ا
-
ابوالقاسمی، عباس
مقایسه ی انواع خطاهای ادراکی در کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 109-124]
-
ابوالقاسمی، عباس
نقش درک حمایت معلم در پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 109-127]
-
ابوالقاسمی، عباس
مقایسه ی راهبردهای خودتنظیمی، خلاقیت و جه تگیری هدف در دانش آموزان با و بدون اختلال ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 68-78]
-
ابوالقاسمی، عباس
مقایسهی تسلط نیمکرههای مغزی A، B، C و D دانشآموزان عادی و ناتوان یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 59-79]
-
احدی، بتول
مقایسه ی انواع خطاهای ادراکی در کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 109-124]
-
افروز، غلامعلی
اثربخشی آموزش مهارت های تنظیم خلق بر خودپنداره و کفایت اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 6-24]
-
اکبر ارجمندنیا، علی
اثربخشی برنامهی تمرین رایانهای شناختی بر عملکرد حافظهی فعال دیداری-فضایی دانشآموزان با مشکلات ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 6-24]
ب
-
باقریان سرارودی، رضا
مقایسه ی انواع خطاهای ادراکی در کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 109-124]
-
باقریان سرارودی، رضا
مقایسه ی منبع کنترل، خود آگاهی شناختی و ترس از شکست در دانش آموزان با و بدون ناتوان یهای یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 44-59]
-
برجیس، مریم
مقایسه ی میزان نگرانی، امید و معنای زندگی در مادران کودکان مبتلا به اوتیسم، ناشنوایی و ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 6-27]
-
بیگدلی، ایمان ا...
اثر بخشی کاربرد یادیارها در آموزش املا به کودکان دارای اختلال یادگیری املا [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 6-20]
-
بهاری قرهگوز، علی
بررسی میزان شیوع مشکلات ویژه ی یادگیری در دانش آموزان مقطع ابتدایی استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 28-43]
-
بهرامی، هادی
مقایسهی عملکرد حافظهی فعال و نگهداری توجه دانشآموزان با و بدون ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 112-123]
پ
-
پوراحمدعلی، امیر
تولید چندرسانه ای آموزشی حساب آموز و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی عملیات تفریق و تقسیم دانش آموزان دختر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 25-37]
-
پوراسمعیلی، اصغر
مقایسه ی ادراک خود و مشکلات خواب در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ کاستی توجه، اختلال یادگیری و دانش آموزان عادی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 21-41]
ت
-
تازیکی، طیبه
اثربخشی آموزش مهارت های تنظیم خلق بر خودپنداره و کفایت اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 6-24]
ج
-
جانی، ستاره
مقایسه ی ادراک خود و مشکلات خواب در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ کاستی توجه، اختلال یادگیری و دانش آموزان عادی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 21-41]
ح
-
حسین خانزاده، عباسعلی
مقایسه ی میزان نگرانی، امید و معنای زندگی در مادران کودکان مبتلا به اوتیسم، ناشنوایی و ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 6-27]
-
حکیم جوادی، منصور
مقایسه ی میزان نگرانی، امید و معنای زندگی در مادران کودکان مبتلا به اوتیسم، ناشنوایی و ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 6-27]
خ
-
خشنودنیای چماچائی، بهنام
نقش درک حمایت معلم در پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 109-127]
د
-
دلگشاد، ئاکو
اثربخشی آموزش مهارت های تنظیم خلق بر خودپنداره و کفایت اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 6-24]
-
دهقان، حمیدرضا
مقایسهی تسلط نیمکرههای مغزی A، B، C و D دانشآموزان عادی و ناتوان یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 59-79]
ر
-
رحیمیان بوگر، اسحق
طراحی بست هی آموزشی چندرسانه ای با تأکید بر مهارت های بنیادی یادگیری و بررسی اثربخشی آن بر کاهش علائم اختلال دیکته [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 38-54]
-
رستمی، رضا
اثربخشی برنامهی تمرین رایانهای شناختی بر عملکرد حافظهی فعال دیداری-فضایی دانشآموزان با مشکلات ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 6-24]
-
رستم اوغلی، زهرا
مقایسه ی ادراک خود و مشکلات خواب در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ کاستی توجه، اختلال یادگیری و دانش آموزان عادی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 21-41]
-
رستم اوغلی، سهیلا
مقایسه ی راهبردهای خودتنظیمی، خلاقیت و جه تگیری هدف در دانش آموزان با و بدون اختلال ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 68-78]
ز
-
زارع بهرام آبادی، مهدی
بررسی شیوع اختلال نارساییتوجه/بیش فعالی و همبودی آن با اختلال یادگیری در دانشآموزان دبستانی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 25-43]
-
زاهد، عادل
نقش درک حمایت معلم در پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 109-127]
-
زلالی، بهروز
مقایسهی انگیزش تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان با و بدون نارساخوانی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 44-58]
س
-
سیادتیان، سیدحسین
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی -آموزشی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 42-62]
-
سیفی، زهرا
اثربخشی برنامه ی فراشناخت پانورا و فیلیپو بر خودپنداره ی کودکان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 63-77]
-
سلیمانی، اسماعیل
تدوین برنامه و مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، آگاهی واجشناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانشآموزان دبستانی دارای اختلال خواندن [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 60-78]
ش
-
شریفی، علی
اثربخشی برنامهی تمرین رایانهای شناختی بر عملکرد حافظهی فعال دیداری-فضایی دانشآموزان با مشکلات ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 6-24]
ص
-
صالحی، مجتبی
مقایسه ی ادراک خود و مشکلات خواب در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ کاستی توجه، اختلال یادگیری و دانش آموزان عادی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 21-41]
-
صبحی قراملکی، ناصر
مقایسهی تسلط نیمکرههای مغزی A، B، C و D دانشآموزان عادی و ناتوان یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 59-79]
ط
-
طاهر، محبوبه
مقایسه ی میزان نگرانی، امید و معنای زندگی در مادران کودکان مبتلا به اوتیسم، ناشنوایی و ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 6-27]
ع
-
عابدی، احمد
اثربخشی برنامه ی فراشناخت پانورا و فیلیپو بر خودپنداره ی کودکان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 63-77]
-
عابدی، احمد
مقایسهی نیمرخ کارکردهای اجرایی و توجه کودکان عادی وکودکان دچار ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 99-111]
-
عالی ساری نصیرلو، کریم
مقایسه ی اثربخشی آموزش متمرکز برهیجان و کنترل تکانه برفرسودگی تحصیلی و عواطف مثبت و منفی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 79-99]
-
عباسیان، راضیه
اثربخشی برنامه ی فراشناخت پانورا و فیلیپو بر خودپنداره ی کودکان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 63-77]
-
عبداللهی، سمیرا
طراحی بست هی آموزشی چندرسانه ای با تأکید بر مهارت های بنیادی یادگیری و بررسی اثربخشی آن بر کاهش علائم اختلال دیکته [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 38-54]
-
عبدلحسین زاده، عباس
اثر بخشی کاربرد یادیارها در آموزش املا به کودکان دارای اختلال یادگیری املا [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 6-20]
-
عسکری، سعید
اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه ی فعال بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 79-90]
-
عطادخت، اکبر
تأثیر آموزش حل مسئله ی اجتماعی در ارتقای بهزیستی روان شناختی و تاب آوری کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 92-108]
-
علیپور، احمد
مقایسهی انسجام مرکزی در کودکان با نارساخوانی، نارسانویسی، نارسایی در حساب و کودکان عادی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 80-98]
-
علیزاده، حمید
تدوین برنامه و مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، آگاهی واجشناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانشآموزان دبستانی دارای اختلال خواندن [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 60-78]
-
علیزاده گورادل، جابر
تعیین رابطه ی حالت های فراشناختی، سودمندی ادراک شده و تأکیدات هدفی والدین با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 91-109]
غ
-
غباری بناب، باقر
تأثیر روش خودآموزی بر عملکرد حل مسئله ی ریاضی دانش آموزان اختلال ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 55-67]
-
غفاری، عذرا
تأثیر آموزش حل مسئله ی اجتماعی در ارتقای بهزیستی روان شناختی و تاب آوری کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 92-108]
-
غلامحسین زاده، حسن
تأثیر روش خودآموزی بر عملکرد حل مسئله ی ریاضی دانش آموزان اختلال ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 55-67]
-
غلامعلی لواسانی، مسعود
مقایسه ی میزان نگرانی، امید و معنای زندگی در مادران کودکان مبتلا به اوتیسم، ناشنوایی و ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 6-27]
ف
-
فرمانی شهرضا، شیوا
مقایسهی اختلال های نقص توجه/بیش فعالی، رفتار مقابلهای و سلوک در دانش آموزان دبستانی با ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 129-147]
ق
-
قاسم زاده، سوگند
اثربخشی آموزش مهارت های تنظیم خلق بر خودپنداره و کفایت اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 6-24]
-
قائدنیای جهرمی، علی
مقایسهی اختلال های نقص توجه/بیش فعالی، رفتار مقابلهای و سلوک در دانش آموزان دبستانی با ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 129-147]
-
قربانی، فاطمه
مقایسهی انگیزش تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان با و بدون نارساخوانی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 44-58]
-
قلمزن، شیما
مقایسهی نیمرخ کارکردهای اجرایی و توجه کودکان عادی وکودکان دچار ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 99-111]
-
قمرانی، امیر
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی -آموزشی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 42-62]
-
قنبری، علی
مقایسه ی منبع کنترل، خود آگاهی شناختی و ترس از شکست در دانش آموزان با و بدون ناتوان یهای یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 44-59]
-
قنبری، محمد
مقایسه ی منبع کنترل، خود آگاهی شناختی و ترس از شکست در دانش آموزان با و بدون ناتوان یهای یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 44-59]
ک
-
کاظمی، رضا
نقش سبکهای دلبستگی و کیفیت زندگی در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 124-142]
-
کیامنش، علیرضا
مقایسهی عملکرد حافظهی فعال و نگهداری توجه دانشآموزان با و بدون ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 112-123]
-
کیان ارثی، فرحناز
طراحی بست هی آموزشی چندرسانه ای با تأکید بر مهارت های بنیادی یادگیری و بررسی اثربخشی آن بر کاهش علائم اختلال دیکته [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 38-54]
-
کریمی، بهروز
تدوین برنامه و مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، آگاهی واجشناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانشآموزان دبستانی دارای اختلال خواندن [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 60-78]
-
کریمی، سمیه
اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه ی فعال بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 79-90]
-
کسائیان، کوثر
مقایسهی عملکرد حافظهی فعال و نگهداری توجه دانشآموزان با و بدون ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 112-123]
گ
-
گنجی، کامران
بررسی شیوع اختلال نارساییتوجه/بیش فعالی و همبودی آن با اختلال یادگیری در دانشآموزان دبستانی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 25-43]
م
-
محمدی، حاتم
مقایسهی اختلال های نقص توجه/بیش فعالی، رفتار مقابلهای و سلوک در دانش آموزان دبستانی با ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 129-147]
-
محمود علیلو، مجید
تعیین رابطه ی حالت های فراشناختی، سودمندی ادراک شده و تأکیدات هدفی والدین با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 91-109]
-
مرادی، محمدرضا
مقایسهی نیمرخ کارکردهای اجرایی و توجه کودکان عادی وکودکان دچار ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 99-111]
-
مرادی منش، فردین
مقایسه ی تحول زبان کودکان دارای اختلالات یادگیری کلامی و کودکان دارای اختلالات یادگیری غیرکلامی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 100-111]
-
مصطفی سرباز، زهرا
مقایسه ی راهبردهای خودتنظیمی، خلاقیت و جه تگیری هدف در دانش آموزان با و بدون اختلال ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 68-78]
-
مهدوی نجم آبادی، زهرا
مقایسهی انسجام مرکزی در کودکان با نارساخوانی، نارسانویسی، نارسایی در حساب و کودکان عادی [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 80-98]
-
موحدی، یزدان
تعیین رابطه ی حالت های فراشناختی، سودمندی ادراک شده و تأکیدات هدفی والدین با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 91-109]
-
موسی زاده، توکل
مقایسه ی اثربخشی آموزش متمرکز برهیجان و کنترل تکانه برفرسودگی تحصیلی و عواطف مثبت و منفی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 79-99]
-
موسوی پور، سعید
تولید چندرسانه ای آموزشی حساب آموز و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی عملیات تفریق و تقسیم دانش آموزان دختر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 25-37]
ن
-
نادری لردجانی، مریم
مقایسه ی منبع کنترل، خود آگاهی شناختی و ترس از شکست در دانش آموزان با و بدون ناتوان یهای یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 44-59]
-
نجفی، محمود
اثر بخشی کاربرد یادیارها در آموزش املا به کودکان دارای اختلال یادگیری املا [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 6-20]
-
نریمانی، محمد
مقایسه ی نارسایی هیجانی، باورهای خودکارآمدی و عزتنفس در میان دانش آموزان با و بدون ناتوانییادگیری [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 78-91]
-
نریمانی، محمد
نقش درک حمایت معلم در پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 109-127]
-
نریمانی، محمد
مقایسه ی اثربخشی آموزش متمرکز برهیجان و کنترل تکانه برفرسودگی تحصیلی و عواطف مثبت و منفی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 79-99]
-
نریمانی، محمد
نقش سبکهای دلبستگی و کیفیت زندگی در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 124-142]
-
نصرآزادانی، سحر
اثربخشی برنامه ی فراشناخت پانورا و فیلیپو بر خودپنداره ی کودکان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 63-77]
-
نصرتی، فاطمه
تأثیر روش خودآموزی بر عملکرد حل مسئله ی ریاضی دانش آموزان اختلال ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 55-67]
-
نعیمی، قادر
مقایسهی اختلال های نقص توجه/بیش فعالی، رفتار مقابلهای و سلوک در دانش آموزان دبستانی با ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 129-147]
-
نوره درویشعلی، آرام
مقایسه ی انواع خطاهای ادراکی در کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 109-124]
-
نوروزی، حمید
تأثیر آموزش حل مسئله ی اجتماعی در ارتقای بهزیستی روان شناختی و تاب آوری کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 92-108]
و
-
وحیدی، زهره
مقایسه ی نارسایی هیجانی، باورهای خودکارآمدی و عزتنفس در میان دانش آموزان با و بدون ناتوانییادگیری [دوره 3، شماره 2، 1392، صفحه 78-91]
ه
-
هارون رشیدی، همایون
مقایسه ی تحول زبان کودکان دارای اختلالات یادگیری کلامی و کودکان دارای اختلالات یادگیری غیرکلامی [دوره 3، شماره 3، 1393، صفحه 100-111]
-
هاشمی، تورج
بررسی میزان شیوع مشکلات ویژه ی یادگیری در دانش آموزان مقطع ابتدایی استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 28-43]
ی
-
یوسفی، فاطمه
نقش سبکهای دلبستگی و کیفیت زندگی در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393، صفحه 124-142]
-
یوسفی، ناصر
مقایسهی اختلال های نقص توجه/بیش فعالی، رفتار مقابلهای و سلوک در دانش آموزان دبستانی با ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 3، شماره 1، 1392، صفحه 129-147]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد