آ
-
آریاپوران، سعید
مقایسهی ابراز هیجان، سواد هیجانی و خودکارآمدی اجتماعی در کودکان با و بدون ناتوانیهای یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 7-26]
ا
-
ابراهیمی، مرتضی
مداخله ای در سازگاری اجتماعی و کاهش رفتارهای تکانشی دانش آموزان پسر مبتلا به ناتوانی های یادگیری ریاضی: اثربخشی و کارآمدی آموزش والدین با رویکرد آدلری [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 7-31]
-
ابوالقاسمی، عباس
مقایسهی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 87-107]
-
ارجمندنیا، علی اکبر
مقایسهی حافظهی فعال دیداری و شنیداری کودکان مستعد دیسلکسیا با کودکان بهنجار: توسط برنامهی عصبی-شناختی طراحی شده [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 43-53]
-
اسلامی، معصومه
شیوع ناتوانیهای خاص یادگیری در دانشآموزان دوره ابتدائی استان خراسان شمالی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 101-124]
-
اسماعیلی قاضیولوئی، فریبا
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی- هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان و مهارتهای اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 59-86]
-
اصل اناری، روح اله
اثربخشی تکنیکهای بازی درمانی گروهی بر اضطراب حالت، احساسات مثبت و سطح سازگاری عمومی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 7-24]
-
اعظمی، یوسف
اثربخشی آموزش سازماندهی فضایی- زمانی و آگاهی واجی بر سطح خواندن و نوشتن دانشآموزان مبتلا به اختلالهای یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 27-42]
-
افروز، غلامعلی
مقایسهی حافظهی فعال دیداری و شنیداری کودکان مستعد دیسلکسیا با کودکان بهنجار: توسط برنامهی عصبی-شناختی طراحی شده [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 43-53]
ب
-
برازنده چقائی، سمیه
مداخله ای در سازگاری اجتماعی و کاهش رفتارهای تکانشی دانش آموزان پسر مبتلا به ناتوانی های یادگیری ریاضی: اثربخشی و کارآمدی آموزش والدین با رویکرد آدلری [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 7-31]
-
بشرپور، سجاد
مقایسهی حساسیت بین فردی و تعادل عاطفی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 125-141]
-
بشرپور، سجاد
مقایسهی یادگیری عاطفی و انگیزش معطوف به خطا در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 7-27]
-
بگیان کوله مرز، محمد جواد
مداخله ای در سازگاری اجتماعی و کاهش رفتارهای تکانشی دانش آموزان پسر مبتلا به ناتوانی های یادگیری ریاضی: اثربخشی و کارآمدی آموزش والدین با رویکرد آدلری [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 7-31]
پ
-
پیرانی، ذبیح
مداخله ای در کارکردهای شناختی و هیجانی دانشآموزان نارساخوان: اثربخشی و کارآمدی آموزش مهارتهای شناختی- هیجانی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 28-53]
-
پیرخایفی، علیرضا
اثربخشی آموزش سازماندهی فضایی- زمانی و آگاهی واجی بر سطح خواندن و نوشتن دانشآموزان مبتلا به اختلالهای یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 27-42]
-
پرزور، پرویز
مقایسهی حساسیت بین فردی و تعادل عاطفی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 125-141]
ت
-
تدریس تبریزی، معصومه
اثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارتهای اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 89-107]
-
تدریس تبریزی، معصومه
اثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارتهای اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 89-107]
-
توحیدخواه، فرزاد
مقایسهی حافظهی فعال دیداری و شنیداری کودکان مستعد دیسلکسیا با کودکان بهنجار: توسط برنامهی عصبی-شناختی طراحی شده [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 43-53]
ج
-
جناابادی، حسین
بررسی اثربخشی مداخله ی ترمیمی مبتنی بر روش داویس بر بهبود نارساخوانی دانشآموزان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 92-105]
ح
-
حاجلو، نادر
اثر بخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری در بهبود عملکرد ریاضیات و خواندن دانشآموزان دارای حساب نارسایی و نارسا خوانی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 54-70]
-
حسین خانزاده، عباسعلی
اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر پذیرش اجتماعی و همدلی دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 32-46]
-
حسن نیا، علی
مقایسهی اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانشآموزان پایهی سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 122-144]
-
حسنوند، باقر
اثربخشی آموزش سازماندهی فضایی- زمانی و آگاهی واجی بر سطح خواندن و نوشتن دانشآموزان مبتلا به اختلالهای یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 27-42]
-
حسنوندی، صبا
اثربخشی آموزش سازماندهی فضایی- زمانی و آگاهی واجی بر سطح خواندن و نوشتن دانشآموزان مبتلا به اختلالهای یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 27-42]
-
حشمتی، رسول
اثربخشی تکنیکهای بازی درمانی گروهی بر اضطراب حالت، احساسات مثبت و سطح سازگاری عمومی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 7-24]
-
حق گوی، توحید
اثر بخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری در بهبود عملکرد ریاضیات و خواندن دانشآموزان دارای حساب نارسایی و نارسا خوانی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 54-70]
خ
-
خسروجاوید، مهناز
اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر پذیرش اجتماعی و همدلی دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 32-46]
-
خشنودنیای چماچائی، بهنام
مقایسهی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 87-107]
-
خوش روش، سعیده
اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر پذیرش اجتماعی و همدلی دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 32-46]
د
-
دری پارسا، جواد
تأثیر ادراکهای زیرآستانهای دیداری بر بازشناسی ابرازات هیجانی چهرهای در بین دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 47-68]
-
دلاوریان، مونا
مقایسهی حافظهی فعال دیداری و شنیداری کودکان مستعد دیسلکسیا با کودکان بهنجار: توسط برنامهی عصبی-شناختی طراحی شده [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 43-53]
ر
-
ربیعی نژاد، محمدرضا
بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل هوش چندگانه بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر نارساخوان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 69-85]
-
رسول زاده طباطبایی، سیدکاظم
مقایسهی حافظهی فعال دیداری و شنیداری کودکان مستعد دیسلکسیا با کودکان بهنجار: توسط برنامهی عصبی-شناختی طراحی شده [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 43-53]
ز
-
زارعی مته کلایی، الهه
بررسی اثربخشی مداخله ی ترمیمی مبتنی بر روش داویس بر بهبود نارساخوانی دانشآموزان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 92-105]
-
زاهد، عادل
مقایسهی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 87-107]
س
-
سیداسماعیلی قمی، نسترن
مقایسهی استرس والدگری، شادکامی و انعطافپذیری شناختی مادران دارای فرزند کمتوانذهنی و ناتوان یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 25-42]
-
سلیمانی، اسماعیل
بررسی اثربخشی خودنظارتی توجه بر عملکرد دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص در مقیاس عملکرد پیوسته(CPT) [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 54-73]
ش
-
شیخالاسلامی، علی
مقایسهی استرس والدگری، شادکامی و انعطافپذیری شناختی مادران دارای فرزند کمتوانذهنی و ناتوان یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 25-42]
-
شربتی، انوشیروان
مقایسهی سبکهای شناختی مستقل و وابسته به زمینه و حل مسأله اجتماعی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 86-100]
-
شریف، علی رضایی
اثر بخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری در بهبود عملکرد ریاضیات و خواندن دانشآموزان دارای حساب نارسایی و نارسا خوانی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 54-70]
-
شکراللهی، رقیه
اثربخشی تکنیکهای بازی درمانی گروهی بر اضطراب حالت، احساسات مثبت و سطح سازگاری عمومی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 7-24]
ص
-
صبحی قراملکی، ناصر
اثربخشی آموزش به روش خودآموزی کلامی بر بهبود پردازش هیجانی و مهارت اجتماعی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 71-88]
-
صدری دمیرچی، اسماعیل
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی- هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان و مهارتهای اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 59-86]
ط
-
طالبی، هوشنگ
بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل هوش چندگانه بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر نارساخوان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 69-85]
-
طاهری فرد، مینا
مقایسهی سبکهای شناختی مستقل و وابسته به زمینه و حل مسأله اجتماعی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 86-100]
ع
-
عابدی، احمد
بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل هوش چندگانه بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر نارساخوان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 69-85]
-
عباسی، مسلم
مقایسه ی بهزیستی اجتماعی و اضطراب اجتماعی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری خاص [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 74-91]
-
عبدالعلیان، مریم
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر خودپنداره و حساسیت اضطرابی دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 43-58]
-
عطادخت، اکبر
مقایسهی سبکهای شناختی مستقل و وابسته به زمینه و حل مسأله اجتماعی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 86-100]
-
عطادخت، اکبر
مقایسهی یادگیری عاطفی و انگیزش معطوف به خطا در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 7-27]
-
علیزاده فرد، سوسن
اثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارتهای اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 89-107]
-
علیزاده فرد، سوسن
اثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارتهای اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 89-107]
-
عمادی، سیدرسول
بررسی تأثیر آموزش چندرسانهای سبک تبیین بر درماندگی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 145-161]
غ
-
غباریبناب، باقر
اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 108-122]
-
غفاری، مظفر
نقش هوش اخلاقی و اجتماعی در پیش بینی تابآوری و کیفیت زندگی والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 106-128]
ف
-
فدائی، مهدی
شیوع ناتوانیهای خاص یادگیری در دانشآموزان دوره ابتدائی استان خراسان شمالی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 101-124]
-
فرخی، نورعلی
اثربخشی تقویت حافظهی فعال با استفاده از رایانه بر عملکرد خواندن و درک مطلب دانشآموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 108-121]
-
فرهنگی، عبدالحسن
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر خودپنداره و حساسیت اضطرابی دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 43-58]
ک
-
کجباف، محمدباقر
بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل هوش چندگانه بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر نارساخوان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 69-85]
-
کرمی، جهانگیر
مداخله ای در سازگاری اجتماعی و کاهش رفتارهای تکانشی دانش آموزان پسر مبتلا به ناتوانی های یادگیری ریاضی: اثربخشی و کارآمدی آموزش والدین با رویکرد آدلری [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 7-31]
-
کریمیلیچاهی، رقیه
مقایسهی اثربخشی آموزش به روش چند حسی و ادراکی- حرکتی در بهبود مهارت خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 123-140]
-
کشاورز افشار، حسین
اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 108-122]
گ
-
گودرزی، کورش
اثربخشی تقویت حافظهی فعال با استفاده از رایانه بر عملکرد خواندن و درک مطلب دانشآموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 108-121]
م
-
محتشمی، طیبه
اثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارتهای اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 89-107]
-
محتشمی، طیبه
اثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارتهای اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 89-107]
-
محمدی، گلاویژ
مقایسهی سبکهای شناختی مستقل و وابسته به زمینه و حل مسأله اجتماعی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 86-100]
-
محمّدی، نسیم
مقایسهی استرس والدگری، شادکامی و انعطافپذیری شناختی مادران دارای فرزند کمتوانذهنی و ناتوان یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 25-42]
-
محمد رضایی، علی
مقایسهی اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانشآموزان پایهی سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 122-144]
-
محمدی فر، محمدعلی
بررسی اثربخشی مداخله ی ترمیمی مبتنی بر روش داویس بر بهبود نارساخوانی دانشآموزان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 92-105]
-
مرادی، مسعود
اثر بخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری در بهبود عملکرد ریاضیات و خواندن دانشآموزان دارای حساب نارسایی و نارسا خوانی [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 54-70]
-
مظاهری، محمدمهدی
بررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل هوش چندگانه بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر نارساخوان [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 69-85]
-
مظفری مکی آبادی، منصوره
بررسی تأثیر آموزش چندرسانهای سبک تبیین بر درماندگی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 145-161]
-
معظمی گودرزی، سعیده
اثربخشی تقویت حافظهی فعال با استفاده از رایانه بر عملکرد خواندن و درک مطلب دانشآموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 108-121]
-
معین الغربائی، فاطمه
شیوع ناتوانیهای خاص یادگیری در دانشآموزان دوره ابتدائی استان خراسان شمالی [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 101-124]
-
مهدی نژاد گرجی، گلین
بررسی اثربخشی مداخله ی ترمیمی مبتنی بر روش داویس بر بهبود نارساخوانی دانشآموزان [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 92-105]
ن
-
نجفی، محمود
مقایسهی اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانشآموزان پایهی سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 122-144]
-
نریمانی، محمد
مقایسهی حساسیت بین فردی و تعادل عاطفی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 1، 1394، صفحه 125-141]
-
نریمانی، محمد
نقش هوش اخلاقی و اجتماعی در پیش بینی تابآوری و کیفیت زندگی والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1394، صفحه 106-128]
-
نریمانی، محمد
مقایسهی یادگیری عاطفی و انگیزش معطوف به خطا در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 7-27]
-
نریمانی، محمد
مقایسهی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 87-107]
-
نصری، صادق
مقایسهی اثربخشی آموزش به روش چند حسی و ادراکی- حرکتی در بهبود مهارت خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 123-140]
-
نصرتی، فاطمه
اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 108-122]
-
نظری، ملیکا
اثربخشی تقویت حافظهی فعال با استفاده از رایانه بر عملکرد خواندن و درک مطلب دانشآموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 108-121]
-
نوری، حیدر
مقایسهی یادگیری عاطفی و انگیزش معطوف به خطا در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395، صفحه 7-27]
و
-
وکیلینژاد، مریم
اثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395، صفحه 108-122]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد