آ
-
آریاپوران، سعید
اثربخشی بازیدرمانی فیلیالی بر سواد هیجانی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 7-31]
ا
-
ابراهیمی، محمدصبور
فراتحلیل پژوهشهای مبتنی بر مدل پاسخ به مداخله بر بهبود عملکرد تحصیلی دانشآموزان در مخاطره اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 7-31]
-
احمدپور، پریسا
اثربخشی قصهدرمانی مبتنی بر روش چندحسی بر پردازش هیجانی کودکان دارای نارساخوانی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 153-171]
-
اسدزاده، حسن
تأثیر برنامه یکپارچگی حسی بر هوش غیرکلامی، توجه و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 93-115]
-
اسماعیل بیگی، منیره
مقایسة عملکرد خانواده، رضایت زناشویی و سبکهای تفکر در مادرانِ کودک ناتوان در یادگیری و مادرانِ کودکان عادی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 34-51]
-
اسماعیل پور، خلیل
مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 138-157]
-
اسماعیلی فارسانی، نسیم
مقایسه استحکام روانی و تحمل ابهام در مادران فرزندان با ناتوانی یادگیری خاص و عادی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 153-170]
-
افروز، غلامعلی
طراحی غربالگر عصبی-شناختی پویا توسط الگوریتم هوشمند بهینه: پیش بینی اختلالات یادگیری و سایر اختلالات عصبی-تحولی رایج [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 7-33]
-
انتصار فومنی، غلامحسین
تأثیر برنامه یکپارچگی حسی بر هوش غیرکلامی، توجه و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 93-115]
ب
-
بختیاری، آرینا
فراتحلیل پژوهشهای مبتنی بر مدل پاسخ به مداخله بر بهبود عملکرد تحصیلی دانشآموزان در مخاطره اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 7-31]
-
بیرامی، منصور
مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 138-157]
-
برهمت، ابوالفضل
اثربخشی بازیدرمانی شناختی- رفتاری بر تاب آوری و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 52-72]
پ
-
پورعبدل، سعید
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 32-52]
ت
-
تیموری، لیلا
مقایسة امید، انگیزش پیشرفت تحصیلی و خودپندارة تحصیلی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 7-35]
ج
-
جعفرپور، مرضیه
اثربخشی درمان چشمانداز زمان در انسجام روانی و استرس ادراکشده مادران دانشآموزان اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 53-71]
-
جعفرزاده داشبلاغ، حسن
اثربخشی بازیدرمانی بر بهبود سرعت پردازش اطلاعات و پردازش اجتماعی/ هیجانی در دانشآموزان مبتلا به اختلالیادگیری خاص-خواندن [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 72-92]
-
جناآبادی، حسین
اثربخشی درمان چشمانداز زمان در انسجام روانی و استرس ادراکشده مادران دانشآموزان اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 53-71]
-
جنقو، الهام
اثربخشی بازیدرمانی بر بهبود سرعت پردازش اطلاعات و پردازش اجتماعی/ هیجانی در دانشآموزان مبتلا به اختلالیادگیری خاص-خواندن [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 72-92]
ح
-
حجازی، مسعود
تأثیر برنامه یکپارچگی حسی بر هوش غیرکلامی، توجه و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 93-115]
-
حقایق، سید عباس
اثربخشی بازی درمانی کودک محور بر حافظه فعال و سرعت پردازش کودکان مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 95-115]
-
حمیدی، فریده
کاربرد بازیدرمانی مبتنی بر حافظه و توجه برای بهبود مهارتهای ترکیب عددی دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 32-51]
خ
-
خوش اقبال، مرجان
مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 138-157]
د
-
دازی، سارا
کاربرد بازیدرمانی مبتنی بر حافظه و توجه برای بهبود مهارتهای ترکیب عددی دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 32-51]
-
دیدار، فرداد
مقایسة نارسایی هیجانی، خودآگاهی شناختی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 114-132]
-
درتاج، فریبرز
طراحی برنامه آموزشی مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی (مؤلفه هماهنگی چشم و دست) دانشآموزان با اختلال ریاضی و مقایسه اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 81-94]
-
دستجردی کاظمی، مهدی
فراتحلیل پژوهشهای مبتنی بر مدل پاسخ به مداخله بر بهبود عملکرد تحصیلی دانشآموزان در مخاطره اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 7-31]
-
دلاور، علی
طراحی برنامه آموزشی مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی (مؤلفه هماهنگی چشم و دست) دانشآموزان با اختلال ریاضی و مقایسه اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 81-94]
-
دلاوریان، مونا
طراحی غربالگر عصبی-شناختی پویا توسط الگوریتم هوشمند بهینه: پیش بینی اختلالات یادگیری و سایر اختلالات عصبی-تحولی رایج [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 7-33]
-
دهقانی، ماهرخ
نقش انگیزش مشارکت ورزشی و حمایت تحصیلی در پیشبینی سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 52-76]
ر
-
رحیمی پردنجانی، سعید
اثربخشی بازی درمانی کودک محور بر حافظه فعال و سرعت پردازش کودکان مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 95-115]
-
رحمتی، ملیحه
اثربخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانشآموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 116-137]
-
رستم اوغلی، زهرا
مقایسه استحکام روانی و تحمل ابهام در مادران فرزندان با ناتوانی یادگیری خاص و عادی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 153-170]
-
رضایی، اکبر
مقایسة امید، انگیزش پیشرفت تحصیلی و خودپندارة تحصیلی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 7-35]
-
رضاپور میرصالح، یاسر
مقایسة عملکرد خانواده، رضایت زناشویی و سبکهای تفکر در مادرانِ کودک ناتوان در یادگیری و مادرانِ کودکان عادی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 34-51]
-
رضایی شریف، علی
مقایسة نارسایی هیجانی، خودآگاهی شناختی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 114-132]
ز
-
زراعتی ایده لو، رقیه
مقایسهی اثربخشی سطح سوم پاسخ به مداخله و توانمندسازیشناختی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 77-106]
س
-
سپهری نسب، زهرا
مقایسهی پردازش شناختی و انسجام مرکزی در دانشآموزان دختر نارساخوان و عادی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 107-127]
-
سعدی پور، اسماعیل
طراحی برنامه آموزشی مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی (مؤلفه هماهنگی چشم و دست) دانشآموزان با اختلال ریاضی و مقایسه اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 81-94]
ش
-
شاه محمدی، مهدی
تأثیر برنامه یکپارچگی حسی بر هوش غیرکلامی، توجه و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 93-115]
-
شفیعی، حسن
اثربخشی بازیدرمانی شناختی- رفتاری بر تاب آوری و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 52-72]
-
شهبازی، ساناز
اثربخشی داستانگویی بر خلاقیت کلامی و آگاهی واج شناختی دانشآموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 36-57]
ص
-
صدری دمیرچی، اسماعیل
ارائه مدل سبکهای دلبستگی و پیوستگی و انطباق خانواده با دلزدگی زناشویی والدین دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری با میانجیگری تمایز یافتگی زوجین [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 58-80]
-
صدری دمیرچی، اسماعیل
مقایسه سبکهای اسنادی و اجتناب شناختی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص و دانشآموزان عادی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 73-88]
ض
-
ضرغام حاجبی، مجید
مقایسهی اثربخشی سطح سوم پاسخ به مداخله و توانمندسازیشناختی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 77-106]
ع
-
عبداله زاده، حسن
اثربخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانشآموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 116-137]
-
عبدهپور سبزقبایی، الهام
اثربخشی آموزش مهارتهای حلمسأله بر ابراز وجود و کمرویی دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 133-152]
-
عزیزیان کهن، نسرین
نقش انگیزش مشارکت ورزشی و حمایت تحصیلی در پیشبینی سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 52-76]
-
عطادخت، اکبر
مقایسهی پردازش شناختی و انسجام مرکزی در دانشآموزان دختر نارساخوان و عادی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 107-127]
-
علیزاده، حمید
فراتحلیل پژوهشهای مبتنی بر مدل پاسخ به مداخله بر بهبود عملکرد تحصیلی دانشآموزان در مخاطره اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 7-31]
غ
-
غباری بناب، باقر
فراتحلیل پژوهشهای مبتنی بر مدل پاسخ به مداخله بر بهبود عملکرد تحصیلی دانشآموزان در مخاطره اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 7-31]
-
غفاری، علی
اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای مقابلهای مبتنی بر آموزههای اسلامی بر شادکامی و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانی-های یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 128-153]
-
غلامی، سمیرا
مقایسه سبکهای اسنادی و اجتناب شناختی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص و دانشآموزان عادی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 73-88]
ف
-
فتحی، داود
ارائه مدل سبکهای دلبستگی و پیوستگی و انطباق خانواده با دلزدگی زناشویی والدین دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری با میانجیگری تمایز یافتگی زوجین [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 58-80]
-
فرامرزی، سالار
تأثیر آموزش یکپارچگی حسی بر نادرست نویسی دانشآموزان با اختلالات یادگیری خاص [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 89-113]
-
فرهنگ رنجبر، مهرنوش
طراحی برنامه آموزشی مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی (مؤلفه هماهنگی چشم و دست) دانشآموزان با اختلال ریاضی و مقایسه اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 81-94]
-
فلاحی، وحید
مقایسه استحکام روانی و تحمل ابهام در مادران فرزندان با ناتوانی یادگیری خاص و عادی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 153-170]
ک
-
کامکاری، کامبیز
مقایسهی اثربخشی سطح سوم پاسخ به مداخله و توانمندسازیشناختی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 77-106]
-
کاوه، منیژه
اثربخشی داستانگویی بر خلاقیت کلامی و آگاهی واج شناختی دانشآموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 36-57]
-
کرامتی، هادی
اثربخشی داستانگویی بر خلاقیت کلامی و آگاهی واج شناختی دانشآموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 36-57]
-
کریمی ثانی، پرویز
اثربخشی قصهدرمانی مبتنی بر روش چندحسی بر پردازش هیجانی کودکان دارای نارساخوانی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 153-171]
-
کرمعلیان، مهرناز
اثربخشی بازی درمانی کودک محور بر حافظه فعال و سرعت پردازش کودکان مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 95-115]
گ
-
گرجی چالسپاری، مهرنوش
اثربخشی بازیدرمانی فیلیالی بر سواد هیجانی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 7-31]
ل
-
لطفی، سمیرا
کاربرد بازیدرمانی مبتنی بر حافظه و توجه برای بهبود مهارتهای ترکیب عددی دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 32-51]
م
-
مجرد، آرزو
مقایسه سبکهای اسنادی و اجتناب شناختی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص و دانشآموزان عادی [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 73-88]
-
محمدی، ولی
اثربخشی رواندرمانی بین فردی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت خواندن انگلیسی دانشآموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 116-131]
-
محمدزاده، علی
مقایسة امید، انگیزش پیشرفت تحصیلی و خودپندارة تحصیلی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 7-35]
-
محمودی، هیوا
اثربخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانشآموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 116-137]
-
منصوری، سارا
اثربخشی قصهدرمانی مبتنی بر روش چندحسی بر پردازش هیجانی کودکان دارای نارساخوانی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 153-171]
-
موحدی، یزدان
تأثیر توانبخشی شناختی بر بهبود بازداری پاسخ در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 132-152]
ن
-
نریمانی، محمد
مقایسه استحکام روانی و تحمل ابهام در مادران فرزندان با ناتوانی یادگیری خاص و عادی [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 153-170]
-
نعیم، مهدی
مقایسة نارسایی هیجانی، خودآگاهی شناختی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 114-132]
-
نعمتی سوگلی تپه، فاطمه
مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 138-157]
ه
-
هارون رشیدی، همایون
اثربخشی آموزش مهارتهای حلمسأله بر ابراز وجود و کمرویی دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1399، صفحه 133-152]
-
هاشمی، تورج
مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 138-157]
-
هاشمی، هادی
اثربخشی داستانگویی بر خلاقیت کلامی و آگاهی واج شناختی دانشآموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 36-57]
-
هاشمی مهر، منیژه
ارائه مدل سبکهای دلبستگی و پیوستگی و انطباق خانواده با دلزدگی زناشویی والدین دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری با میانجیگری تمایز یافتگی زوجین [دوره 9، شماره 2، 1398، صفحه 58-80]
-
هدایت، سعیده
مقایسهی پردازش شناختی و انسجام مرکزی در دانشآموزان دختر نارساخوان و عادی [دوره 9، شماره 3، 1399، صفحه 107-127]
-
همتی، بابک
اثربخشی بازیدرمانی بر بهبود سرعت پردازش اطلاعات و پردازش اجتماعی/ هیجانی در دانشآموزان مبتلا به اختلالیادگیری خاص-خواندن [دوره 9، شماره 1، 1398، صفحه 72-92]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد