آ
-
آقاجانی، سیف اله
اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر بهبود خودکنترلی و اضطراب اجتماعی در دانشآموزان مبتلابه ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1403]
ا
-
احمدی، شهناز
مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای ابراز وجود و راهبردهای خودنظارتی بر خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 6-17]
-
اخوان تفتی، مهناز
چالشهای تنظیم هیجان و پیامدهای ناشی از آن در روابط بینفردی کودکان دارای ناتوانیهای یادگیری: مطالعۀ کیفی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 74-60]
-
استوار، نگار
فراتحلیل روش های اصلاحی بر اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 29-41]
-
انفرادی دوغ آبادی، اعظم
اثربخشی برنامهی منتخب ادراکی-حرکتی و بازیهای ویدئویی فعال بر عملکرد حافظه کاری و انعطافپذیری شناختی دانشآموزان با اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1403]
ب
-
بدری گرگری، رحیم
اثربخشی برنامه آموزشی تاب آوری تحصیلی بر خودکارآمدی تحصیلی و ساختار انگیزشی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 71-85]
-
بدری گرگری، رحیم
اثربخشی برنامۀ اجتماعی-هیجانی کودکان قوی بر توانمندی تنظیم هیجانی و کمکطلبی تحصیلی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 3، 1403]
-
بهرامی، علیرضا
اثربخشی برنامهی منتخب ادراکی-حرکتی و بازیهای ویدئویی فعال بر عملکرد حافظه کاری و انعطافپذیری شناختی دانشآموزان با اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1403]
پ
-
پورآقا رودبرده، فاطمه
تأثیرتوانبخشی شناختی رایانهیار مبتنی بر حافظه فعال بر بهبود کارکردهای اجرایی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 32-45]
-
پورمحسنی، فرشته
اﺛربخشی آموزش پذیرش و تعهد بر کنترل خشم و تابآوری در والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1403]
ت
-
تقی زاده هیر، سارا
اثربخشی آموزش جرأتورزی بر بهبود عزت نفس و تنظیم شناختی هیجان کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 16-6]
ج
-
جابریان، هادی
بررسی نقش واسطه ای یادگیری ضمنی در ارتباط بین نشانهدهی فضایی و جستجوی بصری با نارساخوانی دانش آموزان در زبان دوم [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 46-59]
-
جاویدپور، مرتضی
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی- فراشناختی بر انگیزه پیشرفت و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 75-87]
-
جعفری، عیسی
اﺛربخشی آموزش پذیرش و تعهد بر کنترل خشم و تابآوری در والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1403]
-
جناآبادی، حسین
نقش انتظارات معلم ادراک شده در پیشبینی درگیری شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1403]
چ
-
چایچیان، زهرا
اﺛربخشی آموزش پذیرش و تعهد بر کنترل خشم و تابآوری در والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1403]
ح
-
حسینی، نرگسسادات
چالشهای تنظیم هیجان و پیامدهای ناشی از آن در روابط بینفردی کودکان دارای ناتوانیهای یادگیری: مطالعۀ کیفی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 74-60]
-
حضرتی، یوسف
بررسی نقش واسطه ای یادگیری ضمنی در ارتباط بین نشانهدهی فضایی و جستجوی بصری با نارساخوانی دانش آموزان در زبان دوم [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 46-59]
-
حمزه ای، حامد
اثربخشی برنامه آموزشی تاب آوری تحصیلی بر خودکارآمدی تحصیلی و ساختار انگیزشی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 71-85]
خ
-
خوش بهار، نازیلا
اثربخشی برنامۀ اجتماعی-هیجانی کودکان قوی بر توانمندی تنظیم هیجانی و کمکطلبی تحصیلی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 3، 1403]
ر
-
رستم اوغلی، زهرا
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای مغز بر توجه و حافظه کاری دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 17-28]
-
رضایی، سعید
تدوین برنامه توانبخشی عصب روانشناختی و بررسی اثربخشی آن بر عملکرد خواندن دانش آموزان با اختلال خواندن(نارساخوانی) [دوره 13، شماره 3، 1403]
ز
-
زارعی، فرشته
اثر بخشی ذهن آگاهی بر عزت نفس و تعاملات اجتماعی دانش آموزان دارای نارساخوانی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 18-31]
س
-
سروآزاد صوفیانی، رقیه
اثربخشی برنامه آموزشی تاب آوری تحصیلی بر خودکارآمدی تحصیلی و ساختار انگیزشی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 71-85]
-
سلحشور کورعباسلو، افسانه
اثربخشی غنی سازی روابط درون خانوادگی (با مشارکت والدین) بر مهارت های اجتماعی و نارسایی هیجانی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 57-70]
-
سلمانی، علی
تأثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر انسجام / سازشیافتگی خانواده و راهبردهای مقابلهای در والدین دانشآموزان دختر دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 42-56]
-
سلمانی، علی
اﺛربخشی آموزش پذیرش و تعهد بر کنترل خشم و تابآوری در والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1403]
-
سهرابی، مهدی
اثربخشی برنامهی منتخب ادراکی-حرکتی و بازیهای ویدئویی فعال بر عملکرد حافظه کاری و انعطافپذیری شناختی دانشآموزان با اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1403]
ش
-
شارعی، آیسان
تأثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر انسجام / سازشیافتگی خانواده و راهبردهای مقابلهای در والدین دانشآموزان دختر دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 42-56]
-
شیخ الاسلامی، علی
مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای ابراز وجود و راهبردهای خودنظارتی بر خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 6-17]
-
شهبازی، سحر
اثربخشی آموزش جرأتورزی بر بهبود عزت نفس و تنظیم شناختی هیجان کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 16-6]
ص
-
صالحی، محب
تأثیرتوانبخشی شناختی رایانهیار مبتنی بر حافظه فعال بر بهبود کارکردهای اجرایی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 32-45]
ط
-
طاهری تربتی، حمیدرضا
اثربخشی برنامهی منتخب ادراکی-حرکتی و بازیهای ویدئویی فعال بر عملکرد حافظه کاری و انعطافپذیری شناختی دانشآموزان با اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1403]
ع
-
عزتی بابی، مریم
اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر بهبود خودکنترلی و اضطراب اجتماعی در دانشآموزان مبتلابه ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1403]
-
علائی، سارا
اثربخشی غنی سازی روابط درون خانوادگی (با مشارکت والدین) بر مهارت های اجتماعی و نارسایی هیجانی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 57-70]
غ
-
غفاری، مظفر
بررسی نقش واسطه ای یادگیری ضمنی در ارتباط بین نشانهدهی فضایی و جستجوی بصری با نارساخوانی دانش آموزان در زبان دوم [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 46-59]
ف
-
فاضل، سپیده
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای مغز بر توجه و حافظه کاری دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 17-28]
-
فتحی، محمد
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی- فراشناختی بر انگیزه پیشرفت و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 75-87]
ک
-
کاظم زاده، نگین
فراتحلیل روش های اصلاحی بر اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 29-41]
-
کافی، سید موسی
تأثیرتوانبخشی شناختی رایانهیار مبتنی بر حافظه فعال بر بهبود کارکردهای اجرایی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 32-45]
م
-
محسن پور قره قاسملو، سجاد
اثربخشی غنی سازی روابط درون خانوادگی (با مشارکت والدین) بر مهارت های اجتماعی و نارسایی هیجانی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 57-70]
-
محمودی، الهه
اثربخشی برنامۀ اجتماعی-هیجانی کودکان قوی بر توانمندی تنظیم هیجانی و کمکطلبی تحصیلی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 3، 1403]
-
مرتضی پور، محدثه
نقش انتظارات معلم ادراک شده در پیشبینی درگیری شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1403]
-
مرزیه، افسانه
نقش انتظارات معلم ادراک شده در پیشبینی درگیری شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1403]
-
میکائیلی، نیلوفر
تأثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر انسجام / سازشیافتگی خانواده و راهبردهای مقابلهای در والدین دانشآموزان دختر دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 42-56]
-
میکائیلی، نیلوفر
اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر بهبود خودکنترلی و اضطراب اجتماعی در دانشآموزان مبتلابه ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1403]
-
موسوی، سیده فاطمه
چالشهای تنظیم هیجان و پیامدهای ناشی از آن در روابط بینفردی کودکان دارای ناتوانیهای یادگیری: مطالعۀ کیفی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 74-60]
ن
-
نخستین گلدوست، اصغر
مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای ابراز وجود و راهبردهای خودنظارتی بر خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 6-17]
-
نریمانی، آذین
اثربخشی آموزش جرأتورزی بر بهبود عزت نفس و تنظیم شناختی هیجان کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 16-6]
-
نریمانی، محمد
بررسی نقش واسطه ای یادگیری ضمنی در ارتباط بین نشانهدهی فضایی و جستجوی بصری با نارساخوانی دانش آموزان در زبان دوم [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 46-59]
-
نریمانی، محمد
اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر بهبود خودکنترلی و اضطراب اجتماعی در دانشآموزان مبتلابه ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1403]
-
نصیری گرمه چشمه، محمدرضا
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی- فراشناختی بر انگیزه پیشرفت و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 75-87]
-
نظرزاده گیگلو، سالار
اثربخشی غنی سازی روابط درون خانوادگی (با مشارکت والدین) بر مهارت های اجتماعی و نارسایی هیجانی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 57-70]
-
نعمتی، شهروز
اثربخشی برنامه آموزشی تاب آوری تحصیلی بر خودکارآمدی تحصیلی و ساختار انگیزشی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 71-85]
-
نعمتی، شهروز
اثربخشی برنامۀ اجتماعی-هیجانی کودکان قوی بر توانمندی تنظیم هیجانی و کمکطلبی تحصیلی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 3، 1403]
ی
-
یاریگرروش، محیا
اثر بخشی ذهن آگاهی بر عزت نفس و تعاملات اجتماعی دانش آموزان دارای نارساخوانی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 18-31]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد