آ
-
آزمون استروپ
اثربخشی نرمافزار آموزش حافظهیکاری بر کارکردهای توجه دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 60-79]
-
آلکسیتایمیا
اثربخشی بازسازی شناختی بر پردازش هیجان و آلکسی تایمیا دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 83-103]
-
آموزش به کمک رایانه
اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکلهای دانشآموزان با اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 83-99]
-
آموزش تابآوری
اثربخشی آموزش تابآوری بر استرس والدینی، رضایت زناشویی و تابآوری والدین کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 69-91]
-
آموزش تمرینات تقویت حافظه شنیداری
تأثیر آموزش تمرینهای تقویت حافظه شنیداری بر توانایی خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 100-114]
-
آموزش شناختی- رفتاری والد محور کوتاه مدت
اثربخشی روش تلفیقی آموزش شناختی - رفتاری والد محور کوتاه مدت و تقویت دقت در درمان نارساخوانی و بهبود عملکرد فضایی دانشآموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 40-59]
-
آموزش مستقیم
اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکلهای دانشآموزان با اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 83-99]
-
آموزش نقاشی
اثربخشی آموزش نقاشی بر عملکرد ریاضی و حافظه غیرکلامی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 7-23]
-
آموزش و پرورش پیشدبستانی
تأثیر آموزشهای پیشدبستانی بر کاهش اختلالات ویژه یادگیری دانشآموزان دوره ابتدایی استان همدان [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 7-20]
ا
-
اختلالات یادگیری
بررسی عوامل مؤثر بر اختلالات یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی استان قزوین [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 104-125]
-
اختلال اتیسم
تدوین برنامه آموزش مهارتهای اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر کفایت اجتماعی کودکان با اختلال یادگیری غیرکلامی و اختلال اتیسم عملکرد بالا [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 67-82]
-
اختلال یادگیری
اثربخشی بازسازی شناختی بر پردازش هیجان و آلکسی تایمیا دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 83-103]
-
اختلال یادگیری
تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس کودکان دارای اختلال یادگیری کلامی و کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 70-82]
-
اختلال یادگیری خاص
مقایسهی طرحوارههای ناسازگار اولیه و رضایت زناشویی در مادران کودکان دارای اختلال یادگیری خاص و مادران کودکان عادی [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 80-99]
-
اختلال یادگیری خاص
تأثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دست خط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 100-120]
-
اختلال یادگیری خاص
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر کاهش اضطراب اجتماعی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 121-140]
-
اختلال یادگیری خاص
مقایسه نگهداری ذهنی دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 24-39]
-
اختلال یادگیری خاص با اسپیسیفایر ریاضی
بررسی اثربخشی نوروفیدبک در امواج مغزی، کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضی کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص با اسپیسیفایر ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 122-142]
-
اختلال یادگیری ریاضی
اثربخشی نرمافزار آموزش حافظهیکاری بر کارکردهای توجه دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 60-79]
-
اختلال یادگیری غیر کلامی
تدوین برنامه آموزش مهارتهای اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر کفایت اجتماعی کودکان با اختلال یادگیری غیرکلامی و اختلال اتیسم عملکرد بالا [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 67-82]
-
اختلال ریاضی
تأثیر تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه (tDCS) بر افزایش حافظهی فعال کودکان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 7-25]
-
اختلال ریاضی
تأثیر آموزشهای پیشدبستانی بر کاهش اختلالات ویژه یادگیری دانشآموزان دوره ابتدایی استان همدان [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 7-20]
-
اختلال ریاضی
اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکلهای دانشآموزان با اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 83-99]
-
اختلال ریاضی
اثربخشی آموزش گروهی مهارتهای اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی بر بهبود سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 40-66]
-
اختلال نوشتن
مقایسه توانایی دیداری فضایی، برنامهریزیشناختی و حافظه کوتاه مدت در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 92-105]
-
اختلال های یادگیری
تأثیر آموزشهای پیشدبستانی بر کاهش اختلالات ویژه یادگیری دانشآموزان دوره ابتدایی استان همدان [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 7-20]
-
اختلال های یادگیری ویژه
مقایسهی نارساییهای مرتبط با یادگیری خود راهبر در دانشآموزان مبتلا و غیرمبتلا به اختلالات یادگیری ویژه [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 53-68]
-
استان قزوین
بررسی عوامل مؤثر بر اختلالات یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی استان قزوین [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 104-125]
-
استرس والدگری
اثربخشی درمان مبتنی بر ذهنآگاهی بر افزایش بهزیستی روانشناختی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 26-39]
-
استرس والدینی
اثربخشی آموزش تابآوری بر استرس والدینی، رضایت زناشویی و تابآوری والدین کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 69-91]
-
اضطراب اجتماعی
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر کاهش اضطراب اجتماعی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 121-140]
-
اعتماد به نفس
تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس کودکان دارای اختلال یادگیری کلامی و کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 70-82]
-
انعطافپذیری شناختی
اثربخشی درمان مبتنی بر ذهنآگاهی بر افزایش بهزیستی روانشناختی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 26-39]
ب
-
بازآموزی اسنادی
اثربخشی برنامه گروهی بازآموزی اسنادی بر عزتنفس و مهارتهای اجتماعی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 7-29]
-
بازسازی شناختی
اثربخشی بازسازی شناختی بر پردازش هیجان و آلکسی تایمیا دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 83-103]
-
بازیهای توجهافزا
بررسی اثربخشی بازیهای توجهافزا بر کارکرد ریاضی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 30-52]
-
برنامه ریزی شناختی
مقایسه توانایی دیداری فضایی، برنامهریزیشناختی و حافظه کوتاه مدت در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 92-105]
-
بهزیستی روانی
مقایسه ی بهزیستی روانی و کنترل خشم در مادران کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 38-51]
پ
-
پذیرش و تعهد
اثربخشی آموزش مبتنی بر پذیرش/ تعهد بر کاهش اضطراب اجتماعی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 121-140]
-
پردازش شناختی
مقایسهی پردازش شناختی و شناخت اجتماعی در دانشآموزان با و بدون نارساخوانی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 115-131]
-
پردازش شناختی
اثربخشی آموزش گروهی مهارتهای اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی بر بهبود سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 40-66]
-
پردازش هیجانی
اثربخشی بازسازی شناختی بر پردازش هیجان و آلکسی تایمیا دانش آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 83-103]
-
پردازش هیجانی
مقایسه نارساییهای شناختی، پردازش هیجانی و توجه انتخابی در دانش-آموزان با و بدون نارسایی در حساب [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 153-168]
ت
-
تحریک الکتریکی مغز
تأثیر تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه (tDCS) بر افزایش حافظهی فعال کودکان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 7-25]
-
توانایی خواندن
تأثیر آموزش تمرینهای تقویت حافظه شنیداری بر توانایی خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 100-114]
-
توجه انتخابی
مقایسه نارساییهای شناختی، پردازش هیجانی و توجه انتخابی در دانش-آموزان با و بدون نارسایی در حساب [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 153-168]
چ
-
چندرسانهای آموزشی
تأثیر آموزش مهارتهای ریاضی در محیط چندرسانهای آموزشی بر خودپنداره و یادگیری دانشآموزان با ناتوانی یادگیریریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 126-152]
ح
-
حافظه دیداری فضایی
مقایسه توانایی دیداری فضایی، برنامهریزیشناختی و حافظه کوتاه مدت در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 92-105]
-
حافظه غیر کلامی
اثربخشی آموزش نقاشی بر عملکرد ریاضی و حافظه غیرکلامی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 7-23]
-
حافظه فعال
تاثیر برنامه آموزشی ریاضی خانوادهمحور بر عملکرد حافظه فعال، مفاهیم پایه ریاضی و درک عددکودکان در معرض خطر ناتوانی ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 106-121]
-
حافظهی فعال
تأثیر تحریک الکتریکی مستقیم از روی جمجمه (tDCS) بر افزایش حافظهی فعال کودکان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 7-25]
-
حافظهی کاری
اثربخشی نرمافزار آموزش حافظهیکاری بر کارکردهای توجه دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 60-79]
-
حافظه کوتاه مدت
مقایسه توانایی دیداری فضایی، برنامهریزیشناختی و حافظه کوتاه مدت در دانش آموزان با و بدون اختلال نوشتن [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 92-105]
-
حجم
مقایسه نگهداری ذهنی دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 24-39]
-
حرکتی
اثربخشی توانبخشی یکپارچگی حسی- حرکتی بر بهبود علائم کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری غیرکلامی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 52-69]
خ
-
خودآموزی
تأثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دست خط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 100-120]
-
خودپنداره
تأثیر آموزش مهارتهای ریاضی در محیط چندرسانهای آموزشی بر خودپنداره و یادگیری دانشآموزان با ناتوانی یادگیریریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 126-152]
د
-
دانشآموزان
مقایسه نارساییهای شناختی، پردازش هیجانی و توجه انتخابی در دانش-آموزان با و بدون نارسایی در حساب [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 153-168]
-
دانش آموزان مقطع ابتدایی
بررسی عوامل مؤثر بر اختلالات یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی استان قزوین [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 104-125]
-
درک عدد
تاثیر برنامه آموزشی ریاضی خانوادهمحور بر عملکرد حافظه فعال، مفاهیم پایه ریاضی و درک عددکودکان در معرض خطر ناتوانی ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 106-121]
-
دوزبانگی
مطالعه فراوانی و انواع غلطهای املایی دانشآموزان بر اساس متغیرهای جمعیتشناختی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 21-37]
ر
-
رضایت زناشویی
اثربخشی آموزش تابآوری بر استرس والدینی، رضایت زناشویی و تابآوری والدین کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 69-91]
-
رضایت زناشوئی
مقایسهی طرحوارههای ناسازگار اولیه و رضایت زناشویی در مادران کودکان دارای اختلال یادگیری خاص و مادران کودکان عادی [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 80-99]
س
-
سازگاری
اثربخشی آموزش گروهی مهارتهای اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی بر بهبود سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 40-66]
ش
-
شادکامی
اثربخشی درمان مبتنی بر ذهنآگاهی بر افزایش بهزیستی روانشناختی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 26-39]
-
شناخت اجتماعی
مقایسهی پردازش شناختی و شناخت اجتماعی در دانشآموزان با و بدون نارساخوانی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 115-131]
ط
-
طرحوارههای ناسازگار اولیه
مقایسهی طرحوارههای ناسازگار اولیه و رضایت زناشویی در مادران کودکان دارای اختلال یادگیری خاص و مادران کودکان عادی [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 80-99]
ع
-
عزت نفس
تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس کودکان دارای اختلال یادگیری کلامی و کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 70-82]
-
عزت نفس
اثربخشی برنامه گروهی بازآموزی اسنادی بر عزتنفس و مهارتهای اجتماعی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 7-29]
-
عملکرد حسی- حرکتی
اثربخشی توانبخشی یکپارچگی حسی- حرکتی بر بهبود علائم کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری غیرکلامی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 52-69]
-
عملکرد دیداری – فضایی
اثربخشی توانبخشی یکپارچگی حسی- حرکتی بر بهبود علائم کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری غیرکلامی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 52-69]
-
عملکرد ریاضی
اثربخشی آموزش نقاشی بر عملکرد ریاضی و حافظه غیرکلامی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 7-23]
-
عملکرد فضایی و اختلال خواندن
اثربخشی روش تلفیقی آموزش شناختی - رفتاری والد محور کوتاه مدت و تقویت دقت در درمان نارساخوانی و بهبود عملکرد فضایی دانشآموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 40-59]
غ
-
غلط املایی
مطالعه فراوانی و انواع غلطهای املایی دانشآموزان بر اساس متغیرهای جمعیتشناختی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 21-37]
ک
-
کارکرد اجرایی
بررسی اثربخشی نوروفیدبک در امواج مغزی، کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضی کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص با اسپیسیفایر ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 122-142]
-
کارکرد ریاضی
بررسی اثربخشی بازیهای توجهافزا بر کارکرد ریاضی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 30-52]
-
کارکردهای توجه
اثربخشی نرمافزار آموزش حافظهیکاری بر کارکردهای توجه دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 60-79]
-
کفایت اجتماعی
تدوین برنامه آموزش مهارتهای اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر کفایت اجتماعی کودکان با اختلال یادگیری غیرکلامی و اختلال اتیسم عملکرد بالا [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 67-82]
-
کلینیکال Q
بررسی اثربخشی نوروفیدبک در امواج مغزی، کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضی کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص با اسپیسیفایر ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 122-142]
-
کنترل خشم
مقایسه ی بهزیستی روانی و کنترل خشم در مادران کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 38-51]
-
کودکان با اختلالیادگیریخاص
اثربخشی برنامه گروهی بازآموزی اسنادی بر عزتنفس و مهارتهای اجتماعی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 7-29]
-
کودکان در معرض خطر ناتوانی ریاضی
تاثیر برنامه آموزشی ریاضی خانوادهمحور بر عملکرد حافظه فعال، مفاهیم پایه ریاضی و درک عددکودکان در معرض خطر ناتوانی ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 106-121]
م
-
متغیرهای جمعیت شناختی
مطالعه فراوانی و انواع غلطهای املایی دانشآموزان بر اساس متغیرهای جمعیتشناختی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 21-37]
-
مداخله آموزش ریاضی خانوادهمحور
تاثیر برنامه آموزشی ریاضی خانوادهمحور بر عملکرد حافظه فعال، مفاهیم پایه ریاضی و درک عددکودکان در معرض خطر ناتوانی ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 106-121]
-
مفاهیم پایه ریاضی
تاثیر برنامه آموزشی ریاضی خانوادهمحور بر عملکرد حافظه فعال، مفاهیم پایه ریاضی و درک عددکودکان در معرض خطر ناتوانی ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 106-121]
-
مهارت اجتماعی
اثربخشی برنامه گروهی بازآموزی اسنادی بر عزتنفس و مهارتهای اجتماعی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 7-29]
-
مهارت اجتماعی
تدوین برنامه آموزش مهارتهای اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر کفایت اجتماعی کودکان با اختلال یادگیری غیرکلامی و اختلال اتیسم عملکرد بالا [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 67-82]
-
مهارت های اجتماعی
اثربخشی آموزش گروهی مهارتهای اجتماعی مبتنی بر پردازش شناختی بر بهبود سازگاری اجتماعی، هیجانی و تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 40-66]
-
مهارتهای اجتماعی
تأثیر آموزش مهارتهای اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس کودکان دارای اختلال یادگیری کلامی و کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 70-82]
-
مهارتهای یادگیری
مقایسهی نارساییهای مرتبط با یادگیری خود راهبر در دانشآموزان مبتلا و غیرمبتلا به اختلالات یادگیری ویژه [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 53-68]
ن
-
ناتوانی یادگیری
اثربخشی درمان مبتنی بر ذهنآگاهی بر افزایش بهزیستی روانشناختی مادران دارای کودک مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 26-39]
-
ناتوانی یادگیری
مقایسه ی بهزیستی روانی و کنترل خشم در مادران کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 38-51]
-
ناتوانی یادگیری
تأثیر آموزش تمرینهای تقویت حافظه شنیداری بر توانایی خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 100-114]
-
ناتوانی یادگیری
اثربخشی آموزش تابآوری بر استرس والدینی، رضایت زناشویی و تابآوری والدین کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 69-91]
-
ناتوانی یادگیری
اثربخشی آموزش نقاشی بر عملکرد ریاضی و حافظه غیرکلامی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 7-23]
-
ناتوانی یادگیری
تأثیر آموزش مهارتهای ریاضی در محیط چندرسانهای آموزشی بر خودپنداره و یادگیری دانشآموزان با ناتوانی یادگیریریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 126-152]
-
ناتوانی یادگیری ریاضی
بررسی اثربخشی بازیهای توجهافزا بر کارکرد ریاضی دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 30-52]
-
ناتوانی یادگیری غیرکلامی
اثربخشی توانبخشی یکپارچگی حسی- حرکتی بر بهبود علائم کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری غیرکلامی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 52-69]
-
نارسایی حساب
مقایسه نارساییهای شناختی، پردازش هیجانی و توجه انتخابی در دانش-آموزان با و بدون نارسایی در حساب [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 153-168]
-
نارساخوانی
تأثیر آموزشهای پیشدبستانی بر کاهش اختلالات ویژه یادگیری دانشآموزان دوره ابتدایی استان همدان [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 7-20]
-
نارسا خوانی
تأثیر آموزش تمرینهای تقویت حافظه شنیداری بر توانایی خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 100-114]
-
نارساخوانی
مقایسهی پردازش شناختی و شناخت اجتماعی در دانشآموزان با و بدون نارساخوانی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 115-131]
-
نارسایی در ریاضی
مقایسه نگهداری ذهنی دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 24-39]
-
نارسایی شناختی
مقایسه نارساییهای شناختی، پردازش هیجانی و توجه انتخابی در دانش-آموزان با و بدون نارسایی در حساب [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 153-168]
-
نارسانویسی
تأثیر کاربست روش خودآموزی در درمان اختلال دست خط دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 6، شماره 1، 1396-1395، صفحه 100-120]
-
نارسانویسی
تأثیر آموزشهای پیشدبستانی بر کاهش اختلالات ویژه یادگیری دانشآموزان دوره ابتدایی استان همدان [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 7-20]
-
نگهداری ذهنی عددی
مقایسه نگهداری ذهنی دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 24-39]
-
نوروفیدبک
بررسی اثربخشی نوروفیدبک در امواج مغزی، کارکردهای اجرایی و عملکرد ریاضی کودکان مبتلا به اختلال یادگیری خاص با اسپیسیفایر ریاضی [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 122-142]
و
-
وزن
مقایسه نگهداری ذهنی دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص (نارسایی در ریاضی) [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 24-39]
ی
-
یادگیری
تأثیر آموزش مهارتهای ریاضی در محیط چندرسانهای آموزشی بر خودپنداره و یادگیری دانشآموزان با ناتوانی یادگیریریاضی [دوره 6، شماره 4، 1396-1395، صفحه 126-152]
-
یادگیری تا حد تسلط
اثربخشی روش آموزش مستقیم، روش آموزش به کمک رایانه و روش یادگیری تا حد تسلط بر کاهش مشکلهای دانشآموزان با اختلال ریاضی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 83-99]
-
یادگیری خودراهبر
مقایسهی نارساییهای مرتبط با یادگیری خود راهبر در دانشآموزان مبتلا و غیرمبتلا به اختلالات یادگیری ویژه [دوره 6، شماره 3، 1396-1395، صفحه 53-68]
-
یکپارچگی حسی
اثربخشی توانبخشی یکپارچگی حسی- حرکتی بر بهبود علائم کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری غیرکلامی [دوره 6، شماره 2، 1396-1395، صفحه 52-69]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد