22]
-
صفری، ندا
طراحی برنامه آموزش توجه مستقیم و بررسی اثربخشی آن بر ابعاد توجه دانشآموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 50-36]
ط
-
طالع پسند، سیاوش
مقایسۀ اثربخشی توانبخشیشناختی و شناختدرمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود انعطافپذیری شناختی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 82-66]
-
طاهری نیا، معصومه
مقایسه آشفتگی شناختی، انزوای اجتماعی و کیفیت زندگی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 80-66]
ع
-
عابدی، سمیه
بررسی مداخلات در اختلال یادگیری خاص با اسپسیفایر ریاضی : مرور سیستماتیک [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 62-46]
-
عزتی بابی، مریم
مقایسه اضطراب اجتماعی با رفتار قلدری - قربانی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 62-72]
-
علیزاده، حمید
ساخت و اعتبار یابی پرسشنامه تشخیصی اختلال یادگیری ویژه (فرم ویژه معلم) به همراه نشانگرهای خواندن، نوشتن و ریاضی بر اساس پنجمین راهنمای تشخیصی و آماری اختلالهای روانی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 63-79]
-
عینی، ساناز
تدوین مدل علی سازگاری تحصیلی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری براساس خودکارآمدی تحصیلی و اشتیاق تحصیلی: نقش میانجی تابآوری تحصیلی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 18-33]
ف
-
فرامرزی، سالار
تدوین الگوی مفهومی یادگیری ریاضی و فعالیتهای شناختی بهبود دهنده یادگیری در دانشآموزان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 35-19]
-
فردوسی، طیبه
تعیین میزان شناخت آموزگاران دوره ابتدایی منطقه 18 استان تهران از علائم اختلالات یادگیری خاص و تعیین رابطه بین میزان سابقه کاری آموزگاران با میزان شناخت آنان از علائم اختلال یادگیری خاص [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 18-6]
-
فریور، مهران
نقش انگیزش پیشرفت تحصیلی، طرد همسالان و همدلی عاطفی در پیشبینی پرخاشگری مدرسهای دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 33-46]
-
فولادی، بهروز
مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر هوش چند گانه و آگاهی واج شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود حافظه کاری دانش آموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 65-51]
ق
-
قاضی زاده، فاطمه
نقش عملکردی حافظه فعال، دیداری- فضایی و سرعت پردازش در پیشبینی عملکرد تحصیلی کودکان با اختلال یادگیری خاص ریاضی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 73-84]
-
قربانی، راهب
مقایسۀ اثربخشی توانبخشیشناختی و شناختدرمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود انعطافپذیری شناختی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 82-66]
ک
-
کارشکی، حسین
شناسایی پویاییهای خانواده کودکان با ناتوانی یادگیری: یک مطالعه پدیدارشناختی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 6-21]
-
کاظمی، سلیم
مقایسه سبکهای تصمیمگیری و دلزدگی تحصیلی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری خاص [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 22-32]
-
کاظمیان مقدم، کبری
اثربخشی آموزش مبتنی بر شفقت بر تابآوری، نارسایی هیجانی و همدلی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 65-50]
-
کرد نوقابی، رسول
طراحی برنامه آموزش توجه مستقیم و بررسی اثربخشی آن بر ابعاد توجه دانشآموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 50-36]
-
کلانتری دهقی، هانیه
محتوای دیجیتال مناسب برای افراد نارساخوان: مرور سیستماتیک [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 80-100]
-
کیمیایی، سید علی
شناسایی پویاییهای خانواده کودکان با ناتوانی یادگیری: یک مطالعه پدیدارشناختی [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 6-21]
م
-
محققی، حسین
طراحی برنامه آموزش توجه مستقیم و بررسی اثربخشی آن بر ابعاد توجه دانشآموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 50-36]
-
محمدلو، مریم
مقایسۀ اثربخشی توانبخشیشناختی و شناختدرمانی مبتنی بر ذهن آگاهی بر بهبود انعطافپذیری شناختی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 82-66]
-
معتمدی، عبدالله
مقایسه کارکردهای اجرایی با زیرمؤلفههای سرعت پردازش و حافظه فعال در کودکان با و بدون نارساخوانی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 6-17]
-
ملکیها، مرضیه
تأثیر بازیهای رایانهای استراتژیک بر تفکر انتقادی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 98-83]
-
مهرولی، فاطمه
مقایسه اثربخشی روش تحریک فراجمجمهای مغز با استفاده از جریان الکتریکی مستقیم و برنامه یکپارچگی حسی حرکتی بر کارکردهای اجرایی (انعطافپذیری شناختی و بازداری پاسخ) دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 114-99]
-
موسی زاده، توکل
بررسی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر سازگاری اجتماعی و هماهنگی دیداری حرکتی دانش آموزان دارای ناتوانی های یادگیری [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 34-45]
-
موسی زاده، توکل
مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر هوش چند گانه و آگاهی واج شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود حافظه کاری دانش آموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 65-51]
ن
-
نخستین گلدوست، اصغر
مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و آموزش مهارتهای اجتماعی بر خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 91-81]
-
نریمانی، آذین
اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی آرام بر بهبود حافظه کاری و توجه کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 85-97]
-
نریمانی، محمد
اثربخشی برنامه توانبخشی شناختی آرام بر بهبود حافظه کاری و توجه کودکان مبتلا به اختلالات یادگیری [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 85-97]
-
نریمانی، محمد
بررسی آموزش راهبردهای خودتنظیمی بر سازگاری اجتماعی و هماهنگی دیداری حرکتی دانش آموزان دارای ناتوانی های یادگیری [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 34-45]
-
نریمانی، محمد
مقایسه اثربخشی مدل مبتنی بر انگیزه پیشرفت و آموزش مهارتهای اجتماعی بر خودکارآمدی تحصیلی در دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 91-81]
-
نریمانی، محمد
مقایسه اثر بخشی آموزش مبتنی بر هوش چند گانه و آگاهی واج شناختی و ترکیب این دو روش بر بهبود حافظه کاری دانش آموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 65-51]
-
نعمتی، شهروز
مقایسه ناگویی خلقی، شفقت به خود و کمکطلبی تحصیلی در بین دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه و عادی [دوره 12، شماره 2، 1401، صفحه 101-115]
-
نوروزی همایون، محمدرضا
اثربخشی درمان نوروفیدبک و بازیدرمانی شناختی رفتاری و ترکیب این دو روش بر حافظه فعال کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 12، شماره 1، 1401، صفحه 47-61]
ه
-
هارون رشیدی، همایون
اثربخشی آموزش مبتنی بر شفقت بر تابآوری، نارسایی هیجانی و همدلی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 65-50]
ی
-
یعقوبی، ابوالقاسم
طراحی برنامه آموزش توجه مستقیم و بررسی اثربخشی آن بر ابعاد توجه دانشآموزان نارساخوان [دوره 12، شماره 4، 1402، صفحه 50-36]
-
یوسفی، سعید
اثربخشی آموزش راهبردهای خود نظم دهی بر روانخوانی دانش آموزان دارای اختلال خواندن [دوره 12، شماره 3، 1402، صفحه 106-92]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد