نمایه نویسندگان

آ

  • آقاجانی، سیف اله اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر بهبود خودکنترلی و اضطراب اجتماعی در دانش‌آموزان مبتلابه ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1403]

ا

  • احمدی، شهناز مقایسه‌ اثربخشی آموزش مهارت‌های ابراز وجود و راهبردهای خودنظارتی بر خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 6-17]
  • اخوان تفتی، مهناز چالش‌های تنظیم هیجان و پیامدهای ناشی از آن در روابط بین‌فردی کودکان دارای ناتوانی‌های یادگیری: مطالعۀ کیفی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 74-60]
  • استوار، نگار فراتحلیل روش های اصلاحی بر اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 29-41]
  • انفرادی دوغ آبادی، اعظم اثربخشی برنامه‌ی منتخب ادراکی-حرکتی و بازی‌های ویدئویی فعال بر عملکرد حافظه کاری و انعطاف‌پذیری شناختی دانش‌آموزان با اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1403]

ب

  • بدری گرگری، رحیم اثربخشی برنامه آموزشی تاب آوری تحصیلی بر خودکارآمدی تحصیلی و ساختار انگیزشی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 71-85]
  • بدری گرگری، رحیم اثربخشی برنامۀ اجتماعی-هیجانی کودکان قوی بر توانمندی تنظیم هیجانی و کمک‌طلبی تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 3، 1403]
  • بهرامی، علیرضا اثربخشی برنامه‌ی منتخب ادراکی-حرکتی و بازی‌های ویدئویی فعال بر عملکرد حافظه کاری و انعطاف‌پذیری شناختی دانش‌آموزان با اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1403]

پ

  • پورآقا رودبرده، فاطمه تأثیرتوانبخشی شناختی رایانه‌یار مبتنی بر حافظه فعال بر بهبود کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 32-45]
  • پورمحسنی، فرشته اﺛربخشی آموزش پذیرش و تعهد بر کنترل خشم و تاب‌آوری در والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1403]

ت

  • تقی زاده هیر، سارا اثربخشی آموزش جرأت‌ورزی بر بهبود عزت نفس و تنظیم شناختی هیجان کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 16-6]

ج

  • جابریان، هادی بررسی نقش واسطه ای یادگیری ضمنی در ارتباط بین نشانه‌دهی فضایی و جستجوی بصری با نارساخوانی دانش آموزان در زبان دوم [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 46-59]
  • جاویدپور، مرتضی اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی- فراشناختی بر انگیزه پیشرفت و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 75-87]
  • جعفری، عیسی اﺛربخشی آموزش پذیرش و تعهد بر کنترل خشم و تاب‌آوری در والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1403]
  • جناآبادی، حسین نقش انتظارات معلم ادراک شده در پیش‌بینی درگیری شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1403]

چ

  • چایچیان، زهرا اﺛربخشی آموزش پذیرش و تعهد بر کنترل خشم و تاب‌آوری در والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1403]

ح

  • حسینی، نرگس‌سادات چالش‌های تنظیم هیجان و پیامدهای ناشی از آن در روابط بین‌فردی کودکان دارای ناتوانی‌های یادگیری: مطالعۀ کیفی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 74-60]
  • حضرتی، یوسف بررسی نقش واسطه ای یادگیری ضمنی در ارتباط بین نشانه‌دهی فضایی و جستجوی بصری با نارساخوانی دانش آموزان در زبان دوم [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 46-59]
  • حمزه ای، حامد اثربخشی برنامه آموزشی تاب آوری تحصیلی بر خودکارآمدی تحصیلی و ساختار انگیزشی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 71-85]

خ

  • خوش بهار، نازیلا اثربخشی برنامۀ اجتماعی-هیجانی کودکان قوی بر توانمندی تنظیم هیجانی و کمک‌طلبی تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 3، 1403]

ر

  • رستم اوغلی، زهرا اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای مغز بر توجه و حافظه کاری دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 17-28]
  • رضایی، سعید تدوین برنامه توان‌بخشی عصب روان‌شناختی و بررسی اثربخشی آن بر عملکرد خواندن دانش آموزان با اختلال خواندن(نارساخوانی) [دوره 13، شماره 3، 1403]

ز

  • زارعی، فرشته اثر بخشی ذهن آگاهی بر عزت نفس و تعاملات اجتماعی دانش آموزان دارای نارساخوانی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 18-31]

س

  • سروآزاد صوفیانی، رقیه اثربخشی برنامه آموزشی تاب آوری تحصیلی بر خودکارآمدی تحصیلی و ساختار انگیزشی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 71-85]
  • سلحشور کورعباسلو، افسانه اثربخشی غنی سازی روابط درون خانوادگی (با مشارکت والدین) بر مهارت های اجتماعی و نارسایی هیجانی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 57-70]
  • سلمانی، علی تأثیر آموزش مهارت‌های ارتباطی بر انسجام / سازش‌یافتگی خانواده و راهبردهای مقابله‌ای در والدین دانش‌آموزان دختر دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 42-56]
  • سلمانی، علی اﺛربخشی آموزش پذیرش و تعهد بر کنترل خشم و تاب‌آوری در والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1403]
  • سهرابی، مهدی اثربخشی برنامه‌ی منتخب ادراکی-حرکتی و بازی‌های ویدئویی فعال بر عملکرد حافظه کاری و انعطاف‌پذیری شناختی دانش‌آموزان با اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1403]

ش

  • شارعی، آیسان تأثیر آموزش مهارت‌های ارتباطی بر انسجام / سازش‌یافتگی خانواده و راهبردهای مقابله‌ای در والدین دانش‌آموزان دختر دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 42-56]
  • شیخ الاسلامی، علی مقایسه‌ اثربخشی آموزش مهارت‌های ابراز وجود و راهبردهای خودنظارتی بر خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 6-17]
  • شهبازی، سحر اثربخشی آموزش جرأت‌ورزی بر بهبود عزت نفس و تنظیم شناختی هیجان کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 16-6]

ص

  • صالحی، محب تأثیرتوانبخشی شناختی رایانه‌یار مبتنی بر حافظه فعال بر بهبود کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 32-45]

ط

  • طاهری تربتی، حمیدرضا اثربخشی برنامه‌ی منتخب ادراکی-حرکتی و بازی‌های ویدئویی فعال بر عملکرد حافظه کاری و انعطاف‌پذیری شناختی دانش‌آموزان با اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1403]

ع

  • عزتی بابی، مریم اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر بهبود خودکنترلی و اضطراب اجتماعی در دانش‌آموزان مبتلابه ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1403]
  • علائی، سارا اثربخشی غنی سازی روابط درون خانوادگی (با مشارکت والدین) بر مهارت های اجتماعی و نارسایی هیجانی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 57-70]

غ

  • غفاری، مظفر بررسی نقش واسطه ای یادگیری ضمنی در ارتباط بین نشانه‌دهی فضایی و جستجوی بصری با نارساخوانی دانش آموزان در زبان دوم [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 46-59]

ف

  • فاضل، سپیده اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمه‌ای مغز بر توجه و حافظه کاری دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 17-28]
  • فتحی، محمد اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی- فراشناختی بر انگیزه پیشرفت و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 75-87]

ک

  • کاظم زاده، نگین فراتحلیل روش های اصلاحی بر اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 29-41]
  • کافی، سید موسی تأثیرتوانبخشی شناختی رایانه‌یار مبتنی بر حافظه فعال بر بهبود کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 32-45]

م

  • محسن پور قره قاسملو، سجاد اثربخشی غنی سازی روابط درون خانوادگی (با مشارکت والدین) بر مهارت های اجتماعی و نارسایی هیجانی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 57-70]
  • محمودی، الهه اثربخشی برنامۀ اجتماعی-هیجانی کودکان قوی بر توانمندی تنظیم هیجانی و کمک‌طلبی تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 3، 1403]
  • مرتضی پور، محدثه نقش انتظارات معلم ادراک شده در پیش‌بینی درگیری شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1403]
  • مرزیه، افسانه نقش انتظارات معلم ادراک شده در پیش‌بینی درگیری شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1403]
  • میکائیلی، نیلوفر تأثیر آموزش مهارت‌های ارتباطی بر انسجام / سازش‌یافتگی خانواده و راهبردهای مقابله‌ای در والدین دانش‌آموزان دختر دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 42-56]
  • میکائیلی، نیلوفر اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر بهبود خودکنترلی و اضطراب اجتماعی در دانش‌آموزان مبتلابه ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1403]
  • موسوی، سیده فاطمه چالش‌های تنظیم هیجان و پیامدهای ناشی از آن در روابط بین‌فردی کودکان دارای ناتوانی‌های یادگیری: مطالعۀ کیفی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 74-60]

ن

  • نخستین گلدوست، اصغر مقایسه‌ اثربخشی آموزش مهارت‌های ابراز وجود و راهبردهای خودنظارتی بر خودکارآمدی تحصیلی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 6-17]
  • نریمانی، آذین اثربخشی آموزش جرأت‌ورزی بر بهبود عزت نفس و تنظیم شناختی هیجان کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 16-6]
  • نریمانی، محمد بررسی نقش واسطه ای یادگیری ضمنی در ارتباط بین نشانه‌دهی فضایی و جستجوی بصری با نارساخوانی دانش آموزان در زبان دوم [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 46-59]
  • نریمانی، محمد اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر بهبود خودکنترلی و اضطراب اجتماعی در دانش‌آموزان مبتلابه ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1403]
  • نصیری گرمه چشمه، محمدرضا اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی- فراشناختی بر انگیزه پیشرفت و سرزندگی تحصیلی دانش‌آموزان دارای ناتوانی‌های یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 75-87]
  • نظرزاده گیگلو، سالار اثربخشی غنی سازی روابط درون خانوادگی (با مشارکت والدین) بر مهارت های اجتماعی و نارسایی هیجانی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 57-70]
  • نعمتی، شهروز اثربخشی برنامه آموزشی تاب آوری تحصیلی بر خودکارآمدی تحصیلی و ساختار انگیزشی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 71-85]
  • نعمتی، شهروز اثربخشی برنامۀ اجتماعی-هیجانی کودکان قوی بر توانمندی تنظیم هیجانی و کمک‌طلبی تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 3، 1403]

ی

  • یاریگرروش، محیا اثر بخشی ذهن آگاهی بر عزت نفس و تعاملات اجتماعی دانش آموزان دارای نارساخوانی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 18-31]