آ
-
آموزش پذیرش و تعهد
اﺛربخشی آموزش پذیرش و تعهد بر کنترل خشم و تابآوری در والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1402]
-
آموزش تاب آوری تحصیلی
اثربخشی برنامه آموزشی تاب آوری تحصیلی بر خودکارآمدی تحصیلی و ساختار انگیزشی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 71-85]
-
آموزش تنظیم هیجانی
اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر بهبود خودکنترلی و اضطراب اجتماعی در دانشآموزان مبتلابه ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1402]
-
آموزش جرأتورزی
اثربخشی آموزش جرأتورزی بر بهبود عزت نفس و تنظیم شناختی هیجان کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 16-6]
ا
-
اختلالات یادگیری
فراتحلیل روش های اصلاحی بر اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 29-41]
-
اختلالات یادگیری
نقش انتظارات معلم ادراک شده در پیشبینی درگیری شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1402]
-
اختلالات یادگیری
اثربخشی برنامهی منتخب ادراکی-حرکتی و بازیهای ویدئویی فعال بر عملکرد حافظه کاری و انعطافپذیری شناختی دانشآموزان با اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1402]
-
اختلال یادگیری خاص
اثربخشی غنی سازی روابط درون خانوادگی (با مشارکت والدین) بر مهارت های اجتماعی و نارسایی هیجانی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 57-70]
-
اختلال یادگیری خاص
اثربخشی آموزش جرأتورزی بر بهبود عزت نفس و تنظیم شناختی هیجان کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 16-6]
-
اختلال یادگیری خاص
تأثیرتوانبخشی شناختی رایانهیار مبتنی بر حافظه فعال بر بهبود کارکردهای اجرایی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 32-45]
-
اختلال یادگیری ویژه
اثربخشی برنامه آموزشی تاب آوری تحصیلی بر خودکارآمدی تحصیلی و ساختار انگیزشی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 71-85]
-
اختلال خواندن و نوشتن
فراتحلیل روش های اصلاحی بر اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 29-41]
-
اختلال خوانش پریش(دیسلکسیا)
تدوین برنامه توانبخشی عصب روانشناختی و بررسی اثربخشی آن بر عملکرد خواندن دانش آموزان با اختلال خواندن(نارساخوانی) [دوره 13، شماره 3، 1402]
-
اختلال ریاضی
فراتحلیل روش های اصلاحی بر اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 29-41]
-
اضطراب اجتماعی
اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر بهبود خودکنترلی و اضطراب اجتماعی در دانشآموزان مبتلابه ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1402]
-
انتظارات معلم ادراک شده
نقش انتظارات معلم ادراک شده در پیشبینی درگیری شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1402]
-
انسجام / سازشیافتگی خانواده
تأثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر انسجام / سازشیافتگی خانواده و راهبردهای مقابلهای در والدین دانشآموزان دختر دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 42-56]
-
انعطافپذیری شناختی
اثربخشی برنامهی منتخب ادراکی-حرکتی و بازیهای ویدئویی فعال بر عملکرد حافظه کاری و انعطافپذیری شناختی دانشآموزان با اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1402]
-
انگیزه پیشرفت
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی- فراشناختی بر انگیزه پیشرفت و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 75-87]
ب
-
بازیهای ویدئویی فعال
اثربخشی برنامهی منتخب ادراکی-حرکتی و بازیهای ویدئویی فعال بر عملکرد حافظه کاری و انعطافپذیری شناختی دانشآموزان با اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1402]
-
برنامه اجتماعی–هیجانی
اثربخشی برنامۀ اجتماعی-هیجانی کودکان قوی بر توانمندی تنظیم هیجانی و کمکطلبی تحصیلی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 3، 1402]
-
برنامهی منتخب ادراکی-حرکتی
اثربخشی برنامهی منتخب ادراکی-حرکتی و بازیهای ویدئویی فعال بر عملکرد حافظه کاری و انعطافپذیری شناختی دانشآموزان با اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1402]
ت
-
تاب آوری
اﺛربخشی آموزش پذیرش و تعهد بر کنترل خشم و تابآوری در والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1402]
-
تعامل اجتماعی
اثر بخشی ذهن آگاهی بر عزت نفس و تعاملات اجتماعی دانش آموزان دارای نارساخوانی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 18-31]
-
تنظیم شناختی هیجان
اثربخشی آموزش جرأتورزی بر بهبود عزت نفس و تنظیم شناختی هیجان کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 16-6]
-
تنظیم هیجان
چالشهای تنظیم هیجان و پیامدهای ناشی از آن در روابط بینفردی کودکان دارای ناتوانیهای یادگیری: مطالعۀ کیفی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 74-60]
-
تنظیم هیجان
اثربخشی برنامۀ اجتماعی-هیجانی کودکان قوی بر توانمندی تنظیم هیجانی و کمکطلبی تحصیلی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 3، 1402]
-
توانبخشی شناختی رایانهیار
تأثیرتوانبخشی شناختی رایانهیار مبتنی بر حافظه فعال بر بهبود کارکردهای اجرایی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 32-45]
-
توانبخشی عصب روانشناختی
تدوین برنامه توانبخشی عصب روانشناختی و بررسی اثربخشی آن بر عملکرد خواندن دانش آموزان با اختلال خواندن(نارساخوانی) [دوره 13، شماره 3، 1402]
ج
-
جستجوی بصری
بررسی نقش واسطه ای یادگیری ضمنی در ارتباط بین نشانهدهی فضایی و جستجوی بصری با نارساخوانی دانش آموزان در زبان دوم [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 46-59]
ح
-
حافظه فعال
تأثیرتوانبخشی شناختی رایانهیار مبتنی بر حافظه فعال بر بهبود کارکردهای اجرایی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 32-45]
-
حافظه کاری
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای مغز بر توجه و حافظه کاری دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 17-28]
-
حافظه کاری
اثربخشی برنامهی منتخب ادراکی-حرکتی و بازیهای ویدئویی فعال بر عملکرد حافظه کاری و انعطافپذیری شناختی دانشآموزان با اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1402]
خ
-
خودکارآمدی تحصیلی
اثربخشی برنامه آموزشی تاب آوری تحصیلی بر خودکارآمدی تحصیلی و ساختار انگیزشی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 71-85]
-
خودکارآمدی تحصیلی
مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای ابراز وجود و راهبردهای خودنظارتی بر خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 6-17]
-
خودکارآمدی تحصیلی
نقش انتظارات معلم ادراک شده در پیشبینی درگیری شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1402]
-
خودکنترلی
اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر بهبود خودکنترلی و اضطراب اجتماعی در دانشآموزان مبتلابه ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1402]
د
-
درگیری شناختی
نقش انتظارات معلم ادراک شده در پیشبینی درگیری شناختی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1402]
ذ
-
ذهن آگاهی
اثر بخشی ذهن آگاهی بر عزت نفس و تعاملات اجتماعی دانش آموزان دارای نارساخوانی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 18-31]
ر
-
راهبردشناختی
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی- فراشناختی بر انگیزه پیشرفت و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 75-87]
-
راهبردهای خودنظارتی
مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای ابراز وجود و راهبردهای خودنظارتی بر خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 6-17]
-
راهبردهای مقابلهای
تأثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر انسجام / سازشیافتگی خانواده و راهبردهای مقابلهای در والدین دانشآموزان دختر دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 42-56]
-
روابط بینفردی
چالشهای تنظیم هیجان و پیامدهای ناشی از آن در روابط بینفردی کودکان دارای ناتوانیهای یادگیری: مطالعۀ کیفی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 74-60]
-
روش های اصلاحی
فراتحلیل روش های اصلاحی بر اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 29-41]
ز
-
زبان دوم
بررسی نقش واسطه ای یادگیری ضمنی در ارتباط بین نشانهدهی فضایی و جستجوی بصری با نارساخوانی دانش آموزان در زبان دوم [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 46-59]
س
-
ساختار انگیزشی
اثربخشی برنامه آموزشی تاب آوری تحصیلی بر خودکارآمدی تحصیلی و ساختار انگیزشی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 71-85]
-
سرزندگی تحصیلی
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی- فراشناختی بر انگیزه پیشرفت و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 75-87]
ع
-
عزت نفس
اثربخشی آموزش جرأتورزی بر بهبود عزت نفس و تنظیم شناختی هیجان کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 16-6]
-
عزت نفس
اثر بخشی ذهن آگاهی بر عزت نفس و تعاملات اجتماعی دانش آموزان دارای نارساخوانی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 18-31]
-
عملکرد خواندن
تدوین برنامه توانبخشی عصب روانشناختی و بررسی اثربخشی آن بر عملکرد خواندن دانش آموزان با اختلال خواندن(نارساخوانی) [دوره 13، شماره 3، 1402]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیل روش های اصلاحی بر اختلالات یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 29-41]
-
فراشناخت
اثربخشی آموزش راهبردهای شناختی- فراشناختی بر انگیزه پیشرفت و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 75-87]
-
فرایندهای توجه
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای مغز بر توجه و حافظه کاری دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 17-28]
ک
-
کارکردهای اجرایی
تأثیرتوانبخشی شناختی رایانهیار مبتنی بر حافظه فعال بر بهبود کارکردهای اجرایی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 32-45]
-
کلید واژهها: اختلال یادگیری ویژه
اثربخشی برنامۀ اجتماعی-هیجانی کودکان قوی بر توانمندی تنظیم هیجانی و کمکطلبی تحصیلی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 3، 1402]
-
کمکطلبی تحصیلی
اثربخشی برنامۀ اجتماعی-هیجانی کودکان قوی بر توانمندی تنظیم هیجانی و کمکطلبی تحصیلی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 3، 1402]
-
کنترل خشم
اﺛربخشی آموزش پذیرش و تعهد بر کنترل خشم و تابآوری در والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1402]
-
کودکان دارای ناتوانی یادگیری
چالشهای تنظیم هیجان و پیامدهای ناشی از آن در روابط بینفردی کودکان دارای ناتوانیهای یادگیری: مطالعۀ کیفی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 74-60]
-
کودکان قوی
اثربخشی برنامۀ اجتماعی-هیجانی کودکان قوی بر توانمندی تنظیم هیجانی و کمکطلبی تحصیلی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ویژه [دوره 13، شماره 3، 1402]
م
-
مهارتهای ابراز وجود
مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای ابراز وجود و راهبردهای خودنظارتی بر خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 6-17]
-
مهارت های اجتماعی
اثربخشی غنی سازی روابط درون خانوادگی (با مشارکت والدین) بر مهارت های اجتماعی و نارسایی هیجانی دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 57-70]
-
مهارتهای ارتباطی
تأثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر انسجام / سازشیافتگی خانواده و راهبردهای مقابلهای در والدین دانشآموزان دختر دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 42-56]
ن
-
ناتوانی یادگیری
مقایسه اثربخشی آموزش مهارتهای ابراز وجود و راهبردهای خودنظارتی بر خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 6-17]
-
ناتوانی یادگیری
اﺛربخشی آموزش پذیرش و تعهد بر کنترل خشم و تابآوری در والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1402]
-
ناتوانی یادگیری
اثربخشی آموزش تنظیم هیجانی بر بهبود خودکنترلی و اضطراب اجتماعی در دانشآموزان مبتلابه ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1402]
-
نارساخوان
اثربخشی تحریک الکتریکی مستقیم فراجمجمهای مغز بر توجه و حافظه کاری دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 17-28]
-
نارساخوانی
اثر بخشی ذهن آگاهی بر عزت نفس و تعاملات اجتماعی دانش آموزان دارای نارساخوانی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 18-31]
-
نارساخوانی
بررسی نقش واسطه ای یادگیری ضمنی در ارتباط بین نشانهدهی فضایی و جستجوی بصری با نارساخوانی دانش آموزان در زبان دوم [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 46-59]
-
نشانهدهی فضایی
بررسی نقش واسطه ای یادگیری ضمنی در ارتباط بین نشانهدهی فضایی و جستجوی بصری با نارساخوانی دانش آموزان در زبان دوم [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 46-59]
و
-
والدین
اﺛربخشی آموزش پذیرش و تعهد بر کنترل خشم و تابآوری در والدین کودکان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 13، شماره 3، 1402]
-
والدین و ناتوانیهای یادگیری
تأثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر انسجام / سازشیافتگی خانواده و راهبردهای مقابلهای در والدین دانشآموزان دختر دارای ناتوانیهای یادگیری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 42-56]
ی
-
یادگیری ضمنی
بررسی نقش واسطه ای یادگیری ضمنی در ارتباط بین نشانهدهی فضایی و جستجوی بصری با نارساخوانی دانش آموزان در زبان دوم [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 46-59]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد