آ
-
آریاپوران، سعید
شیوع افسردگی در کودکان دچار اختلال یادگیری خاص: نقش ارتباط کودک-والد و کودک-معلم [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 300-315]
-
آقاجانی، سیف اله
مقایسه مشارکت گروهی و حساسیت به طرد در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 187-199]
ا
-
ابویی، آزاده
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر حرکت بر جهت یابی و علائم عصب شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 70-86]
-
ادیب، یوسف
بررسی تجربه زیسته مربیان کودکان دچار اختلالات یادگیری ویژه: یک مطالعه کیفی پدیدارشناسی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 316-329]
-
افروز، غلامعلی
بررسی دقت و حساسیت سامانه هوشمند غربالگر در پیشبینی کودکان مستعد اختلالات عصبی-تحولی (نقص توجه-بیشفعالی و نارساخوانی) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 87-109]
-
اکبری، تقی
کارآمدی مداخله مبتنی بر مثبت اندیشی با تأکید بر آموزههای اسلامی بر تابآوری و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 7-31]
-
اوجاقیگیگلو، صیاد
اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر انگیزهپیشرفت و بهزیستیروان شناختی دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 170-186]
ب
-
بدری گرگری، رحیم
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر ظرفیت حافظهکاری دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 32-47]
-
بیرامی، منصور
اثربخشی آموزش ریاضی بر عزت نفس و خودکارآمدی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی، نوشتن و بهنجار بر اساس مدل مککارتی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 226-239]
-
بنیادی، زهره
اثربخشی آموزش ایزیمایند بر اضطراب ریاضی و خودکارآمدی ریاضی دانشآموزان با اختلال ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 48-69]
پ
-
پادروند، حافظ
اثربخشی آموزش مثبتاندیشی به شیوه گروهی بر بهبود همدلی و کاهش اضطراب اجتماعی دانشآموزان پسر دچار ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 366-379]
-
پیرانی، ذبیح
اثربخشی آموزش توانبخشی شناختی بر بهبود پردازش اطلاعات و عملکرد تحصیلی دانشآموزان نارساخوان مقطع ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 212-225]
-
پرزور، پرویز
کارآمدی مداخله مبتنی بر مثبت اندیشی با تأکید بر آموزههای اسلامی بر تابآوری و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 7-31]
-
پشاآبادی، سمیرا
مقایسه نشخوارهای فکری و سازوکارهای دفاعی در دانشآموزانِ با یا بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 330-343]
-
پورابراهیم، تقی
مقایسه استرس والدگری، هیجانات منفی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در مادران کودکان با و بدون ناتوانی های یادگیری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 7-28]
-
پورروستایی اردکانی، سعید
تأثیر فناوری واقعیت افزوده بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نارساخوان پایه دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 58-86]
-
پورفرهمند، مجتبی
اثربخشی بازیهای رایانهای مبتنی بر مهارتهای دیداری بر ادراک دیداری شنیداری فضایی و سرعت ردیابی خواندن دانشآموزان دارای اختلالهای یادگیری خاص [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 200-211]
ت
-
تجلی، پریسا
اثربخشی برنامه داوسون-گوئیر بر بهبود توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری دانشآموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 110-129]
-
تکلوی، سمیه
مقایسه اثربخشی برنامههای مدیریت والدین و دلسوزی به خود بر سطوح خودانتقادی مادرانِ کودکان دارای اختلالات یادگیری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 104-124]
چ
-
چناری، سمیرا
بررسی تجربه زیسته مربیان کودکان دچار اختلالات یادگیری ویژه: یک مطالعه کیفی پدیدارشناسی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 316-329]
-
چهاردولی، داود
مقایسه نشخوارهای فکری و سازوکارهای دفاعی در دانشآموزانِ با یا بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 330-343]
ح
-
حیاتی، مژگان
اثربخشی آموزش فرزندپروری هشیار مبتنی بر رویکرد ایماگوتراپی بر تعامل والد کودک مادران فرزند مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 254-267]
-
حیدری، حسن
اثربخشی آموزش توانبخشی شناختی بر بهبود پردازش اطلاعات و عملکرد تحصیلی دانشآموزان نارساخوان مقطع ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 212-225]
-
حیدری، فاطمه
مقایسه اثربخشی روشهای آموزشی فنوگرافیکس و دیویس بر عملکرد خواندن و هیجان تحصیلی دانشآموزان مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 29-57]
-
حسینی، فریده سادات
اثربخشی آموزش ایزیمایند بر اضطراب ریاضی و خودکارآمدی ریاضی دانشآموزان با اختلال ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 48-69]
-
حسینی، فریده سادات
مقایسه اثربخشی روشهای آموزشی فنوگرافیکس و دیویس بر عملکرد خواندن و هیجان تحصیلی دانشآموزان مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 29-57]
خ
-
خاطری، الهه
تأثیر فناوری واقعیت افزوده بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نارساخوان پایه دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 58-86]
-
خانی صلوات، زهرا
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر ظرفیت حافظهکاری دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 32-47]
د
-
دانشمندی، سعیده
مقایسه خودتنظیمی انگیزشی، پردازش هیجانی و حسی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص و دانش آموزان بهنجار [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 344-355]
-
داوودی، حسین
اثربخشی آموزش توانبخشی شناختی بر بهبود پردازش اطلاعات و عملکرد تحصیلی دانشآموزان نارساخوان مقطع ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 212-225]
-
درخشان فر، روح الله
اثربخشی آموزش مثبتاندیشی به شیوه گروهی بر بهبود همدلی و کاهش اضطراب اجتماعی دانشآموزان پسر دچار ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 366-379]
-
درویشی، الهام
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر حرکت بر جهت یابی و علائم عصب شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 70-86]
-
دلاوریان، مونا
بررسی دقت و حساسیت سامانه هوشمند غربالگر در پیشبینی کودکان مستعد اختلالات عصبی-تحولی (نقص توجه-بیشفعالی و نارساخوانی) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 87-109]
-
دمهری، فرنگیس
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر حرکت بر جهت یابی و علائم عصب شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 70-86]
-
دنیا مالی، الهه
مقایسه استرس والدگری، هیجانات منفی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در مادران کودکان با و بدون ناتوانی های یادگیری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 7-28]
-
دهقانی، یوسف
اثربخشی آموزش ایزیمایند بر اضطراب ریاضی و خودکارآمدی ریاضی دانشآموزان با اختلال ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 48-69]
-
دهقانی، یوسف
مقایسه اثربخشی روشهای آموزشی فنوگرافیکس و دیویس بر عملکرد خواندن و هیجان تحصیلی دانشآموزان مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 29-57]
ر
-
رحمانی، علی
اثربخشی آموزش توانبخشی شناختی بر بهبود پردازش اطلاعات و عملکرد تحصیلی دانشآموزان نارساخوان مقطع ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 212-225]
-
رضایی فرد، اکبر
مقایسه خودتنظیمی انگیزشی، پردازش هیجانی و حسی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص و دانش آموزان بهنجار [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 344-355]
ز
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
تأثیر فناوری واقعیت افزوده بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان نارساخوان پایه دوم ابتدایی [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 58-86]
س
-
سیاوشی فر، نسیم
اثربخشی برنامه داوسون-گوئیر بر بهبود توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری دانشآموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 110-129]
-
سپهریان آذر، فیروزه
اثربخشی توانبخشی مخچه بر روی رشد حرکتی و بیان نوشتاری دانش آموزان دارای اختلال دیسگرافیا [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 125-143]
-
سعیدمنش، محسن
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر حرکت بر جهت یابی و علائم عصب شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 70-86]
-
سلگی، محیا
اثربخشی آموزش فرزندپروری هشیار مبتنی بر رویکرد ایماگوتراپی بر تعامل والد کودک مادران فرزند مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 254-267]
-
سلیمانی، اسماعیل
بررسی مدل معادلات ساختاری آگاهی فراشناختی، خودکارآمدی و انگیزه تحصیلی با نگرش به درس ریاضی: با آزمون نقش واسطهای اضطراب ریاضی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 282-299]
-
سلیمانی، اسماعیل
اثربخشی توانبخشی مخچه بر روی رشد حرکتی و بیان نوشتاری دانش آموزان دارای اختلال دیسگرافیا [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 125-143]
ش
-
شریعت باقری، محمد مهدی
اثربخشی برنامه داوسون-گوئیر بر بهبود توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری دانشآموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 110-129]
-
شفائی، محمد
اثربخشی آموزش ریاضی بر عزت نفس و خودکارآمدی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی، نوشتن و بهنجار بر اساس مدل مککارتی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 226-239]
ط
-
طالبی، سهیلا
مقایسه زمان واکنش و حافظه بینایی در دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص و عادی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 240-253]
-
طاهر، محبوبه
اثربخشی بازیهای رایانهای مبتنی بر مهارتهای دیداری بر ادراک دیداری شنیداری فضایی و سرعت ردیابی خواندن دانشآموزان دارای اختلالهای یادگیری خاص [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 200-211]
ع
-
عابدینی، زلیخا
بررسی تجربه زیسته مربیان کودکان دچار اختلالات یادگیری ویژه: یک مطالعه کیفی پدیدارشناسی [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 316-329]
-
عزتی بابی، مریم
مقایسه خودکنترلی و رفتار قلدری -قربانی در دانشآموزان دچار اختلال یادگیری خاص و دانشآموزان بهنجار [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 356-365]
-
عقیقی، آرش
مقایسه خودتنظیمی انگیزشی، پردازش هیجانی و حسی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص و دانش آموزان بهنجار [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 344-355]
-
عینی، ساناز
اثربخشی درمان تعاملی والد-کودک بر تنیدگی والدگری و خودکارآمدی والدگری مادران کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 380-393]
-
عنایتی، الهه
مقایسهی هیجانات تحصیلی دانشآموزان با انواع اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 87-103]
غ
-
غفاری، عذرا
مقایسه اثربخشی برنامههای مدیریت والدین و دلسوزی به خود بر سطوح خودانتقادی مادرانِ کودکان دارای اختلالات یادگیری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 104-124]
ف
-
فرامرزی، سالار
مقایسهی هیجانات تحصیلی دانشآموزان با انواع اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 87-103]
-
فرضی وانستانق، فرامرز
مقایسه اثربخشی برنامههای مدیریت والدین و دلسوزی به خود بر سطوح خودانتقادی مادرانِ کودکان دارای اختلالات یادگیری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 104-124]
ق
-
قاسمی، قادر
مقایسه خودکنترلی و رفتار قلدری -قربانی در دانشآموزان دچار اختلال یادگیری خاص و دانشآموزان بهنجار [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 356-365]
-
قبادی زاده، شبروز
مقایسه نشخوارهای فکری و سازوکارهای دفاعی در دانشآموزانِ با یا بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 330-343]
-
قدم پور، عزت اله
اثربخشی آموزش مثبتاندیشی به شیوه گروهی بر بهبود همدلی و کاهش اضطراب اجتماعی دانشآموزان پسر دچار ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 366-379]
-
قصیری گودرزی، سارا
اثربخشی آموزش مثبتاندیشی به شیوه گروهی بر بهبود همدلی و کاهش اضطراب اجتماعی دانشآموزان پسر دچار ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 366-379]
ک
-
کارگر، فاطمه
مقایسه زمان واکنش و حافظه بینایی در دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص و عادی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 240-253]
-
کاظم زاده، نگین
اثربخشی توانبخشی مخچه بر روی رشد حرکتی و بیان نوشتاری دانش آموزان دارای اختلال دیسگرافیا [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 125-143]
-
کیان ارثی، فرحناز
ساخت و هنجاریابی ابزار تشخیصی اختلال یادگیری ویژة خواندن [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 130-150]
-
کرمی، مریم
ساخت و هنجاریابی ابزار تشخیصی اختلال یادگیری ویژة خواندن [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 130-150]
م
-
ماجدی، حسین
تأثیر بازی های رایانه ای بر الگوی امواج مغزی در افراد مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 144-159]
-
ماهرالنقش، فهیمه
اثربخشی آموزش خودگردانی یادگیری بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشآموزان با اختلال یادگیری نوشتاری [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 151-169]
-
ماهرالنقش، مریم
اثربخشی آموزش خودگردانی یادگیری بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشآموزان با اختلال یادگیری نوشتاری [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 151-169]
-
متین، حسین
اثربخشی آموزش فرزندپروری هشیار مبتنی بر رویکرد ایماگوتراپی بر تعامل والد کودک مادران فرزند مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 254-267]
-
محسن پور، زینب
مقایسه مشارکت گروهی و حساسیت به طرد در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 187-199]
-
محمدی، ولی
اثربخشی روش آوایی و واژگانی بر بهبود مهارت خواندن انگلیسی زبانآموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 268-281]
-
مرادی، محمدرضا
اثربخشی آموزش خودگردانی یادگیری بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشآموزان با اختلال یادگیری نوشتاری [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 151-169]
-
مهرآور گیگلو، شهرام
اثربخشی مصاحبه انگیزشی بر انگیزهپیشرفت و بهزیستیروان شناختی دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 170-186]
-
موحدی، یزدان
تأثیر بازی های رایانه ای بر الگوی امواج مغزی در افراد مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 10، شماره 4، 1400، صفحه 144-159]
-
مومنی، افسانه
مقایسه خودتنظیمی انگیزشی، پردازش هیجانی و حسی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص و دانش آموزان بهنجار [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 344-355]
ن
-
نریمانی، محمد
مقایسه مشارکت گروهی و حساسیت به طرد در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 187-199]
-
نریمانی، محمد
اثربخشی آموزش ریاضی بر عزت نفس و خودکارآمدی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی، نوشتن و بهنجار بر اساس مدل مککارتی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 226-239]
-
نریمانی، محمد
شیوع افسردگی در کودکان دچار اختلال یادگیری خاص: نقش ارتباط کودک-والد و کودک-معلم [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 300-315]
-
نظری، وکیل
اثربخشی آموزش ریاضی بر عزت نفس و خودکارآمدی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی، نوشتن و بهنجار بر اساس مدل مککارتی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 226-239]
-
نعمتی، شهروز
اثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر ظرفیت حافظهکاری دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 32-47]
-
نوروززاده، وحید
بررسی مدل معادلات ساختاری آگاهی فراشناختی، خودکارآمدی و انگیزه تحصیلی با نگرش به درس ریاضی: با آزمون نقش واسطهای اضطراب ریاضی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 282-299]
ه
-
هاشمی، تورج
اثربخشی آموزش ریاضی بر عزت نفس و خودکارآمدی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی، نوشتن و بهنجار بر اساس مدل مککارتی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 226-239]
-
هاشمی، زهره
اثربخشی درمان تعاملی والد-کودک بر تنیدگی والدگری و خودکارآمدی والدگری مادران کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 380-393]
ی
-
یوسفی، ناصر
اثربخشی آموزش فرزندپروری هشیار مبتنی بر رویکرد ایماگوتراپی بر تعامل والد کودک مادران فرزند مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 254-267]
-
یوسفی، ناصر
مقایسه نشخوارهای فکری و سازوکارهای دفاعی در دانشآموزانِ با یا بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 3، 1400، صفحه 330-343]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد