آ
-
آگاهی واج شناختی
مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 138-157]
-
آگاهی واجشناختی
اثربخشی داستانگویی بر خلاقیت کلامی و آگاهی واج شناختی دانشآموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 36-57]
-
آموزش مستقیم درک مطلب
اثربخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانشآموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 116-137]
ا
-
ابراز وجود
اثربخشی آموزش مهارتهای حلمسأله بر ابراز وجود و کمرویی دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 133-152]
-
اجتناب شناختی
مقایسه سبکهای اسنادی و اجتناب شناختی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص و دانشآموزان عادی [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 73-88]
-
اختلالات یادگیری
اثربخشی بازی درمانی کودک محور بر حافظه فعال و سرعت پردازش کودکان مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 95-115]
-
اختلالات یادگیری خاص
تأثیر آموزش یکپارچگی حسی بر نادرست نویسی دانشآموزان با اختلالات یادگیری خاص [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 89-113]
-
اختلال یادگیری
اثربخشی درمان چشمانداز زمان در انسجام روانی و استرس ادراکشده مادران دانشآموزان اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 53-71]
-
اختلال یادگیری
مقایسة امید، انگیزش پیشرفت تحصیلی و خودپندارة تحصیلی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 7-35]
-
اختلال یادگیری
نقش انگیزش مشارکت ورزشی و حمایت تحصیلی در پیشبینی سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 52-76]
-
اختلال یادگیری
مقایسهی پردازش شناختی و انسجام مرکزی در دانشآموزان دختر نارساخوان و عادی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 107-127]
-
اختلال یادگیری
اثربخشی آموزش مهارتهای حلمسأله بر ابراز وجود و کمرویی دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 133-152]
-
اختلال یادگیری خاص
اثربخشی بازیدرمانی فیلیالی بر سواد هیجانی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 7-31]
-
اختلال یادگیری خاص
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 32-52]
-
اختلال یادگیری خاص
مقایسه سبکهای اسنادی و اجتناب شناختی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص و دانشآموزان عادی [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 73-88]
-
اختلال یادگیری خاص
مقایسة نارسایی هیجانی، خودآگاهی شناختی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 114-132]
-
اختلال یادگیری ریاضی
تأثیر برنامه یکپارچگی حسی بر هوش غیرکلامی، توجه و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 93-115]
-
اختلال خواندن
مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 138-157]
-
اختلال خواندن
اثربخشی بازیدرمانی بر بهبود سرعت پردازش اطلاعات و پردازش اجتماعی/ هیجانی در دانشآموزان مبتلا به اختلالیادگیری خاص-خواندن [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 72-92]
-
اختلال ریاضی
طراحی برنامه آموزشی مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی (مؤلفه هماهنگی چشم و دست) دانشآموزان با اختلال ریاضی و مقایسه اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 81-94]
-
اختلال ریاضی
فراتحلیل پژوهشهای مبتنی بر مدل پاسخ به مداخله بر بهبود عملکرد تحصیلی دانشآموزان در مخاطره اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 7-31]
-
اختلال ریاضی
کاربرد بازیدرمانی مبتنی بر حافظه و توجه برای بهبود مهارتهای ترکیب عددی دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 32-51]
-
اختلال ریاضی
مقایسهی اثربخشی سطح سوم پاسخ به مداخله و توانمندسازیشناختی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 77-106]
-
اختلالریاضی
اثربخشی بازیدرمانی شناختی- رفتاری بر تاب آوری و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 52-72]
-
ادراک دیداری فضایی
طراحی برنامه آموزشی مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی (مؤلفه هماهنگی چشم و دست) دانشآموزان با اختلال ریاضی و مقایسه اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 81-94]
-
استحکام روانی
مقایسه استحکام روانی و تحمل ابهام در مادران فرزندان با ناتوانی یادگیری خاص و عادی [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 153-170]
-
استرس ادراکشده
اثربخشی درمان چشمانداز زمان در انسجام روانی و استرس ادراکشده مادران دانشآموزان اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 53-71]
-
اشتیاق به مدرسه
مقایسة نارسایی هیجانی، خودآگاهی شناختی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 114-132]
-
اضطراب
اثربخشی رواندرمانی بین فردی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت خواندن انگلیسی دانشآموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 116-131]
-
امید
مقایسة امید، انگیزش پیشرفت تحصیلی و خودپندارة تحصیلی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 7-35]
-
املا
تأثیر آموزش یکپارچگی حسی بر نادرست نویسی دانشآموزان با اختلالات یادگیری خاص [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 89-113]
-
انسجام روانی
اثربخشی درمان چشمانداز زمان در انسجام روانی و استرس ادراکشده مادران دانشآموزان اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 53-71]
-
انسجام مرکزی
مقایسهی پردازش شناختی و انسجام مرکزی در دانشآموزان دختر نارساخوان و عادی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 107-127]
-
انگیزش پیشرفت تحصیلی
مقایسة امید، انگیزش پیشرفت تحصیلی و خودپندارة تحصیلی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 7-35]
-
انگیزش مشارکت ورزشی
نقش انگیزش مشارکت ورزشی و حمایت تحصیلی در پیشبینی سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 52-76]
ب
-
بازداری پاسخ
تأثیر توانبخشی شناختی بر بهبود بازداری پاسخ در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 132-152]
-
بازی درمانی
کاربرد بازیدرمانی مبتنی بر حافظه و توجه برای بهبود مهارتهای ترکیب عددی دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 32-51]
-
بازیدرمانی
اثربخشی بازیدرمانی بر بهبود سرعت پردازش اطلاعات و پردازش اجتماعی/ هیجانی در دانشآموزان مبتلا به اختلالیادگیری خاص-خواندن [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 72-92]
-
بازیدرمانی شناختی-رفتاری
اثربخشی بازیدرمانی شناختی- رفتاری بر تاب آوری و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 52-72]
-
بازیدرمانی فیلیالی
اثربخشی بازیدرمانی فیلیالی بر سواد هیجانی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 7-31]
-
بازی درمانی کودک محور
اثربخشی بازی درمانی کودک محور بر حافظه فعال و سرعت پردازش کودکان مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 95-115]
-
برنامه آموزشی رایانهای
طراحی برنامه آموزشی مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی (مؤلفه هماهنگی چشم و دست) دانشآموزان با اختلال ریاضی و مقایسه اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 81-94]
-
برنامه عصبی-شناختی
طراحی غربالگر عصبی-شناختی پویا توسط الگوریتم هوشمند بهینه: پیش بینی اختلالات یادگیری و سایر اختلالات عصبی-تحولی رایج [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 7-33]
-
بهزیستی اجتماعی
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 32-52]
-
بهزیستی تحصیلی
اثربخشی بازیدرمانی شناختی- رفتاری بر تاب آوری و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 52-72]
پ
-
پاسخ به مداخله
فراتحلیل پژوهشهای مبتنی بر مدل پاسخ به مداخله بر بهبود عملکرد تحصیلی دانشآموزان در مخاطره اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 7-31]
-
پردازش اجتماعی/هیجانی
اثربخشی بازیدرمانی بر بهبود سرعت پردازش اطلاعات و پردازش اجتماعی/ هیجانی در دانشآموزان مبتلا به اختلالیادگیری خاص-خواندن [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 72-92]
-
پردازش شناختی
مقایسهی پردازش شناختی و انسجام مرکزی در دانشآموزان دختر نارساخوان و عادی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 107-127]
-
پردازشهیجانی
اثربخشی قصهدرمانی مبتنی بر روش چندحسی بر پردازش هیجانی کودکان دارای نارساخوانی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 153-171]
-
پیوستگی- دلزدگی
ارائه مدل سبکهای دلبستگی و پیوستگی و انطباق خانواده با دلزدگی زناشویی والدین دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری با میانجیگری تمایز یافتگی زوجین [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 58-80]
ت
-
تابآوری تحصیلی
اثربخشی بازیدرمانی شناختی- رفتاری بر تاب آوری و بهزیستی تحصیلی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 52-72]
-
تحمل ابهام
مقایسه استحکام روانی و تحمل ابهام در مادران فرزندان با ناتوانی یادگیری خاص و عادی [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 153-170]
-
تمایزیافتگی
ارائه مدل سبکهای دلبستگی و پیوستگی و انطباق خانواده با دلزدگی زناشویی والدین دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری با میانجیگری تمایز یافتگی زوجین [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 58-80]
-
توانبخشی شناختی
مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 138-157]
-
توانبخشی شناختی
تأثیر توانبخشی شناختی بر بهبود بازداری پاسخ در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 132-152]
-
توانمندسازی شناختی
مقایسهی اثربخشی سطح سوم پاسخ به مداخله و توانمندسازیشناختی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 77-106]
-
توجه
تأثیر برنامه یکپارچگی حسی بر هوش غیرکلامی، توجه و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 93-115]
ح
-
حافظه فعال
اثربخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانشآموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 116-137]
-
حافظه فعال
مقایسه اثربخشی بازتوانی شناختی متمرکز بر آگاهی واج شناختی و توانبخشی شناختی متمرکز بر حافظه فعال در بهبود نشانه های اختلال خواندن در دانشآموزان دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 138-157]
-
حافظه فعال
اثربخشی بازی درمانی کودک محور بر حافظه فعال و سرعت پردازش کودکان مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 95-115]
-
حل مسأله
اثربخشی آموزش مهارتهای حلمسأله بر ابراز وجود و کمرویی دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 133-152]
-
حمایت تحصیلی
نقش انگیزش مشارکت ورزشی و حمایت تحصیلی در پیشبینی سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 52-76]
خ
-
خلاقیت کلامی
اثربخشی داستانگویی بر خلاقیت کلامی و آگاهی واج شناختی دانشآموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 36-57]
-
خواندن
تأثیر توانبخشی شناختی بر بهبود بازداری پاسخ در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 132-152]
-
خودآگاهی شناختی
مقایسة نارسایی هیجانی، خودآگاهی شناختی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 114-132]
-
خودپندارة تحصیلی
مقایسة امید، انگیزش پیشرفت تحصیلی و خودپندارة تحصیلی در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 7-35]
د
-
داستانگویی
اثربخشی داستانگویی بر خلاقیت کلامی و آگاهی واج شناختی دانشآموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 36-57]
-
دامنه توجه
اثربخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانشآموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 116-137]
-
دانشآموزان نارساخوان
اثربخشی داستانگویی بر خلاقیت کلامی و آگاهی واج شناختی دانشآموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 36-57]
-
درمان چشمانداز زمان
اثربخشی درمان چشمانداز زمان در انسجام روانی و استرس ادراکشده مادران دانشآموزان اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 53-71]
-
درمان متمرکز بر شفقت
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر بهبود بهزیستی اجتماعی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 32-52]
-
دلبستگی
ارائه مدل سبکهای دلبستگی و پیوستگی و انطباق خانواده با دلزدگی زناشویی والدین دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری با میانجیگری تمایز یافتگی زوجین [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 58-80]
ر
-
رضایت از زندگی
اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای مقابلهای مبتنی بر آموزههای اسلامی بر شادکامی و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانی-های یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 128-153]
-
رضایت زناشویی
مقایسة عملکرد خانواده، رضایت زناشویی و سبکهای تفکر در مادرانِ کودک ناتوان در یادگیری و مادرانِ کودکان عادی [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 34-51]
-
روان درمانی بین فردی
اثربخشی رواندرمانی بین فردی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت خواندن انگلیسی دانشآموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 116-131]
-
روش چندحسی
اثربخشی قصهدرمانی مبتنی بر روش چندحسی بر پردازش هیجانی کودکان دارای نارساخوانی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 153-171]
س
-
سبک اسنادی
مقایسه سبکهای اسنادی و اجتناب شناختی در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص و دانشآموزان عادی [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 73-88]
-
سبک مقابله اسلامی
اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای مقابلهای مبتنی بر آموزههای اسلامی بر شادکامی و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانی-های یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 128-153]
-
سبکهای تفکر
مقایسة عملکرد خانواده، رضایت زناشویی و سبکهای تفکر در مادرانِ کودک ناتوان در یادگیری و مادرانِ کودکان عادی [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 34-51]
-
سرزندگی تحصیلی
نقش انگیزش مشارکت ورزشی و حمایت تحصیلی در پیشبینی سرزندگی تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 52-76]
-
سرعت پردازش
اثربخشی بازی درمانی کودک محور بر حافظه فعال و سرعت پردازش کودکان مبتلا به اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 95-115]
-
سرعت پردازش اطلاعات
اثربخشی بازیدرمانی بر بهبود سرعت پردازش اطلاعات و پردازش اجتماعی/ هیجانی در دانشآموزان مبتلا به اختلالیادگیری خاص-خواندن [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 72-92]
-
سطح سوم پاسخ به مداخله
مقایسهی اثربخشی سطح سوم پاسخ به مداخله و توانمندسازیشناختی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 77-106]
-
سواد هیجانی
اثربخشی بازیدرمانی فیلیالی بر سواد هیجانی کودکان دارای اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 7-31]
ش
-
شادکامی
اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای مقابلهای مبتنی بر آموزههای اسلامی بر شادکامی و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانی-های یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 128-153]
-
شبکه عصبی مصنوعی
طراحی غربالگر عصبی-شناختی پویا توسط الگوریتم هوشمند بهینه: پیش بینی اختلالات یادگیری و سایر اختلالات عصبی-تحولی رایج [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 7-33]
ع
-
عملکرد تحصیلی
تأثیر برنامه یکپارچگی حسی بر هوش غیرکلامی، توجه و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 93-115]
-
عملکرد خانواده
مقایسة عملکرد خانواده، رضایت زناشویی و سبکهای تفکر در مادرانِ کودک ناتوان در یادگیری و مادرانِ کودکان عادی [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 34-51]
-
عملکرد ریاضی
مقایسهی اثربخشی سطح سوم پاسخ به مداخله و توانمندسازیشناختی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان با اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 77-106]
غ
-
غربالگری
طراحی غربالگر عصبی-شناختی پویا توسط الگوریتم هوشمند بهینه: پیش بینی اختلالات یادگیری و سایر اختلالات عصبی-تحولی رایج [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 7-33]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیل پژوهشهای مبتنی بر مدل پاسخ به مداخله بر بهبود عملکرد تحصیلی دانشآموزان در مخاطره اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 7-31]
ق
-
قصهدرمانی
اثربخشی قصهدرمانی مبتنی بر روش چندحسی بر پردازش هیجانی کودکان دارای نارساخوانی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 153-171]
ک
-
کمرویی
اثربخشی آموزش مهارتهای حلمسأله بر ابراز وجود و کمرویی دانشآموزان با اختلال یادگیری [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 133-152]
م
-
مادران
مقایسه استحکام روانی و تحمل ابهام در مادران فرزندان با ناتوانی یادگیری خاص و عادی [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 153-170]
-
مداخلة درمانی توجه
کاربرد بازیدرمانی مبتنی بر حافظه و توجه برای بهبود مهارتهای ترکیب عددی دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 32-51]
-
مداخله درمانی حافظةکاری
کاربرد بازیدرمانی مبتنی بر حافظه و توجه برای بهبود مهارتهای ترکیب عددی دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 32-51]
-
مهارت ترکیبهای عددی
کاربرد بازیدرمانی مبتنی بر حافظه و توجه برای بهبود مهارتهای ترکیب عددی دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 32-51]
-
مهارت خواندن
اثربخشی رواندرمانی بین فردی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت خواندن انگلیسی دانشآموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 116-131]
ن
-
ناتوانی یادگیری
مقایسة عملکرد خانواده، رضایت زناشویی و سبکهای تفکر در مادرانِ کودک ناتوان در یادگیری و مادرانِ کودکان عادی [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 34-51]
-
ناتوانی یادگیری خاص
مقایسه استحکام روانی و تحمل ابهام در مادران فرزندان با ناتوانی یادگیری خاص و عادی [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 153-170]
-
ناتوانی یادگیری ریاضی
تأثیر توانبخشی شناختی بر بهبود بازداری پاسخ در دانشآموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری ریاضی و خواندن [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 132-152]
-
ناتوانی های یادگیری
ارائه مدل سبکهای دلبستگی و پیوستگی و انطباق خانواده با دلزدگی زناشویی والدین دانشآموزان دارای ناتوانیهای یادگیری با میانجیگری تمایز یافتگی زوجین [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 58-80]
-
ناتوانی های یادگیری
اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای مقابلهای مبتنی بر آموزههای اسلامی بر شادکامی و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانی-های یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 128-153]
-
نادرست نویسی
تأثیر آموزش یکپارچگی حسی بر نادرست نویسی دانشآموزان با اختلالات یادگیری خاص [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 89-113]
-
نارساخوان
مقایسهی پردازش شناختی و انسجام مرکزی در دانشآموزان دختر نارساخوان و عادی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 107-127]
-
نارساخوانی
اثربخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانشآموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 116-137]
-
نارساخوانی
اثربخشی رواندرمانی بین فردی بر کاهش اضطراب و بهبود مهارت خواندن انگلیسی دانشآموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 116-131]
-
نارساخوانی
اثربخشی قصهدرمانی مبتنی بر روش چندحسی بر پردازش هیجانی کودکان دارای نارساخوانی [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 153-171]
-
نارساخوانی
طراحی غربالگر عصبی-شناختی پویا توسط الگوریتم هوشمند بهینه: پیش بینی اختلالات یادگیری و سایر اختلالات عصبی-تحولی رایج [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 7-33]
-
نارسایی هیجانی
مقایسة نارسایی هیجانی، خودآگاهی شناختی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری خاص [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 114-132]
-
نقص توجه-بیش فعالی
طراحی غربالگر عصبی-شناختی پویا توسط الگوریتم هوشمند بهینه: پیش بینی اختلالات یادگیری و سایر اختلالات عصبی-تحولی رایج [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 7-33]
و
-
والدین
اثربخشی آموزش گروهی راهبردهای مقابلهای مبتنی بر آموزههای اسلامی بر شادکامی و رضایت از زندگی والدین کودکان مبتلا به ناتوانی-های یادگیری [دوره 9، شماره 3، 1399-1398، صفحه 128-153]
ه
-
هماهنگی چشم و دست
طراحی برنامه آموزشی مفاهیم ریاضی مبتنی بر رایانه به منظور بهبود ادراک دیداری فضایی (مؤلفه هماهنگی چشم و دست) دانشآموزان با اختلال ریاضی و مقایسه اثربخشی آن با روش آموزش سنتی [دوره 9، شماره 2، 1399-1398، صفحه 81-94]
-
هوش غیرکلامی
تأثیر برنامه یکپارچگی حسی بر هوش غیرکلامی، توجه و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 93-115]
ی
-
یکپارچگی حسی
تأثیر برنامه یکپارچگی حسی بر هوش غیرکلامی، توجه و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 93-115]
-
یکپارچگی حسی
اثربخشی تلفیق روش یکپارچگی حسی و آموزش مستقیم درک مطلب بر تقویت حافظه فعال و دامنه توجه دانشآموزان نارساخوان [دوره 9، شماره 1، 1399-1398، صفحه 116-137]
-
یکپارچگی حسی
تأثیر آموزش یکپارچگی حسی بر نادرست نویسی دانشآموزان با اختلالات یادگیری خاص [دوره 9، شماره 4، 1399-1398، صفحه 89-113]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد