آ
-
آزمون اِن بک
مقایسهی عملکرد حافظهی فعال و نگهداری توجه دانشآموزان با و بدون ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 112-123]
-
آزمون عملکرد پیوسته
مقایسهی عملکرد حافظهی فعال و نگهداری توجه دانشآموزان با و بدون ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 112-123]
-
آگاهی واج شناسی
تدوین برنامه و مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، آگاهی واجشناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانشآموزان دبستانی دارای اختلال خواندن [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 60-78]
-
آموزش املا
اثر بخشی کاربرد یادیارها در آموزش املا به کودکان دارای اختلال یادگیری املا [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 6-20]
-
آموزش ترکیبی
تدوین برنامه و مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، آگاهی واجشناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانشآموزان دبستانی دارای اختلال خواندن [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 60-78]
-
آموزش چندرسانه ای
طراحی بست هی آموزشی چندرسانه ای با تأکید بر مهارت های بنیادی یادگیری و بررسی اثربخشی آن بر کاهش علائم اختلال دیکته [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 38-54]
-
آموزش مستقیم
تدوین برنامه و مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، آگاهی واجشناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانشآموزان دبستانی دارای اختلال خواندن [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 60-78]
ا
-
اختلالات یادگیری
مقایسه ی ادراک خود و مشکلات خواب در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ کاستی توجه، اختلال یادگیری و دانش آموزان عادی [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 21-41]
-
اختلالات یادگیری
مقایسه ی تحول زبان کودکان دارای اختلالات یادگیری کلامی و کودکان دارای اختلالات یادگیری غیرکلامی [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 100-111]
-
اختلال یادگیری
تأثیر آموزش حل مسئله ی اجتماعی در ارتقای بهزیستی روان شناختی و تاب آوری کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 92-108]
-
اختلال یادگیری
بررسی شیوع اختلال نارساییتوجه/بیش فعالی و همبودی آن با اختلال یادگیری در دانشآموزان دبستانی [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 25-43]
-
اختلال یادگیری در خواندن
تدوین برنامه و مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، آگاهی واجشناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانشآموزان دبستانی دارای اختلال خواندن [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 60-78]
-
اختلال یادگیری دیکته
طراحی بست هی آموزشی چندرسانه ای با تأکید بر مهارت های بنیادی یادگیری و بررسی اثربخشی آن بر کاهش علائم اختلال دیکته [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 38-54]
-
اختلال یادگیری ریاضی
اثربخشی برنامه ی فراشناخت پانورا و فیلیپو بر خودپنداره ی کودکان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 63-77]
-
اختلال یادگیری ریاضی
تأثیر روش خودآموزی بر عملکرد حل مسئله ی ریاضی دانش آموزان اختلال ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 55-67]
-
اختلال ریاضی
مقایسه ی راهبردهای خودتنظیمی، خلاقیت و جه تگیری هدف در دانش آموزان با و بدون اختلال ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 68-78]
-
اختلال نارساییتوجه/بیشفعالی
بررسی شیوع اختلال نارساییتوجه/بیش فعالی و همبودی آن با اختلال یادگیری در دانشآموزان دبستانی [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 25-43]
-
اختلال های یادگیری
اثر بخشی کاربرد یادیارها در آموزش املا به کودکان دارای اختلال یادگیری املا [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 6-20]
-
اختلال های رفتاری
مقایسهی اختلال های نقص توجه/بیش فعالی، رفتار مقابلهای و سلوک در دانش آموزان دبستانی با ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 129-147]
-
ادراک خود
مقایسه ی ادراک خود و مشکلات خواب در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ کاستی توجه، اختلال یادگیری و دانش آموزان عادی [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 21-41]
-
اشتیاق به مدرسه
مقایسهی انگیزش تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان با و بدون نارساخوانی [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 44-58]
-
امید
مقایسه ی میزان نگرانی، امید و معنای زندگی در مادران کودکان مبتلا به اوتیسم، ناشنوایی و ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 6-27]
-
انسجام مرکزی
مقایسهی انسجام مرکزی در کودکان با نارساخوانی، نارسانویسی، نارسایی در حساب و کودکان عادی [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 80-98]
-
انگیزش تحصیلی
مقایسهی انگیزش تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان با و بدون نارساخوانی [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 44-58]
-
اوتیسم
مقایسه ی میزان نگرانی، امید و معنای زندگی در مادران کودکان مبتلا به اوتیسم، ناشنوایی و ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 6-27]
ب
-
باورهای خودکارآمدی
مقایسه ی نارسایی هیجانی، باورهای خودکارآمدی و عزتنفس در میان دانش آموزان با و بدون ناتوانییادگیری [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 78-91]
-
برنامه ی فراشناخت پانورا و فیلیپو
اثربخشی برنامه ی فراشناخت پانورا و فیلیپو بر خودپنداره ی کودکان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 63-77]
-
بیش فعالی
مقایسهی اختلال های نقص توجه/بیش فعالی، رفتار مقابلهای و سلوک در دانش آموزان دبستانی با ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 129-147]
-
بیش فعالی/کاستی توجه
مقایسه ی ادراک خود و مشکلات خواب در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ کاستی توجه، اختلال یادگیری و دانش آموزان عادی [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 21-41]
-
بهزیستی روانشناختی
نقش سبکهای دلبستگی و کیفیت زندگی در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 124-142]
-
بهزیستی روان شنا ختی
تأثیر آموزش حل مسئله ی اجتماعی در ارتقای بهزیستی روان شناختی و تاب آوری کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 92-108]
پ
-
پیشرفت تحصیلی تفریق و تقسیم
تولید چندرسانه ای آموزشی حساب آموز و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی عملیات تفریق و تقسیم دانش آموزان دختر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 25-37]
ت
-
تاب آوری
تأثیر آموزش حل مسئله ی اجتماعی در ارتقای بهزیستی روان شناختی و تاب آوری کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 92-108]
-
تأکیدات هدفی
تعیین رابطه ی حالت های فراشناختی، سودمندی ادراک شده و تأکیدات هدفی والدین با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 91-109]
-
تحول زبان
مقایسه ی تحول زبان کودکان دارای اختلالات یادگیری کلامی و کودکان دارای اختلالات یادگیری غیرکلامی [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 100-111]
-
ترس از شکست
مقایسه ی منبع کنترل، خود آگاهی شناختی و ترس از شکست در دانش آموزان با و بدون ناتوان یهای یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 44-59]
-
تسلط
مقایسهی تسلط نیمکرههای مغزی A، B، C و D دانشآموزان عادی و ناتوان یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 59-79]
-
تمرین رایانهای شناختی
اثربخشی برنامهی تمرین رایانهای شناختی بر عملکرد حافظهی فعال دیداری-فضایی دانشآموزان با مشکلات ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 6-24]
-
توجه
مقایسهی نیمرخ کارکردهای اجرایی و توجه کودکان عادی وکودکان دچار ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 99-111]
ج
-
جهت گیری هدف
مقایسه ی راهبردهای خودتنظیمی، خلاقیت و جه تگیری هدف در دانش آموزان با و بدون اختلال ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 68-78]
چ
-
چندرسانه ای آموزشی
تولید چندرسانه ای آموزشی حساب آموز و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی عملیات تفریق و تقسیم دانش آموزان دختر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 25-37]
ح
-
حافظه ی فعال
اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه ی فعال بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 79-90]
-
حافظهی فعال
مقایسهی عملکرد حافظهی فعال و نگهداری توجه دانشآموزان با و بدون ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 112-123]
-
حافظهی فعال دیداری- فضایی
اثربخشی برنامهی تمرین رایانهای شناختی بر عملکرد حافظهی فعال دیداری-فضایی دانشآموزان با مشکلات ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 6-24]
-
حساب آموز
تولید چندرسانه ای آموزشی حساب آموز و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی عملیات تفریق و تقسیم دانش آموزان دختر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 25-37]
-
حل مسئله ریاضی
تأثیر روش خودآموزی بر عملکرد حل مسئله ی ریاضی دانش آموزان اختلال ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 55-67]
خ
-
خطاهای ادراکی
مقایسه ی انواع خطاهای ادراکی در کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 109-124]
-
خلاقیت
مقایسه ی راهبردهای خودتنظیمی، خلاقیت و جه تگیری هدف در دانش آموزان با و بدون اختلال ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 68-78]
-
خود آگاهی شناختی
مقایسه ی منبع کنترل، خود آگاهی شناختی و ترس از شکست در دانش آموزان با و بدون ناتوان یهای یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 44-59]
-
خودآموزی
تأثیر روش خودآموزی بر عملکرد حل مسئله ی ریاضی دانش آموزان اختلال ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 55-67]
-
خودپنداره
اثربخشی آموزش مهارت های تنظیم خلق بر خودپنداره و کفایت اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 6-24]
-
خود پنداره
اثربخشی برنامه ی فراشناخت پانورا و فیلیپو بر خودپنداره ی کودکان با اختلال یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 63-77]
-
خودکارآمدی تحصیلی
نقش درک حمایت معلم در پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 109-127]
د
-
دانش آموزان ابتدایی
بررسی میزان شیوع مشکلات ویژه ی یادگیری در دانش آموزان مقطع ابتدایی استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 28-43]
-
دانش آموزان با نات وانی ها ی
یادگیری
اثربخشی آموزش مهارت های تنظیم خلق بر خودپنداره و کفایت اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 6-24]
-
دانشآموزان نارساخوان
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی -آموزشی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 42-62]
-
درک حمایت معلم
نقش درک حمایت معلم در پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 109-127]
-
درک مطلب
تدوین برنامه و مقایسهی اثر بخشی سه شیوهی آموزش مستقیم، آگاهی واجشناختی و ترکیبی بر درک مطلب خواندن دانشآموزان دبستانی دارای اختلال خواندن [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 60-78]
ر
-
راهبردهای خودتنظیمی
مقایسه ی راهبردهای خودتنظیمی، خلاقیت و جه تگیری هدف در دانش آموزان با و بدون اختلال ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 68-78]
-
رفتار مقابله ای
مقایسهی اختلال های نقص توجه/بیش فعالی، رفتار مقابلهای و سلوک در دانش آموزان دبستانی با ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 129-147]
س
-
سبکهای دلبستگی
نقش سبکهای دلبستگی و کیفیت زندگی در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 124-142]
-
سودمندی
تعیین رابطه ی حالت های فراشناختی، سودمندی ادراک شده و تأکیدات هدفی والدین با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 91-109]
ش
-
شیوع
بررسی میزان شیوع مشکلات ویژه ی یادگیری در دانش آموزان مقطع ابتدایی استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 28-43]
-
شیوع
بررسی شیوع اختلال نارساییتوجه/بیش فعالی و همبودی آن با اختلال یادگیری در دانشآموزان دبستانی [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 25-43]
ع
-
عزتنفس
مقایسه ی نارسایی هیجانی، باورهای خودکارآمدی و عزتنفس در میان دانش آموزان با و بدون ناتوانییادگیری [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 78-91]
-
عملکرد تحصیلی
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی -آموزشی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 42-62]
-
عملکرد خواندن
اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه ی فعال بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 79-90]
-
عواطف
مقایسه ی اثربخشی آموزش متمرکز برهیجان و کنترل تکانه برفرسودگی تحصیلی و عواطف مثبت و منفی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 79-99]
غ
-
غیرکلامی
مقایسه ی تحول زبان کودکان دارای اختلالات یادگیری کلامی و کودکان دارای اختلالات یادگیری غیرکلامی [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 100-111]
ف
-
فراتحلیل
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی -آموزشی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 42-62]
-
فراشناخت
تعیین رابطه ی حالت های فراشناختی، سودمندی ادراک شده و تأکیدات هدفی والدین با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 91-109]
-
فرسودگی تحصیلی
مقایسه ی اثربخشی آموزش متمرکز برهیجان و کنترل تکانه برفرسودگی تحصیلی و عواطف مثبت و منفی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 79-99]
ک
-
کارکردهای اجرایی
مقایسهی نیمرخ کارکردهای اجرایی و توجه کودکان عادی وکودکان دچار ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 99-111]
-
کفایت اجتماعی
اثربخشی آموزش مهارت های تنظیم خلق بر خودپنداره و کفایت اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 6-24]
-
کیفیت زندگی
نقش سبکهای دلبستگی و کیفیت زندگی در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 124-142]
-
کلامی
مقایسه ی تحول زبان کودکان دارای اختلالات یادگیری کلامی و کودکان دارای اختلالات یادگیری غیرکلامی [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 100-111]
-
کنترل تکانه
مقایسه ی اثربخشی آموزش متمرکز برهیجان و کنترل تکانه برفرسودگی تحصیلی و عواطف مثبت و منفی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 79-99]
م
-
متمرکز برهیجان
مقایسه ی اثربخشی آموزش متمرکز برهیجان و کنترل تکانه برفرسودگی تحصیلی و عواطف مثبت و منفی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 79-99]
-
مداخلات روان شناختی
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی -آموزشی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 42-62]
-
مشکلات خواب
مقایسه ی ادراک خود و مشکلات خواب در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی/ کاستی توجه، اختلال یادگیری و دانش آموزان عادی [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 21-41]
-
مشکلات ریاضی
اثربخشی برنامهی تمرین رایانهای شناختی بر عملکرد حافظهی فعال دیداری-فضایی دانشآموزان با مشکلات ریاضی [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 6-24]
-
مشکلات ویژه ی یادگیری
بررسی میزان شیوع مشکلات ویژه ی یادگیری در دانش آموزان مقطع ابتدایی استان آذربایجان شرقی [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 28-43]
-
معنای زندگی
مقایسه ی میزان نگرانی، امید و معنای زندگی در مادران کودکان مبتلا به اوتیسم، ناشنوایی و ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 6-27]
-
منبع کنترل
مقایسه ی منبع کنترل، خود آگاهی شناختی و ترس از شکست در دانش آموزان با و بدون ناتوان یهای یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 44-59]
-
مهارت حل مسئله ی اجتماعی
تأثیر آموزش حل مسئله ی اجتماعی در ارتقای بهزیستی روان شناختی و تاب آوری کودکان دارای اختلال یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 92-108]
-
مهارت های بنیادی یادگیری دیکته
طراحی بست هی آموزشی چندرسانه ای با تأکید بر مهارت های بنیادی یادگیری و بررسی اثربخشی آن بر کاهش علائم اختلال دیکته [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 38-54]
-
مهارت های تنظیم خلق
اثربخشی آموزش مهارت های تنظیم خلق بر خودپنداره و کفایت اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 6-24]
ن
-
ناتوانی یادگیری
مقایسه ی نارسایی هیجانی، باورهای خودکارآمدی و عزتنفس در میان دانش آموزان با و بدون ناتوانییادگیری [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 78-91]
-
ناتوانی یادگیری
مقایسه ی میزان نگرانی، امید و معنای زندگی در مادران کودکان مبتلا به اوتیسم، ناشنوایی و ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 6-27]
-
ناتوانی یادگیری
تعیین رابطه ی حالت های فراشناختی، سودمندی ادراک شده و تأکیدات هدفی والدین با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 91-109]
-
ناتوانی یادگیری
نقش درک حمایت معلم در پیش بینی خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 109-127]
-
ناتوانی یادگیری
مقایسهی اختلال های نقص توجه/بیش فعالی، رفتار مقابلهای و سلوک در دانش آموزان دبستانی با ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 129-147]
-
ناتوانی یادگیری
مقایسه ی اثربخشی آموزش متمرکز برهیجان و کنترل تکانه برفرسودگی تحصیلی و عواطف مثبت و منفی دانش آموزان مبتلا به ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 79-99]
-
ناتوانی یادگیری
مقایسهی تسلط نیمکرههای مغزی A، B، C و D دانشآموزان عادی و ناتوان یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 59-79]
-
ناتوانی
یادگیری ریاضی
تولید چندرسانه ای آموزشی حساب آموز و اثربخشی آن بر پیشرفت تحصیلی عملیات تفریق و تقسیم دانش آموزان دختر با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 3، شماره 3، 1393-1392، صفحه 25-37]
-
ناتوانی ها ی یادگیری
مقایسه ی انواع خطاهای ادراکی در کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 109-124]
-
ناتوانی های یادگیری
مقایسه ی منبع کنترل، خود آگاهی شناختی و ترس از شکست در دانش آموزان با و بدون ناتوان یهای یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 44-59]
-
ناتوانیهای یادگیری
مقایسهی انسجام مرکزی در کودکان با نارساخوانی، نارسانویسی، نارسایی در حساب و کودکان عادی [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 80-98]
-
ناتوانیهای یادگیری
مقایسهی نیمرخ کارکردهای اجرایی و توجه کودکان عادی وکودکان دچار ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 99-111]
-
ناتوانیهای یادگیری
مقایسهی عملکرد حافظهی فعال و نگهداری توجه دانشآموزان با و بدون ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 112-123]
-
ناتوانیهای یادگیری
نقش سبکهای دلبستگی و کیفیت زندگی در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان مبتلا به ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 124-142]
-
نارساخوانی
مقایسه ی انواع خطاهای ادراکی در کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 109-124]
-
نارساخوانی
اثربخشی آموزش راهبردهای حافظه ی فعال بر بهبود عملکرد خواندن دانش آموزان نارساخوان [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 79-90]
-
نارساخوانی
مقایسهی انگیزش تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان با و بدون نارساخوانی [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 44-58]
-
نارساخوانی
مقایسهی انسجام مرکزی در کودکان با نارساخوانی، نارسانویسی، نارسایی در حساب و کودکان عادی [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 80-98]
-
نارسایی در
حساب
مقایسه ی انواع خطاهای ادراکی در کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 109-124]
-
نارسانویسی
مقایسه ی انواع خطاهای ادراکی در کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 109-124]
-
نارسانویسی
مقایسهی انسجام مرکزی در کودکان با نارساخوانی، نارسانویسی، نارسایی در حساب و کودکان عادی [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 80-98]
-
نارسایی هیجانی
مقایسه ی نارسایی هیجانی، باورهای خودکارآمدی و عزتنفس در میان دانش آموزان با و بدون ناتوانییادگیری [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 78-91]
-
ناشنوا
مقایسه ی میزان نگرانی، امید و معنای زندگی در مادران کودکان مبتلا به اوتیسم، ناشنوایی و ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 6-27]
-
نگرانی
مقایسه ی میزان نگرانی، امید و معنای زندگی در مادران کودکان مبتلا به اوتیسم، ناشنوایی و ناتوانی یادگیری [دوره 3، شماره 1، 1393-1392، صفحه 6-27]
-
نگهداری توجه
مقایسهی عملکرد حافظهی فعال و نگهداری توجه دانشآموزان با و بدون ناتوانیهای یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 112-123]
-
نیمکرههای مغزی
مقایسهی تسلط نیمکرههای مغزی A، B، C و D دانشآموزان عادی و ناتوان یادگیری [دوره 3، شماره 4، 1393-1392، صفحه 59-79]
ی
-
یادیارها
اثر بخشی کاربرد یادیارها در آموزش املا به کودکان دارای اختلال یادگیری املا [دوره 3، شماره 2، 1393-1392، صفحه 6-20]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد