ا
-
ابوالقاسمی، عباس
مقایسه ی شایستگی اجتماعی و مولفههای آن در دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری و دانشآموزان دارای پیشرفت تحصیلی پایین، متوسط و بالا [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 6-23]
-
ابوالقاسمی، عباس
نقش عز ت نفس و اضطراب امتحان در پیش بینی رضایت از زندگی دانش آموزان پسر دارای اختلال ریاضی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 46-62]
-
اخوان تفتی، مهناز
مقایسه و تحلیل خطا های نوشتاری در دانش آموزان پسر عادی و نارسا نویس دوره ی ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 6-28]
-
اسدی بیدشکی، سارا
مقایسه و تحلیل خطا های نوشتاری در دانش آموزان پسر عادی و نارسا نویس دوره ی ابتدایی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 6-28]
-
افروز، غلامعلی
بررسی کارآمدی مراکز ناتوانی های یادگیری استان اردبیل در بهبود علایم اختلال یادگیری دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 109-128]
-
افروز، غلامعلی
تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی فعال تفکرمدارانه و خود نظارتی بر درک مطلب دانشآموزان با مشکلات خواندن [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 77-97]
-
امانی، ملاحت
بررسی اثربخشی روش های نوروسایکولوژیک و تعلیم محتوا در اصلاح اختلال ریاضی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 6-21]
-
امیدی، مسعود
مقایسه ی سازگاری اجتماعی، هیجانی، تحصیلی و یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 43-62]
ب
-
بخشی، جعفر
تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی فعال تفکرمدارانه و خود نظارتی بر درک مطلب دانشآموزان با مشکلات خواندن [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 77-97]
-
برهمند، اوشا
بررسی اثربخشی روش های نوروسایکولوژیک و تعلیم محتوا در اصلاح اختلال ریاضی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 6-21]
پ
-
پاکیزه، علی
مقایسه ی نیم رخ حافظه و توجه دانش آموزان مبتلا به ناتوان یهای یادگیری با دانش آموزان عادی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 63-84]
-
پیرزادی، حجت
تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی فعال تفکرمدارانه و خود نظارتی بر درک مطلب دانشآموزان با مشکلات خواندن [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 77-97]
ح
-
حاجلو، نادر
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنام هی مشکلات یادگیری کلورادو [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 24-43]
-
حسن زاده، سعید
تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی فعال تفکرمدارانه و خود نظارتی بر درک مطلب دانشآموزان با مشکلات خواندن [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 77-97]
خ
-
خدابخش، روشنک
بررسی مقدماتی الگوی ترسیم ساعت در کودکان با و بدون نارساخوانی تحولی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 116-139]
-
خدادادی، کامران
اثربخشی نقاشی درمانی درکاهش رفتارهای پرخاشگرانه ی دانش آموزان دختر دچار نارساخوانی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 105-117]
-
خرمایی، فرهاد
مقایسه ی کمال گرایی و تعلل ورزی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 60-77]
-
خسروجاوید، مهناز
بررسی عوامل مؤث ر بر مهار تهای خوانانویسی دانش آموزان دوره ی ابتدایی از دیدگاه معل مان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 29-45]
د
-
داوری، رقیه
شیوع ناتوانی های یادگیری در دانش آموزان پای هی اول و دوم ابتدایی استان چهارمحال و بختیاری [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 63-76]
ذ
-
ذبیحی، رزیتا
بررسی مقدماتی الگوی ترسیم ساعت در کودکان با و بدون نارساخوانی تحولی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 116-139]
ر
-
رجبی، سعید
مقایسه ی کمال گرایی و تعلل ورزی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 60-77]
-
رجبی، سعید
مقایسه ی سازگاری اجتماعی، هیجانی، تحصیلی و یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 43-62]
-
رجبی، سعید
نقش عز ت نفس و اضطراب امتحان در پیش بینی رضایت از زندگی دانش آموزان پسر دارای اختلال ریاضی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 46-62]
-
رجبی، سوران
بررسی کارآمدی مراکز ناتوانی های یادگیری استان اردبیل در بهبود علایم اختلال یادگیری دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 109-128]
-
رجبی، سوران
مقایسه ی نیم رخ حافظه و توجه دانش آموزان مبتلا به ناتوان یهای یادگیری با دانش آموزان عادی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 63-84]
-
رجبی مقدم، سارا
بررسی توان پیش بینی آزمون بندر-گشتالت برای آمادگی ابتلاء به ناتوانی های خواندن و دیکته در کودکان پیش دبستانی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 118-130]
-
رحیمیان بوگر، اسحق
پیش بینی کنند ههای جمعیت شناختی اختلالات یادگیری در دانش آموزان مقطع ابتدایی استان گلستان [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 22-42]
-
رضایی جمالویی، حسن
مقایسه ی شایستگی اجتماعی و مولفههای آن در دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری و دانشآموزان دارای پیشرفت تحصیلی پایین، متوسط و بالا [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 6-23]
-
رضایی شریف، علی
بررسی ویژگی های روان سنجی پرسشنام هی مشکلات یادگیری کلورادو [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 24-43]
ز
-
زاهد، عادل
مقایسه ی سازگاری اجتماعی، هیجانی، تحصیلی و یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 43-62]
-
زاهدبابلان، عادل
مقایسه ی شایستگی اجتماعی و مولفههای آن در دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری و دانشآموزان دارای پیشرفت تحصیلی پایین، متوسط و بالا [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 6-23]
-
زاهد بابلان، عادل
مقایسه ی نارسایی هیجانی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری و بهنجار [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 93-78]
-
زکی یی، علی
اثربخشی نقاشی درمانی درکاهش رفتارهای پرخاشگرانه ی دانش آموزان دختر دچار نارساخوانی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 105-117]
س
-
ستوده، محمدباقر
مقایسه ی نارسایی هیجانی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری و بهنجار [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 93-78]
-
سلیمانی، اسماعیل
مقایسه ی نارسایی هیجانی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری و بهنجار [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 93-78]
-
سمیه، staklavi@gmail.com
تاثیر آموزش بازی درمانی مادران بر مشکلات رفتاری کودکان دارای ناتوانی های یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 44-59]
ش
-
شریفی، علی اکبر
شیوع ناتوانی های یادگیری در دانش آموزان پای هی اول و دوم ابتدایی استان چهارمحال و بختیاری [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 63-76]
ص
-
صبحی قراملکی، ناصر
بررسی توان پیش بینی آزمون بندر-گشتالت برای آمادگی ابتلاء به ناتوانی های خواندن و دیکته در کودکان پیش دبستانی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 118-130]
-
صمدی خوشخو، حسن
بررسی کارآمدی مراکز ناتوانی های یادگیری استان اردبیل در بهبود علایم اختلال یادگیری دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 109-128]
ع
-
عباسی، مسلم
مقایسه ی کمال گرایی و تعلل ورزی در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 60-77]
-
عباسی، مسلم
نقش عز ت نفس و اضطراب امتحان در پیش بینی رضایت از زندگی دانش آموزان پسر دارای اختلال ریاضی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 46-62]
-
علایی خرایم، رقیه
مقایسه ی باورهای خودکارآمدی و انگیزه ی پیشرفت در میان دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 85-104]
-
علایی خرایم، سارا
مقایسه ی باورهای خودکارآمدی و انگیزه ی پیشرفت در میان دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 85-104]
-
علیخانی، مصطفی
اثربخشی نقاشی درمانی درکاهش رفتارهای پرخاشگرانه ی دانش آموزان دختر دچار نارساخوانی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 105-117]
غ
-
غباری بناب، باقر
تأثیر آموزش راهبردهای فراشناختی فعال تفکرمدارانه و خود نظارتی بر درک مطلب دانشآموزان با مشکلات خواندن [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 77-97]
ف
-
فرزانه، جبرائیل
مقایسه ی نارسایی هیجانی و مهارت های اجتماعی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری و بهنجار [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 93-78]
ق
-
قمری کیوی، حسین
اثر بخشی نرم افزار پیشبرد شناختی بر کارکر دهای اجرایی، بازداری پاسخ و حافظه کاری کودکان دچار نارساخوانی و نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 98-115]
-
قوامی لاهیج، سارانا
بررسی عوامل مؤث ر بر مهار تهای خوانانویسی دانش آموزان دوره ی ابتدایی از دیدگاه معل مان [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 29-45]
ک
-
کاظمی، رضا
بررسی اثر بخشی آموزش مهار تهای زندگی بر کفایت اجتماعی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 94-108]
-
کیامرثی، آذر
بررسی اثر بخشی آموزش مهار تهای زندگی بر کفایت اجتماعی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 94-108]
-
کرمی، جهانگیر
اثربخشی نقاشی درمانی درکاهش رفتارهای پرخاشگرانه ی دانش آموزان دختر دچار نارساخوانی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 105-117]
گ
-
گنجی، کامران
بررسی مقدماتی الگوی ترسیم ساعت در کودکان با و بدون نارساخوانی تحولی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 116-139]
م
-
محمودی، هیوا
اثر بخشی نرم افزار پیشبرد شناختی بر کارکر دهای اجرایی، بازداری پاسخ و حافظه کاری کودکان دچار نارساخوانی و نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 98-115]
-
مهری نژاد، سید ابوالقاسم
بررسی توان پیش بینی آزمون بندر-گشتالت برای آمادگی ابتلاء به ناتوانی های خواندن و دیکته در کودکان پیش دبستانی [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 118-130]
-
مؤمنی، سویل
بررسی اثر بخشی آموزش مهار تهای زندگی بر کفایت اجتماعی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 94-108]
ن
-
نریمانی، محمد
مقایسه ی شایستگی اجتماعی و مولفههای آن در دانشآموزان دارای ناتوانی یادگیری و دانشآموزان دارای پیشرفت تحصیلی پایین، متوسط و بالا [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 6-23]
-
نریمانی، محمد
بررسی کارآمدی مراکز ناتوانی های یادگیری استان اردبیل در بهبود علایم اختلال یادگیری دانش آموزان [دوره 1، شماره 1، 1390، صفحه 109-128]
-
نریمانی، محمد
بررسی اثربخشی روش های نوروسایکولوژیک و تعلیم محتوا در اصلاح اختلال ریاضی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 6-21]
-
نریمانی، محمد
اثر بخشی نرم افزار پیشبرد شناختی بر کارکر دهای اجرایی، بازداری پاسخ و حافظه کاری کودکان دچار نارساخوانی و نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 1، شماره 2، 1391، صفحه 98-115]
-
نریمانی، محمد
مقایسه ی باورهای خودکارآمدی و انگیزه ی پیشرفت در میان دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 1، شماره 3، 1391، صفحه 85-104]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد