آ
-
آذرنییاد، آرش
اثربخشی برنامه گروهی بازآموزی اسنادی بر عزتنفس و مهارتهای اجتماعی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 7-29]
-
آقاجانی، سیف الله
اثربخشی روش تلفیقی آموزش شناختی - رفتاری والد محور کوتاه مدت و تقویت دقت در درمان نارساخوانی و بهبود عملکرد فضایی دانشآموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 40-59]
-
آقاجانی، سیف اله
مقایسه نگهداری ذهنی دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 24-39]
ا
-
احمدی، امینه
تأثیر آموزش مهارتهای ریاضی در محیط چندرسانهای آموزشی بر خودپنداره و یادگیری دانشآموزان با ناتوانی یادگیریریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 126-152]
-
احمدی، طاهر
اثربخشی برنامه گروهی بازآموزی اسنادی بر عزتنفس و مهارتهای اجتماعی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 7-29]
-
اخوان تفتی، مهناز
بررسی اثربخشی بازیهای توجهافزا بر کارکرد ریاضی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 30-52]
-
ارجمندنیا، علی اکبر
تأثیر تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه (tDCS) بر افزایش حافظهی فعال کودکان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 7-25]
-
ارجمند نیا، علی اکبر
تاثیر برنامه آموزشی ریاضی خانوادهمحور بر عملکرد حافظه فعال، مفاهیم پایه ریاضی و درک عددکودکان در معرض خطر ناتوانی ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 106-121]
-
اسبقی، مونا
تأثیر تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه (tDCS) بر افزایش حافظهی فعال کودکان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 7-25]
-
اسدی، مسعود
بررسی عوامل مؤثر بر اختلالات یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی استان قزوین [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 104-125]
-
اسماعیلی، مریم
اثربخشی درمان مبتنی بر ذهنآگاهی بر افزایش بهزیستی روانشناختی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 26-39]
-
اسماعیل پور، معصومه
اثربخشی آموزش نقاشی بر عملکرد ریاضی و حافظه غیرکلامی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 7-23]
-
اسماعیلی قاضیولوئی، فریبا
مقایسهی طرحوارههای ناسازگار اولیه و رضایت زناشویی در مادران کودکان دارای اختلال یادگیری خاص و مادران کودکان عادی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 80-99]
-
اصلانی، طاهر
اثربخشی روش تلفیقی آموزش شناختی - رفتاری والد محور کوتاه مدت و تقویت دقت در درمان نارساخوانی و بهبود عملکرد فضایی دانشآموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 40-59]
-
افروز، غلامعلی
تأثیر تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه (tDCS) بر افزایش حافظهی فعال کودکان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 7-25]
-
اکبری، مصطفی
تأثیر آموزشهای پیشدبستانی بر کاهش اختلالات ویژه یادگیری دانشآموزان دوره ابتدایی استان همدان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 7-20]
-
امانی، شعله
مقایسهی نارساییهای مرتبط با یادگیری خود راهبر در دانشآموزان مبتلا و غیرمبتلا به اختلالات یادگیری ویژه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]
-
امینی، فهیمه
اثربخشی نرمافزار آموزش حافظهیکاری بر کارکردهای توجه دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 60-79]
-
امینآبادی، زهرا
مطالعه فراوانی و انواع غلطهای املایی دانشآموزان بر اساس متغیرهای جمعیتشناختی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 21-37]
-
امینآبادی، سعید
مطالعه فراوانی و انواع غلطهای املایی دانشآموزان بر اساس متغیرهای جمعیتشناختی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 21-37]
-
انصاری، محمد
مقایسهی طرحوارههای ناسازگار اولیه و رضایت زناشویی در مادران کودکان دارای اختلال یادگیری خاص و مادران کودکان عادی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 80-99]
-
انصافی، الناز
بررسی اثربخشی نوروفیدبک در امواج مغزی، کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضی کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص با اسپیسیفایر ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 122-142]
ب
-
بدوحی، فروغ
تأثیر آموزشهای پیشدبستانی بر کاهش اختلالات ویژه یادگیری دانشآموزان دوره ابتدایی استان همدان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 7-20]
-
برقی ایرانی، زیبا
اثربخشی آموزش گروهی مهارتهای اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی بر بهبود سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 40-66]
-
بشرپور، سجاد
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر کاهش اضطراب اجتماعی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 121-140]
-
بشرپور، سجاد
مقایسهی نارساییهای مرتبط با یادگیری خود راهبر در دانشآموزان مبتلا و غیرمبتلا به اختلالات یادگیری ویژه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]
-
بصیری، نوشین
اثربخشی درمان مبتنی بر ذهنآگاهی بر افزایش بهزیستی روانشناختی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 26-39]
-
بگیان کوله مرز، محمد جواد
اثربخشی آموزش گروهی مهارتهای اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی بر بهبود سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 40-66]
پ
-
پرزور، پرویز
اثربخشی روش تلفیقی آموزش شناختی - رفتاری والد محور کوتاه مدت و تقویت دقت در درمان نارساخوانی و بهبود عملکرد فضایی دانشآموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 40-59]
-
پرهون، کمال
اثربخشی توانبخشی یکپارچگی حسی- حرکتی بر بهبود علائم کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری غیرکلامی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 52-69]
-
پلنگی، ابوالفضل
مقایسه ی بهزیستی روانی و کنترل خشم در مادران کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 38-51]
-
پورعبدل، سعید
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر کاهش اضطراب اجتماعی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 121-140]
-
پورکاوه، عاطفه
مطالعه فراوانی و انواع غلطهای املایی دانشآموزان بر اساس متغیرهای جمعیتشناختی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 21-37]
-
پوشنه، کامبیز
اثربخشی توانبخشی یکپارچگی حسی- حرکتی بر بهبود علائم کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری غیرکلامی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 52-69]
ج
-
جناابادی، حسین
تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس کودکان دارای اختلال یادگیری کلامی و کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 70-82]
ح
-
حاجیلو، جلیل
مقایسهی نارساییهای مرتبط با یادگیری خود راهبر در دانشآموزان مبتلا و غیرمبتلا به اختلالات یادگیری ویژه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]
-
حیدری، فاضله
مقایسهی نارساییهای مرتبط با یادگیری خود راهبر در دانشآموزان مبتلا و غیرمبتلا به اختلالات یادگیری ویژه [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 53-68]
-
حسین خانزاده، ، عباسعلی
مقایسهی پردازش شناختی و شناخت اجتماعی در دانشآموزان با و بدون نارساخوانی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 115-131]
خ
-
خالق خواه، علی
اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکلهای دانشآموزان با اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 83-99]
-
خیّر، زهرا
اثربخشی درمان مبتنی بر ذهنآگاهی بر افزایش بهزیستی روانشناختی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 26-39]
-
خزائی، آذر
تأثیر آموزش مهارتهای ریاضی در محیط چندرسانهای آموزشی بر خودپنداره و یادگیری دانشآموزان با ناتوانی یادگیریریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 126-152]
د
-
دانایی، مینا
تأثیر آموزش تمرینهای تقویت حافظه شنیداری بر توانایی خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 100-114]
-
داوودی، حسین
اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکلهای دانشآموزان با اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 83-99]
-
دریادل، سید جواد
مقایسه نارساییهای شناختی، پردازش هیجانی و توجه انتخابی در دانش-آموزان با و بدون نارسایی در حساب [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 153-168]
ر
-
رباط جزی، فاطمه
بررسی اثربخشی بازیهای توجهافزا بر کارکرد ریاضی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 30-52]
-
رجبی، مسلم
اثربخشی آموزش گروهی مهارتهای اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی بر بهبود سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 40-66]
-
رحمانیان، مهدیه
تأثیر تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه (tDCS) بر افزایش حافظهی فعال کودکان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 7-25]
-
رضایی، الهام
مقایسه ی بهزیستی روانی و کنترل خشم در مادران کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 38-51]
-
رضایی، سعید
تدوین برنامه آموزش مهارتهای اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر کفایت اجتماعی کودکان با اختلال یادگیری غیرکلامی و اختلال اتیسم عملکرد بالا [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 67-82]
-
رضایی شریف، علی
اثربخشی روش تلفیقی آموزش شناختی - رفتاری والد محور کوتاه مدت و تقویت دقت در درمان نارساخوانی و بهبود عملکرد فضایی دانشآموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 40-59]
ز
-
زارع، حسین
اثربخشی نرمافزار آموزش حافظهیکاری بر کارکردهای توجه دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 60-79]
س
-
سلیمانی، اسماعیل
اثربخشی بازسازی شناختی بر پردازش هیجان و آلکسی تایمیا دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 83-103]
ش
-
شاکر دولق، علی
اثربخشی آموزش نقاشی بر عملکرد ریاضی و حافظه غیرکلامی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 7-23]
-
شیرازی، محمود
تأثیر آموزش تمرینهای تقویت حافظه شنیداری بر توانایی خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 100-114]
-
شریفی، سارا
تأثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دست خط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 100-120]
ص
-
صبحی قراملکی، ناصر
مقایسه نارساییهای شناختی، پردازش هیجانی و توجه انتخابی در دانش-آموزان با و بدون نارسایی در حساب [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 153-168]
-
صدری دمیرچی، اسماعیل
مقایسهی طرحوارههای ناسازگار اولیه و رضایت زناشویی در مادران کودکان دارای اختلال یادگیری خاص و مادران کودکان عادی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 80-99]
-
صمدی فرد، حمیدرضا
مقایسه نگهداری ذهنی دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 24-39]
ط
-
طاهر، محبوبه
مقایسهی پردازش شناختی و شناخت اجتماعی در دانشآموزان با و بدون نارساخوانی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 115-131]
ع
-
عرفانی، نصراله
تأثیر آموزشهای پیشدبستانی بر کاهش اختلالات ویژه یادگیری دانشآموزان دوره ابتدایی استان همدان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 7-20]
-
علیپور کتیگری، شیوا
اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکلهای دانشآموزان با اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 83-99]
-
علیزاده، حمید
مطالعه فراوانی و انواع غلطهای املایی دانشآموزان بر اساس متغیرهای جمعیتشناختی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 21-37]
غ
-
غباری بناب، باقر
تأثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دست خط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 100-120]
-
غباری بناب، باقر
اثربخشی برنامه گروهی بازآموزی اسنادی بر عزتنفس و مهارتهای اجتماعی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 7-29]
-
غفوری، مبینا
اثربخشی توانبخشی یکپارچگی حسی- حرکتی بر بهبود علائم کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری غیرکلامی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 52-69]
-
غلامعلی لواسانی، مسعود
تاثیر برنامه آموزشی ریاضی خانوادهمحور بر عملکرد حافظه فعال، مفاهیم پایه ریاضی و درک عددکودکان در معرض خطر ناتوانی ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 106-121]
ف
-
فردین، محمّدعلی
تأثیر آموزش تمرینهای تقویت حافظه شنیداری بر توانایی خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 100-114]
ق
-
قمی، میلاد
مقایسهی طرحوارههای ناسازگار اولیه و رضایت زناشویی در مادران کودکان دارای اختلال یادگیری خاص و مادران کودکان عادی [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 80-99]
ک
-
کیانی، احمدرضا
بررسی عوامل مؤثر بر اختلالات یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی استان قزوین [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 104-125]
-
کیان ارثی، فرحناز
مقایسه توانایی دیداری فضایی، برنامهریزیشناختی و حافظه کوتاه مدت در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 92-105]
-
کاوه، منیژه
اثربخشی آموزش تابآوری بر استرس والدینی، رضایت زناشویی و تابآوری والدین کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 69-91]
-
کرامتی، هادی
اثربخشی آموزش تابآوری بر استرس والدینی، رضایت زناشویی و تابآوری والدین کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 69-91]
ل
-
لاله، خدیجه
مقایسه توانایی دیداری فضایی، برنامهریزیشناختی و حافظه کوتاه مدت در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 92-105]
م
-
مباحات، نسیم
مقایسه نگهداری ذهنی دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 24-39]
-
محمدی، علی
بررسی عوامل مؤثر بر اختلالات یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی استان قزوین [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 104-125]
-
محمد رضایی، علی
مقایسه توانایی دیداری فضایی، برنامهریزیشناختی و حافظه کوتاه مدت در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 92-105]
-
محمّدی ملک آبادی، اطهر
تاثیر برنامه آموزشی ریاضی خانوادهمحور بر عملکرد حافظه فعال، مفاهیم پایه ریاضی و درک عددکودکان در معرض خطر ناتوانی ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 106-121]
-
مرادی، رحیم
تأثیر آموزش مهارتهای ریاضی در محیط چندرسانهای آموزشی بر خودپنداره و یادگیری دانشآموزان با ناتوانی یادگیریریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 126-152]
-
مرادی چقا مارانی، آزاده
اثربخشی آموزش گروهی مهارتهای اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی بر بهبود سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 40-66]
-
میکائیلی، نیلوفر
مقایسه نارساییهای شناختی، پردازش هیجانی و توجه انتخابی در دانش-آموزان با و بدون نارسایی در حساب [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 153-168]
-
مهاجری اول، نسترن
بررسی اثربخشی نوروفیدبک در امواج مغزی، کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضی کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص با اسپیسیفایر ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 122-142]
-
مهوش ورنوسفادرانی، عباس
اثربخشی توانبخشی یکپارچگی حسی- حرکتی بر بهبود علائم کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری غیرکلامی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 52-69]
-
موسوی، سیده متین
مقایسهی پردازش شناختی و شناخت اجتماعی در دانشآموزان با و بدون نارساخوانی [دوره 6، شماره 2، 1395، صفحه 115-131]
ن
-
نریمانی، محمد
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر کاهش اضطراب اجتماعی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 121-140]
-
نریمانی، محمد
بررسی اثربخشی نوروفیدبک در امواج مغزی، کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضی کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص با اسپیسیفایر ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 122-142]
-
نریمانی، محمد
مقایسه نارساییهای شناختی، پردازش هیجانی و توجه انتخابی در دانش-آموزان با و بدون نارسایی در حساب [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 153-168]
-
نصرتی، فاطمه
تأثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دست خط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1395، صفحه 100-120]
و
-
وفاپور، حسنا
اثربخشی آموزش گروهی مهارتهای اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی بر بهبود سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396، صفحه 40-66]
ه
-
هاشمی، زهرا
بررسی اثربخشی بازیهای توجهافزا بر کارکرد ریاضی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 30-52]
ی
-
یوسفی، صاحب
تاثیر برنامه آموزشی ریاضی خانوادهمحور بر عملکرد حافظه فعال، مفاهیم پایه ریاضی و درک عددکودکان در معرض خطر ناتوانی ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396، صفحه 106-121]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد