آگاهی واجیاثربخشی آموزش سازماندهی فضایی- زمانی و آگاهی واجی بر سطح خواندن و نوشتن دانشآموزان مبتلا به اختلالهای یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 27-42]
آموزش مستقیماثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 108-122]
آموزش والدینمداخله ای در سازگاری اجتماعی و کاهش رفتارهای تکانشی دانش آموزان پسر مبتلا به ناتوانی های یادگیری ریاضی: اثربخشی و کارآمدی آموزش والدین با رویکرد آدلری [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 7-31]
ا
ابراز هیجانمقایسهی ابراز هیجان، سواد هیجانی و خودکارآمدی اجتماعی در کودکان با و بدون ناتوانیهای یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 7-26]
اجتماعینقش هوش اخلاقی و اجتماعی در پیش بینی تابآوری و کیفیت زندگی والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 106-128]
احساسات مثبتاثربخشی تکنیکهای بازی درمانی گروهی بر اضطراب حالت، احساسات مثبت و سطح سازگاری عمومی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 7-24]
اختلال یادگیریاثربخشی آموزش سازماندهی فضایی- زمانی و آگاهی واجی بر سطح خواندن و نوشتن دانشآموزان مبتلا به اختلالهای یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 27-42]
اختلال یادگیریبررسی اثربخشی خودنظارتی توجه بر عملکرد دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص در مقیاس عملکرد پیوسته(CPT) [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 54-73]
اختلال یادگیری خاصمقایسهی سبکهای شناختی مستقل و وابسته به زمینه و حل مسأله اجتماعی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 86-100]
اختلال یادگیری خاصمقایسهی حساسیت بین فردی و تعادل عاطفی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 125-141]
اختلال یادگیری خاصاثربخشی آموزش به روش خودآموزی کلامی بر بهبود پردازش هیجانی و مهارت اجتماعی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 71-88]
اختلال یادگیری خاصاثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی- هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان و مهارتهای اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 59-86]
اختلال ارتباطیمداخله ای در کارکردهای شناختی و هیجانی دانشآموزان نارساخوان: اثربخشی و کارآمدی آموزش مهارتهای شناختی- هیجانی [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 28-53]
اختلال خواندن (دیسلکسیا)مقایسهی حافظهی فعال دیداری و شنیداری کودکان مستعد دیسلکسیا با کودکان بهنجار: توسط برنامهی عصبی-شناختی طراحی شده [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 43-53]
اختلال دیکته نویسیمقایسهی اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانشآموزان پایهی سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 122-144]
اختلال ریاضیمداخله ای در سازگاری اجتماعی و کاهش رفتارهای تکانشی دانش آموزان پسر مبتلا به ناتوانی های یادگیری ریاضی: اثربخشی و کارآمدی آموزش والدین با رویکرد آدلری [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 7-31]
اختلال ریاضیاثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 108-122]
استرس والدگریاثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارتهای اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 89-107]
استرس والدگریاثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارتهای اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 89-107]
استرس والدگریمقایسهی استرس والدگری، شادکامی و انعطافپذیری شناختی مادران دارای فرزند کمتوانذهنی و ناتوان یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 25-42]
اضطرابمداخله ای در کارکردهای شناختی و هیجانی دانشآموزان نارساخوان: اثربخشی و کارآمدی آموزش مهارتهای شناختی- هیجانی [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 28-53]
اضطراب اجتماعیمقایسه ی بهزیستی اجتماعی و اضطراب اجتماعی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری خاص [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 74-91]
اضطراب حالتیاثربخشی تکنیکهای بازی درمانی گروهی بر اضطراب حالت، احساسات مثبت و سطح سازگاری عمومی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 7-24]
انعطافپذیری شناختیمقایسهی استرس والدگری، شادکامی و انعطافپذیری شناختی مادران دارای فرزند کمتوانذهنی و ناتوان یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 25-42]
انگیزش معطوف به خطامقایسهی یادگیری عاطفی و انگیزش معطوف به خطا در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 7-27]
ب
بازی درمانی گروهیاثربخشی تکنیکهای بازی درمانی گروهی بر اضطراب حالت، احساسات مثبت و سطح سازگاری عمومی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 7-24]
بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاریاثر بخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری در بهبود عملکرد ریاضیات و خواندن دانشآموزان دارای حساب نارسایی و نارسا خوانی [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 54-70]
بازشناسی ابرازات هیجانی چهرهتأثیر ادراکهای زیرآستانهای دیداری بر بازشناسی ابرازات هیجانی چهرهای در بین دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 47-68]
باورهای انگیزشیمقایسهی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 87-107]
برنامهی آموزش والدیناثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارتهای اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 89-107]
برنامهی آموزش والدیناثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارتهای اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 89-107]
برنامهی عصبی-شناختی رایانه محورمقایسهی حافظهی فعال دیداری و شنیداری کودکان مستعد دیسلکسیا با کودکان بهنجار: توسط برنامهی عصبی-شناختی طراحی شده [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 43-53]
بهزیستی اجتماعیمقایسه ی بهزیستی اجتماعی و اضطراب اجتماعی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری خاص [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 74-91]
پ
پذیرش اجتماعیاثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر پذیرش اجتماعی و همدلی دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 32-46]
پردازش هیجانیاثربخشی آموزش به روش خودآموزی کلامی بر بهبود پردازش هیجانی و مهارت اجتماعی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 71-88]
پیشرفت تحصیلیبررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل هوش چندگانه بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر نارساخوان [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 69-85]
ت
تابآورینقش هوش اخلاقی و اجتماعی در پیش بینی تابآوری و کیفیت زندگی والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 106-128]
تحریک زیرآستانهای هیجانیتأثیر ادراکهای زیرآستانهای دیداری بر بازشناسی ابرازات هیجانی چهرهای در بین دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 47-68]
تدابیر یادیارهامقایسهی اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانشآموزان پایهی سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 122-144]
تعادل عاطفیمقایسهی حساسیت بین فردی و تعادل عاطفی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 125-141]
تکانشوریمداخله ای در سازگاری اجتماعی و کاهش رفتارهای تکانشی دانش آموزان پسر مبتلا به ناتوانی های یادگیری ریاضی: اثربخشی و کارآمدی آموزش والدین با رویکرد آدلری [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 7-31]
تنظیم شناختی هیجانیاثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی- هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان و مهارتهای اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 59-86]
تنظیم هیجاناثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر پذیرش اجتماعی و همدلی دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 32-46]
چ
چندرسانهای آموزشیبررسی تأثیر آموزش چندرسانهای سبک تبیین بر درماندگی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 145-161]
ح
حافظه فعالاثربخشی تقویت حافظهی فعال با استفاده از رایانه بر عملکرد خواندن و درک مطلب دانشآموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 108-121]
حافظهی فعال دیداریمقایسهی حافظهی فعال دیداری و شنیداری کودکان مستعد دیسلکسیا با کودکان بهنجار: توسط برنامهی عصبی-شناختی طراحی شده [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 43-53]
حافظهی فعال شنیداریمقایسهی حافظهی فعال دیداری و شنیداری کودکان مستعد دیسلکسیا با کودکان بهنجار: توسط برنامهی عصبی-شناختی طراحی شده [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 43-53]
حسابنارساییاثر بخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری در بهبود عملکرد ریاضیات و خواندن دانشآموزان دارای حساب نارسایی و نارسا خوانی [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 54-70]
حساسیت اضطرابیاثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر خودپنداره و حساسیت اضطرابی دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 43-58]
حساسیت بین فردیمقایسهی حساسیت بین فردی و تعادل عاطفی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 125-141]
حل مسئله اجتماعیمقایسهی سبکهای شناختی مستقل و وابسته به زمینه و حل مسأله اجتماعی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 86-100]
خ
خواندن و نوشتناثربخشی آموزش سازماندهی فضایی- زمانی و آگاهی واجی بر سطح خواندن و نوشتن دانشآموزان مبتلا به اختلالهای یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 27-42]
خود آموزی کلامیاثربخشی آموزش به روش خودآموزی کلامی بر بهبود پردازش هیجانی و مهارت اجتماعی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 71-88]
خودپندارهبررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل هوش چندگانه بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر نارساخوان [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 69-85]
خودپندارهاثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر خودپنداره و حساسیت اضطرابی دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 43-58]
خودکارآمدی اجتماعیمقایسهی ابراز هیجان، سواد هیجانی و خودکارآمدی اجتماعی در کودکان با و بدون ناتوانیهای یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 7-26]
خودنظارتی توجهبررسی اثربخشی خودنظارتی توجه بر عملکرد دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص در مقیاس عملکرد پیوسته(CPT) [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 54-73]
د
دانشآموزانشیوع ناتوانیهای خاص یادگیری در دانشآموزان دوره ابتدائی استان خراسان شمالی [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 101-124]
دانشآموزاناثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر خودپنداره و حساسیت اضطرابی دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 43-58]
دانشآموزان با اختلال یادگیری خاصاثربخشی آموزش مستقیم بر عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 108-122]
دانشآموزان نارساخوانبررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل هوش چندگانه بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر نارساخوان [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 69-85]
داویسبررسی اثربخشی مداخله ی ترمیمی مبتنی بر روش داویس بر بهبود نارساخوانی دانشآموزان [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 92-105]
درماندگی آموخته شدهبررسی تأثیر آموزش چندرسانهای سبک تبیین بر درماندگی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 145-161]
ر
راهبردهای یادگیری خودتنظیمیمقایسهی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 87-107]
روش ادراکی- حرکتیمقایسهی اثربخشی آموزش به روش چند حسی و ادراکی- حرکتی در بهبود مهارت خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 123-140]
روش آموزش چند حسی فرنالدمقایسهی اثربخشی روش آموزش چند حسی فرنالد و کاربرد تدابیر یادیارها در بهبود مشکلات دیکته نویسی دانشآموزان پایهی سوم ابتدایی دارای اختلال دیکته [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 122-144]
روش چند حسیمقایسهی اثربخشی آموزش به روش چند حسی و ادراکی- حرکتی در بهبود مهارت خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 123-140]
رویکرد آدلریمداخله ای در سازگاری اجتماعی و کاهش رفتارهای تکانشی دانش آموزان پسر مبتلا به ناتوانی های یادگیری ریاضی: اثربخشی و کارآمدی آموزش والدین با رویکرد آدلری [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 7-31]
س
سازگاری اجتماعیمداخله ای در سازگاری اجتماعی و کاهش رفتارهای تکانشی دانش آموزان پسر مبتلا به ناتوانی های یادگیری ریاضی: اثربخشی و کارآمدی آموزش والدین با رویکرد آدلری [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 7-31]
سازگاری اجتماعیبررسی تأثیر آموزش چندرسانهای سبک تبیین بر درماندگی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 145-161]
سازگاری عمومیاثربخشی تکنیکهای بازی درمانی گروهی بر اضطراب حالت، احساسات مثبت و سطح سازگاری عمومی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 7-24]
سازماندهی فضایی-زمانیاثربخشی آموزش سازماندهی فضایی- زمانی و آگاهی واجی بر سطح خواندن و نوشتن دانشآموزان مبتلا به اختلالهای یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 27-42]
سبکهای شناختی مستقل و وابسته به زمینهمقایسهی سبکهای شناختی مستقل و وابسته به زمینه و حل مسأله اجتماعی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 86-100]
سواد هیجانیمقایسهی ابراز هیجان، سواد هیجانی و خودکارآمدی اجتماعی در کودکان با و بدون ناتوانیهای یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 7-26]
ش
شادکامیمقایسهی استرس والدگری، شادکامی و انعطافپذیری شناختی مادران دارای فرزند کمتوانذهنی و ناتوان یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 25-42]
ع
عملکردخواندناثربخشی تقویت حافظهی فعال با استفاده از رایانه بر عملکرد خواندن و درک مطلب دانشآموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 108-121]
ک
کیفیت زندگینقش هوش اخلاقی و اجتماعی در پیش بینی تابآوری و کیفیت زندگی والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 106-128]
کمتوانذهنیمقایسهی استرس والدگری، شادکامی و انعطافپذیری شناختی مادران دارای فرزند کمتوانذهنی و ناتوان یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 25-42]
کودکاننقش هوش اخلاقی و اجتماعی در پیش بینی تابآوری و کیفیت زندگی والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 106-128]
کودک مستعد اختلالمقایسهی حافظهی فعال دیداری و شنیداری کودکان مستعد دیسلکسیا با کودکان بهنجار: توسط برنامهی عصبی-شناختی طراحی شده [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 43-53]
م
مداخلهی ترمیمیبررسی اثربخشی مداخله ی ترمیمی مبتنی بر روش داویس بر بهبود نارساخوانی دانشآموزان [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 92-105]
مشکلات یادگیریاثربخشی تقویت حافظهی فعال با استفاده از رایانه بر عملکرد خواندن و درک مطلب دانشآموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 108-121]
مقیاس عملکرد پیوسته(CPT)بررسی اثربخشی خودنظارتی توجه بر عملکرد دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص در مقیاس عملکرد پیوسته(CPT) [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 54-73]
مهارت اجتماعیاثربخشی آموزش به روش خودآموزی کلامی بر بهبود پردازش هیجانی و مهارت اجتماعی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 71-88]
مهارت خواندنمقایسهی اثربخشی آموزش به روش چند حسی و ادراکی- حرکتی در بهبود مهارت خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 123-140]
مهارتهای اجتماعیاثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارتهای اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 89-107]
مهارتهای اجتماعیمداخله ای در کارکردهای شناختی و هیجانی دانشآموزان نارساخوان: اثربخشی و کارآمدی آموزش مهارتهای شناختی- هیجانی [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 28-53]
مهارتهای اجتماعیاثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارتهای اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 89-107]
مهارتهای اجتماعیاثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر خودپنداره و حساسیت اضطرابی دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 43-58]
مهارتهای اجتماعی- هیجانیاثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی- هیجانی بر تنظیم شناختی هیجان و مهارتهای اجتماعی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 59-86]
مهارتهای شناختی- هیجانیمداخله ای در کارکردهای شناختی و هیجانی دانشآموزان نارساخوان: اثربخشی و کارآمدی آموزش مهارتهای شناختی- هیجانی [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 28-53]
ن
ناتوانی یادگیریتأثیر ادراکهای زیرآستانهای دیداری بر بازشناسی ابرازات هیجانی چهرهای در بین دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 47-68]
ناتوانی یادگیریمقایسهی ابراز هیجان، سواد هیجانی و خودکارآمدی اجتماعی در کودکان با و بدون ناتوانیهای یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 7-26]
ناتوانی یادگیرینقش هوش اخلاقی و اجتماعی در پیش بینی تابآوری و کیفیت زندگی والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 106-128]
ناتوانی یادگیریمقایسهی یادگیری عاطفی و انگیزش معطوف به خطا در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 7-27]
ناتوانی یادگیریاثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارتهای اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 89-107]
ناتوانی یادگیریبررسی تأثیر آموزش چندرسانهای سبک تبیین بر درماندگی و سازگاری اجتماعی دانشآموزان با ناتوانیهای یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 145-161]
ناتوانی یادگیریاثربخشی برنامه آموزش والدین بر مهارتهای اجتماعی کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 89-107]
ناتوانی یادگیریاثربخشی تکنیکهای بازی درمانی گروهی بر اضطراب حالت، احساسات مثبت و سطح سازگاری عمومی کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری خاص [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 7-24]
ناتوانی یادگیریمقایسهی استرس والدگری، شادکامی و انعطافپذیری شناختی مادران دارای فرزند کمتوانذهنی و ناتوان یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 25-42]
ناتوانی یادگیری خاصمقایسه ی بهزیستی اجتماعی و اضطراب اجتماعی در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری خاص [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 74-91]
ناتوانی خواندنشیوع ناتوانیهای خاص یادگیری در دانشآموزان دوره ابتدائی استان خراسان شمالی [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 101-124]
ناتوانی ریاضیشیوع ناتوانیهای خاص یادگیری در دانشآموزان دوره ابتدائی استان خراسان شمالی [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 101-124]
ناتوانی نوشتنشیوع ناتوانیهای خاص یادگیری در دانشآموزان دوره ابتدائی استان خراسان شمالی [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 101-124]
ناتوانیهای یادگیریشیوع ناتوانیهای خاص یادگیری در دانشآموزان دوره ابتدائی استان خراسان شمالی [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 101-124]
ناتوانیهای یادگیریبررسی اثربخشی مداخله ی ترمیمی مبتنی بر روش داویس بر بهبود نارساخوانی دانشآموزان [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 92-105]
ناتوانیهای یادگیریاثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی بر خودپنداره و حساسیت اضطرابی دانشآموزان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 43-58]
نارسا حسابمقایسهی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 87-107]
نارساخوانمداخله ای در کارکردهای شناختی و هیجانی دانشآموزان نارساخوان: اثربخشی و کارآمدی آموزش مهارتهای شناختی- هیجانی [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 28-53]
نارساخوانمقایسهی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 87-107]
نارساخوانیاثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر پذیرش اجتماعی و همدلی دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 32-46]
نارساخوانیبررسی اثربخشی مداخله ی ترمیمی مبتنی بر روش داویس بر بهبود نارساخوانی دانشآموزان [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 92-105]
نارساخوانیمقایسهی اثربخشی آموزش به روش چند حسی و ادراکی- حرکتی در بهبود مهارت خواندن دانشآموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 123-140]
نارسا خواناثربخشی تقویت حافظهی فعال با استفاده از رایانه بر عملکرد خواندن و درک مطلب دانشآموزان نارساخوان [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 108-121]
نارسا خوانیاثر بخشی بازی درمانی مبتنی بر رویکرد شناختی- رفتاری در بهبود عملکرد ریاضیات و خواندن دانشآموزان دارای حساب نارسایی و نارسا خوانی [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 54-70]
نارسا نویسمقایسهی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی در دانشآموزان پسر نارساخوان، نارسانویس، نارسا حساب و عادی [دوره 5، شماره 4، 1395-1394، صفحه 87-107]
و
والدیننقش هوش اخلاقی و اجتماعی در پیش بینی تابآوری و کیفیت زندگی والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 106-128]
ه
همدلیاثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر پذیرش اجتماعی و همدلی دانشآموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 32-46]
هوش اخلاقینقش هوش اخلاقی و اجتماعی در پیش بینی تابآوری و کیفیت زندگی والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 2، 1395-1394، صفحه 106-128]
هوش چندگانهبررسی اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل هوش چندگانه بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر نارساخوان [دوره 5، شماره 1، 1395-1394، صفحه 69-85]
ی
یادگیری عاطفیمقایسهی یادگیری عاطفی و انگیزش معطوف به خطا در دانشآموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 5، شماره 3، 1395-1394، صفحه 7-27]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد