آموزش ذهنآگاهیاثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر ظرفیت حافظهکاری دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 32-47]
آموزش ریاضیاثربخشی آموزش ریاضی بر عزت نفس و خودکارآمدی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی، نوشتن و بهنجار بر اساس مدل مککارتی [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 226-239]
ا
اختلالات یادگیریمقایسه اثربخشی برنامههای مدیریت والدین و دلسوزی به خود بر سطوح خودانتقادی مادرانِ کودکان دارای اختلالات یادگیری [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 104-124]
اختلال یادگیریمقایسه مشارکت گروهی و حساسیت به طرد در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 187-199]
اختلال یادگیریمقایسه زمان واکنش و حافظه بینایی در دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص و عادی [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 240-253]
اختلال یادگیریاثربخشی آموزش ریاضی بر عزت نفس و خودکارآمدی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی، نوشتن و بهنجار بر اساس مدل مککارتی [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 226-239]
اختلال یادگیریاثربخشی آموزش مثبتاندیشی به شیوه گروهی بر بهبود همدلی و کاهش اضطراب اجتماعی دانشآموزان پسر دچار ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 366-379]
اختلال یادگیری خاصبررسی مدل معادلات ساختاری آگاهی فراشناختی، خودکارآمدی و انگیزه تحصیلی با نگرش به درس ریاضی: با آزمون نقش واسطهای اضطراب ریاضی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 282-299]
اختلال یادگیری خاصمقایسه نشخوارهای فکری و سازوکارهای دفاعی در دانشآموزانِ با یا بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 330-343]
اختلال یادگیری خاصشیوع افسردگی در کودکان دچار اختلال یادگیری خاص: نقش ارتباط کودک-والد و کودک-معلم [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 300-315]
اختلال یادگیری خاصمقایسه خودتنظیمی انگیزشی، پردازش هیجانی و حسی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص و دانش آموزان بهنجار [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 344-355]
اختلال یادگیری خاصمقایسهی هیجانات تحصیلی دانشآموزان با انواع اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 87-103]
اختلال یادگیری خواندنمقایسه زمان واکنش و حافظه بینایی در دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص و عادی [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 240-253]
اختلال یادگیری ریاضیمقایسه زمان واکنش و حافظه بینایی در دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص و عادی [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 240-253]
اختلال یادگیری غیرکلامیاثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر حرکت بر جهت یابی و علائم عصب شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 70-86]
اختلال یادگیری نوشتاریاثربخشی آموزش خودگردانی یادگیری بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشآموزان با اختلال یادگیری نوشتاری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 151-169]
اختلال یادگیری ویژهاثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر ظرفیت حافظهکاری دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 32-47]
اختلال خواندنمقایسه اثربخشی روشهای آموزشی فنوگرافیکس و دیویس بر عملکرد خواندن و هیجان تحصیلی دانشآموزان مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 29-57]
اختلال ریاضیاثربخشی آموزش ایزیمایند بر اضطراب ریاضی و خودکارآمدی ریاضی دانشآموزان با اختلال ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 48-69]
اختلالهای یادگیری خاصاثربخشی بازیهای رایانهای مبتنی بر مهارتهای دیداری بر ادراک دیداری شنیداری فضایی و سرعت ردیابی خواندن دانشآموزان دارای اختلالهای یادگیری خاص [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 200-211]
ادارک دیداری شنیداری فضاییاثربخشی بازیهای رایانهای مبتنی بر مهارتهای دیداری بر ادراک دیداری شنیداری فضایی و سرعت ردیابی خواندن دانشآموزان دارای اختلالهای یادگیری خاص [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 200-211]
ارتباط کودک-معلمشیوع افسردگی در کودکان دچار اختلال یادگیری خاص: نقش ارتباط کودک-والد و کودک-معلم [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 300-315]
ارتباط کودک-والدشیوع افسردگی در کودکان دچار اختلال یادگیری خاص: نقش ارتباط کودک-والد و کودک-معلم [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 300-315]
ایزیماینداثربخشی آموزش ایزیمایند بر اضطراب ریاضی و خودکارآمدی ریاضی دانشآموزان با اختلال ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 48-69]
استرس والدگریمقایسه استرس والدگری، هیجانات منفی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در مادران کودکان با و بدون ناتوانی های یادگیری [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 7-28]
اضطراب اجتماعیاثربخشی آموزش مثبتاندیشی به شیوه گروهی بر بهبود همدلی و کاهش اضطراب اجتماعی دانشآموزان پسر دچار ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 366-379]
اضطراب ریاضیاثربخشی آموزش ایزیمایند بر اضطراب ریاضی و خودکارآمدی ریاضی دانشآموزان با اختلال ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 48-69]
اضطراب ریاضیبررسی مدل معادلات ساختاری آگاهی فراشناختی، خودکارآمدی و انگیزه تحصیلی با نگرش به درس ریاضی: با آزمون نقش واسطهای اضطراب ریاضی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 282-299]
افسردگیشیوع افسردگی در کودکان دچار اختلال یادگیری خاص: نقش ارتباط کودک-والد و کودک-معلم [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 300-315]
الگوی امواج مغزیتأثیر بازی های رایانه ای بر الگوی امواج مغزی در افراد مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 144-159]
ایماگوتراپیاثربخشی آموزش فرزندپروری هشیار مبتنی بر رویکرد ایماگوتراپی بر تعامل والد کودک مادران فرزند مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 254-267]
انگیزهپیشرفتاثربخشی مصاحبه انگیزشی بر انگیزهپیشرفت و بهزیستیروان شناختی دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 170-186]
انگیزه تحصیلیبررسی مدل معادلات ساختاری آگاهی فراشناختی، خودکارآمدی و انگیزه تحصیلی با نگرش به درس ریاضی: با آزمون نقش واسطهای اضطراب ریاضی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 282-299]
ب
بازداری رفتاریاثربخشی برنامه داوسون-گوئیر بر بهبود توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری دانشآموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 110-129]
بازی رایانه ایتأثیر بازی های رایانه ای بر الگوی امواج مغزی در افراد مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 144-159]
بازیهای رایانهایاثربخشی بازیهای رایانهای مبتنی بر مهارتهای دیداری بر ادراک دیداری شنیداری فضایی و سرعت ردیابی خواندن دانشآموزان دارای اختلالهای یادگیری خاص [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 200-211]
بیان نوشتاریاثربخشی توانبخشی مخچه بر روی رشد حرکتی و بیان نوشتاری دانش آموزان دارای اختلال دیسگرافیا [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 125-143]
باورهای انگیزشیاثربخشی آموزش خودگردانی یادگیری بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشآموزان با اختلال یادگیری نوشتاری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 151-169]
برنامه داوسون-گوئیراثربخشی برنامه داوسون-گوئیر بر بهبود توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری دانشآموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 110-129]
برنامه عصبی-شناختیبررسی دقت و حساسیت سامانه هوشمند غربالگر در پیشبینی کودکان مستعد اختلالات عصبی-تحولی (نقص توجه-بیشفعالی و نارساخوانی) [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 87-109]
بهزیستیروان شناختیاثربخشی مصاحبه انگیزشی بر انگیزهپیشرفت و بهزیستیروان شناختی دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 170-186]
پردازش اطلاعاتاثربخشی آموزش توانبخشی شناختی بر بهبود پردازش اطلاعات و عملکرد تحصیلی دانشآموزان نارساخوان مقطع ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 212-225]
پردازش حسیمقایسه خودتنظیمی انگیزشی، پردازش هیجانی و حسی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص و دانش آموزان بهنجار [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 344-355]
پردازش هیجانیمقایسه خودتنظیمی انگیزشی، پردازش هیجانی و حسی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص و دانش آموزان بهنجار [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 344-355]
ت
تابآوریکارآمدی مداخله مبتنی بر مثبت اندیشی با تأکید بر آموزههای اسلامی بر تابآوری و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 7-31]
تعامل والد-کودکاثربخشی آموزش فرزندپروری هشیار مبتنی بر رویکرد ایماگوتراپی بر تعامل والد کودک مادران فرزند مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 254-267]
تنیدگی والدگریاثربخشی درمان تعاملی والد-کودک بر تنیدگی والدگری و خودکارآمدی والدگری مادران کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 380-393]
توانبخشی شناختیاثربخشی آموزش توانبخشی شناختی بر بهبود پردازش اطلاعات و عملکرد تحصیلی دانشآموزان نارساخوان مقطع ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 212-225]
توانبخشی مبتنی بر حرکتاثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر حرکت بر جهت یابی و علائم عصب شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 70-86]
توان بخشی مخچهاثربخشی توانبخشی مخچه بر روی رشد حرکتی و بیان نوشتاری دانش آموزان دارای اختلال دیسگرافیا [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 125-143]
توجهاثربخشی برنامه داوسون-گوئیر بر بهبود توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری دانشآموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 110-129]
ج
جهتیابیاثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر حرکت بر جهت یابی و علائم عصب شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 70-86]
ح
حافظه بیناییمقایسه زمان واکنش و حافظه بینایی در دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص و عادی [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 240-253]
حافظه فعالاثربخشی برنامه داوسون-گوئیر بر بهبود توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری دانشآموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 110-129]
حافظهکاریاثربخشی آموزش ذهنآگاهی بر ظرفیت حافظهکاری دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 32-47]
حساسیت به طردمقایسه مشارکت گروهی و حساسیت به طرد در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 187-199]
خودتنظیمی انگیزشیمقایسه خودتنظیمی انگیزشی، پردازش هیجانی و حسی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص و دانش آموزان بهنجار [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 344-355]
خودکارآمدیبررسی مدل معادلات ساختاری آگاهی فراشناختی، خودکارآمدی و انگیزه تحصیلی با نگرش به درس ریاضی: با آزمون نقش واسطهای اضطراب ریاضی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 282-299]
خودکارآمدیاثربخشی آموزش ریاضی بر عزت نفس و خودکارآمدی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی، نوشتن و بهنجار بر اساس مدل مککارتی [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 226-239]
خودکارآمدی ریاضیاثربخشی آموزش ایزیمایند بر اضطراب ریاضی و خودکارآمدی ریاضی دانشآموزان با اختلال ریاضی [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 48-69]
خودکارآمدی والدگریاثربخشی درمان تعاملی والد-کودک بر تنیدگی والدگری و خودکارآمدی والدگری مادران کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 380-393]
خودکنترلیمقایسه خودکنترلی و رفتار قلدری -قربانی در دانشآموزان دچار اختلال یادگیری خاص و دانشآموزان بهنجار [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 356-365]
خودگردانی یادگیریاثربخشی آموزش خودگردانی یادگیری بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشآموزان با اختلال یادگیری نوشتاری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 151-169]
د
دانش آموزانمقایسهی هیجانات تحصیلی دانشآموزان با انواع اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 87-103]
دانشآموزانمقایسه مشارکت گروهی و حساسیت به طرد در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 187-199]
دانشآموزاناثربخشی آموزش توانبخشی شناختی بر بهبود پردازش اطلاعات و عملکرد تحصیلی دانشآموزان نارساخوان مقطع ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 212-225]
درمان تعاملی والد-کودکاثربخشی درمان تعاملی والد-کودک بر تنیدگی والدگری و خودکارآمدی والدگری مادران کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 380-393]
دلسوزی به خودمقایسه اثربخشی برنامههای مدیریت والدین و دلسوزی به خود بر سطوح خودانتقادی مادرانِ کودکان دارای اختلالات یادگیری [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 104-124]
ر
راهبردهای یادگیری خودتنظیمیاثربخشی آموزش خودگردانی یادگیری بر باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی دانشآموزان با اختلال یادگیری نوشتاری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 151-169]
راهبردهای تنظیم شناختی هیجانمقایسه استرس والدگری، هیجانات منفی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در مادران کودکان با و بدون ناتوانی های یادگیری [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 7-28]
رشد حرکتیاثربخشی توانبخشی مخچه بر روی رشد حرکتی و بیان نوشتاری دانش آموزان دارای اختلال دیسگرافیا [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 125-143]
رضایت از زندگیکارآمدی مداخله مبتنی بر مثبت اندیشی با تأکید بر آموزههای اسلامی بر تابآوری و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 7-31]
رفتار قلدری-قربانیمقایسه خودکنترلی و رفتار قلدری -قربانی در دانشآموزان دچار اختلال یادگیری خاص و دانشآموزان بهنجار [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 356-365]
روش آواییاثربخشی روش آوایی و واژگانی بر بهبود مهارت خواندن انگلیسی زبانآموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 268-281]
روش دیویسمقایسه اثربخشی روشهای آموزشی فنوگرافیکس و دیویس بر عملکرد خواندن و هیجان تحصیلی دانشآموزان مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 29-57]
روش فنوگرافیکسمقایسه اثربخشی روشهای آموزشی فنوگرافیکس و دیویس بر عملکرد خواندن و هیجان تحصیلی دانشآموزان مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 29-57]
روش واژگانیاثربخشی روش آوایی و واژگانی بر بهبود مهارت خواندن انگلیسی زبانآموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 268-281]
ز
زمان واکنشمقایسه زمان واکنش و حافظه بینایی در دانشآموزان با اختلال یادگیری خاص و عادی [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 240-253]
س
سازوکارهای دفاعیمقایسه نشخوارهای فکری و سازوکارهای دفاعی در دانشآموزانِ با یا بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 330-343]
سرعت ردیابی خواندناثربخشی بازیهای رایانهای مبتنی بر مهارتهای دیداری بر ادراک دیداری شنیداری فضایی و سرعت ردیابی خواندن دانشآموزان دارای اختلالهای یادگیری خاص [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 200-211]
سطوحخودانتقادیمقایسه اثربخشی برنامههای مدیریت والدین و دلسوزی به خود بر سطوح خودانتقادی مادرانِ کودکان دارای اختلالات یادگیری [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 104-124]
ش
شبکه عصبی مصنوعیبررسی دقت و حساسیت سامانه هوشمند غربالگر در پیشبینی کودکان مستعد اختلالات عصبی-تحولی (نقص توجه-بیشفعالی و نارساخوانی) [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 87-109]
ع
عزت نفساثربخشی آموزش ریاضی بر عزت نفس و خودکارآمدی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی، نوشتن و بهنجار بر اساس مدل مککارتی [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 226-239]
علائم عصب شناختیاثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر حرکت بر جهت یابی و علائم عصب شناختی کودکان دارای اختلال یادگیری غیرکلامی [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 70-86]
عملکرد تحصیلیاثربخشی آموزش توانبخشی شناختی بر بهبود پردازش اطلاعات و عملکرد تحصیلی دانشآموزان نارساخوان مقطع ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 212-225]
عملکرد خواندنمقایسه اثربخشی روشهای آموزشی فنوگرافیکس و دیویس بر عملکرد خواندن و هیجان تحصیلی دانشآموزان مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 29-57]
غ
غربالگریبررسی دقت و حساسیت سامانه هوشمند غربالگر در پیشبینی کودکان مستعد اختلالات عصبی-تحولی (نقص توجه-بیشفعالی و نارساخوانی) [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 87-109]
ف
فراشناختبررسی مدل معادلات ساختاری آگاهی فراشناختی، خودکارآمدی و انگیزه تحصیلی با نگرش به درس ریاضی: با آزمون نقش واسطهای اضطراب ریاضی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 282-299]
فرزندپروری هشیاراثربخشی آموزش فرزندپروری هشیار مبتنی بر رویکرد ایماگوتراپی بر تعامل والد کودک مادران فرزند مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 254-267]
م
مثبتاندیشیاثربخشی آموزش مثبتاندیشی به شیوه گروهی بر بهبود همدلی و کاهش اضطراب اجتماعی دانشآموزان پسر دچار ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 366-379]
مثبتاندیشی اسلامیکارآمدی مداخله مبتنی بر مثبت اندیشی با تأکید بر آموزههای اسلامی بر تابآوری و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 7-31]
مدیریت والدینمقایسه اثربخشی برنامههای مدیریت والدین و دلسوزی به خود بر سطوح خودانتقادی مادرانِ کودکان دارای اختلالات یادگیری [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 104-124]
مدل مککارتیاثربخشی آموزش ریاضی بر عزت نفس و خودکارآمدی دانشآموزان مبتلا به اختلال یادگیری ریاضی، نوشتن و بهنجار بر اساس مدل مککارتی [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 226-239]
مشارکت گروهیمقایسه مشارکت گروهی و حساسیت به طرد در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 187-199]
مصاحبه انگیزشیاثربخشی مصاحبه انگیزشی بر انگیزهپیشرفت و بهزیستیروان شناختی دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 170-186]
مهارت خواندناثربخشی روش آوایی و واژگانی بر بهبود مهارت خواندن انگلیسی زبانآموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 268-281]
ن
ناتوانی یادگیریاثربخشی مصاحبه انگیزشی بر انگیزهپیشرفت و بهزیستیروان شناختی دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 170-186]
ناتوانی یادگیریاثربخشی درمان تعاملی والد-کودک بر تنیدگی والدگری و خودکارآمدی والدگری مادران کودکان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 380-393]
ناتوانی یادگیریتأثیر بازی های رایانه ای بر الگوی امواج مغزی در افراد مبتلا به ناتوانی های یادگیری [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 144-159]
ناتوانییادگیریمقایسه خودکنترلی و رفتار قلدری -قربانی در دانشآموزان دچار اختلال یادگیری خاص و دانشآموزان بهنجار [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 356-365]
ناتوانی های یادگیریمقایسه استرس والدگری، هیجانات منفی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در مادران کودکان با و بدون ناتوانی های یادگیری [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 7-28]
ناتوانیهای یادگیریکارآمدی مداخله مبتنی بر مثبت اندیشی با تأکید بر آموزههای اسلامی بر تابآوری و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 7-31]
ناتوانیهای یادگیریاثربخشی آموزش فرزندپروری هشیار مبتنی بر رویکرد ایماگوتراپی بر تعامل والد کودک مادران فرزند مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 254-267]
نارساخوانیبررسی دقت و حساسیت سامانه هوشمند غربالگر در پیشبینی کودکان مستعد اختلالات عصبی-تحولی (نقص توجه-بیشفعالی و نارساخوانی) [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 87-109]
نارساخوانیاثربخشی برنامه داوسون-گوئیر بر بهبود توجه، حافظه فعال و بازداری رفتاری دانشآموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 110-129]
نارساخوانیاثربخشی روش آوایی و واژگانی بر بهبود مهارت خواندن انگلیسی زبانآموزان نارساخوان [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 268-281]
نارساخوانیاثربخشی آموزش توانبخشی شناختی بر بهبود پردازش اطلاعات و عملکرد تحصیلی دانشآموزان نارساخوان مقطع ابتدایی [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 212-225]
نشخوارهای فکریمقایسه نشخوارهای فکری و سازوکارهای دفاعی در دانشآموزانِ با یا بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 330-343]
نقص توجه-بیش فعالیبررسی دقت و حساسیت سامانه هوشمند غربالگر در پیشبینی کودکان مستعد اختلالات عصبی-تحولی (نقص توجه-بیشفعالی و نارساخوانی) [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 87-109]
نگرش به درس ریاضیبررسی مدل معادلات ساختاری آگاهی فراشناختی، خودکارآمدی و انگیزه تحصیلی با نگرش به درس ریاضی: با آزمون نقش واسطهای اضطراب ریاضی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 2، 1400-1399، صفحه 282-299]
والدینکارآمدی مداخله مبتنی بر مثبت اندیشی با تأکید بر آموزههای اسلامی بر تابآوری و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 10، شماره 1، 1400-1399، صفحه 7-31]
ه
هیجانات تحصیلیمقایسهی هیجانات تحصیلی دانشآموزان با انواع اختلال یادگیری خاص [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 87-103]
هیجانات منفیمقایسه استرس والدگری، هیجانات منفی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در مادران کودکان با و بدون ناتوانی های یادگیری [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 7-28]
هیجانتحصیلیمقایسه اثربخشی روشهای آموزشی فنوگرافیکس و دیویس بر عملکرد خواندن و هیجان تحصیلی دانشآموزان مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن [دوره 10، شماره 4، 1400-1399، صفحه 29-57]
همدلیاثربخشی آموزش مثبتاندیشی به شیوه گروهی بر بهبود همدلی و کاهش اضطراب اجتماعی دانشآموزان پسر دچار ناتوانی یادگیری [دوره 10، شماره 3، 1400-1399، صفحه 366-379]