آ
-
آقایی، حدیث
مقایسه ی رفتارهای کمک طلبی تحصیلی در دانش آموزان عادی و دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 107-119]
-
آقاجانی، سیفا...
مقایسه عملکرد استروپ در دان شآموزان دارای اختلال یادگیری با دانش آموزان عادی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 138-158]
ا
-
ابراهیمی قوام آبادی، صغری
اثربخشی برنامه ی تلفیقی روانی - آموزشی بر سبک تبیین بدبینانه ی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 6-24]
-
ابوالقاسمی، عباس
مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 154-176]
-
احدی، بتول
مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 154-176]
-
احمدی ازغندی، علی
اثر آموزش فراشناختی حلّ مسئله بر ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 40-58]
-
احمدیان، علیرضا
مقایسه ی نیم رخ جنسیتی اختلالات روان پزشکی هم بود با اختلال خواندن (مطالعه ی کیفی) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 6-27]
-
احمدیان، لیلا
نارسایی های پردازش اطلاعات حسی در کودکان مبتلا به ناتوان یهای یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 25-42]
-
احمدزاده، مریم
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی و آموزشی بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 61-81]
-
استکی، مهناز
تأثیر آموزش حرکات درشت و ظریف بر کاهش علائم نارساخوانی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 25-39]
-
اسدپور، حاتم
تأثیر آموزش حرکات درشت و ظریف بر کاهش علائم نارساخوانی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 25-39]
-
اصلانی، جلیل
اثربخشی برنامه ی تلفیقی روانی - آموزشی بر سبک تبیین بدبینانه ی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 6-24]
-
افروز، غلامعلی
مقایسه ی ادراک دیداری حرکتی کودکان دارای اختلال یادگیری و عادی در آزمون بندرگشتالت [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 116-135]
-
اکبر شریفی، علی
مقایسه ی حافظه ی فعال بین دانش آموزان نارساخوان و دانش آموزان عادی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 6-17]
-
امینی، مهدی محمد
مقایسه ی ناگویی خلقی وکنترل عواطف در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 6-24]
ب
-
باباپور خیرالدین، جلیل
مقایسه ی اثربخشی نورفیدبک و روش چند حسی فرنالد بر هوش کودکان مبتلا به اختلال نارساخوانی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 103-123]
-
بافنده قراملکی، حسن
مقایسه ی اثربخشی نورفیدبک و روش چند حسی فرنالد بر هوش کودکان مبتلا به اختلال نارساخوانی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 103-123]
-
باقری، سحر
اثربخشی خودآموزی کلامی بر بهبود سازگاری اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 43-52]
-
برقی ایرانی، زیبا
مقایسه ی اثربخشی سه شیوه ی آموزش مستقیم، آموزش به کمک کامپیوتر و ترکیبی بر کاهش مشکلات دانش آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 76-100]
-
بشرپور، سجاد
نارسایی های پردازش اطلاعات حسی در کودکان مبتلا به ناتوان یهای یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 25-42]
-
بگیان کوله مرز، محمد جواد
مقایسه ی ناگویی خلقی وکنترل عواطف در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 6-24]
-
بهمرد، فرشاد
تأثیر آموزش حرکات درشت و ظریف بر کاهش علائم نارساخوانی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 25-39]
پ
-
پاکیزه، علی
اثربخشی بازی های حرکتی ریتمیک (موزون) بر میزان کارکردهای اجرایی کودکان با ناتوان یهای یادگیری عصب روان شناختی تحولی پیش از دبستان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 53-77]
-
پیروز زیجردی، معصومه
اثربخشی آموزش توجه بر عملکرد ریاضی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 92-106]
-
پوراسمعلی، اصغر
مقایسه عملکرد استروپ در دان شآموزان دارای اختلال یادگیری با دانش آموزان عادی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 138-158]
ت
-
تبریزیان، شروین
مقایسه ی تنظیم هیجان و مکانیسمهای دفاعی در مادران دارای دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 54-72]
-
تیرگری، عبدالحکیم
اثر بخشی بازی درمانی گروهی به شیوه ی شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال خواندن [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 140-153]
-
تقیپورجوان، عباسعلی
اثربخشی بازی های حرکتی ریتمیک (موزون) بر میزان کارکردهای اجرایی کودکان با ناتوان یهای یادگیری عصب روان شناختی تحولی پیش از دبستان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 53-77]
-
تمناییفر، محمدرضا
مقایسه ی عملکرد کودکان با و بدون اختلالات یادگیری در آزمون دیداری – حرکتی بندرگشتالت [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 78-91]
ح
-
حاتمی، محمد
مقایسه ی نیم رخ جنسیتی اختلالات روان پزشکی هم بود با اختلال خواندن (مطالعه ی کیفی) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 6-27]
-
حاجلو، نادر
مقایسهی سبکهای یادگیری، ویژگیهای شخصیتی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 82-102]
-
حیدری، میترا
مقایسه ی حافظه ی فعال بین دانش آموزان نارساخوان و دانش آموزان عادی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 6-17]
-
حسینایی، علی
اثر آموزش فراشناختی حلّ مسئله بر ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 40-58]
-
حسن آبادی، حمیدرضا
مقایسه ی نیم رخ جنسیتی اختلالات روان پزشکی هم بود با اختلال خواندن (مطالعه ی کیفی) [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 6-27]
-
حسن زاده، رمضان
اثر بخشی بازی درمانی گروهی به شیوه ی شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال خواندن [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 140-153]
-
حسننتاججلودار، فهیمه
اثربخشی بازی های حرکتی ریتمیک (موزون) بر میزان کارکردهای اجرایی کودکان با ناتوان یهای یادگیری عصب روان شناختی تحولی پیش از دبستان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 53-77]
خ
-
خانخانیزاده، هنگامه
اثربخشی خودآموزی کلامی بر بهبود سازگاری اجتماعی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 43-52]
-
خدادادی، جمیله
شیوع اختلالات ریاضی در دانش آموزان کلاس های دوم و چهارم ابتدایی شهرستان اراک و راه های کاهش آن [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 28-44]
-
خسروجاوید، مهناز
مقایسه ی ویژگی های رفتاری و رشد اجتماعی کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 124-139]
-
خشنودنیای چماچائی، بهنام
مقایسه ی وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 18-37]
د
-
درتاج، فریبرز
مقایسه ی ناگویی خلقی وکنترل عواطف در مادران دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 6-24]
-
دشتبانزاده، سمیه
مقایسه ی عملکرد کودکان با و بدون اختلالات یادگیری در آزمون دیداری – حرکتی بندرگشتالت [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 78-91]
-
دهقانی، مصطفی
اثربخشی بازی های حرکتی ریتمیک (موزون) بر میزان کارکردهای اجرایی کودکان با ناتوان یهای یادگیری عصب روان شناختی تحولی پیش از دبستان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 53-77]
ر
-
ربیعی، محمد
کاربرد چهارمین ویرایش آزمون هوشی وکسلر کودکان در تشخیص اختلال زبان نوشتاری و ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 59-75]
-
رستمی، رضا
اثر بخشی نوروفیدبک بر اختلال یادگیری همراه با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 123-158]
-
رستم اوغلی، زهرا
مقایسه ی وجدان تحصیلی و فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 18-37]
-
رضوانیفر، شیرین
مقایسه ی رفتارهای کمک طلبی تحصیلی در دانش آموزان عادی و دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 107-119]
-
رنجبری، فهیمه
اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش های چندگانه ی گاردنر بر میزان خطاهای املای دانش آموزان با ناتوانی یادگیری پایه ی سوم ابتدایی شهر اصفهان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 45-60]
ز
-
زارع، حسین
اثر آموزش فراشناختی حلّ مسئله بر ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 40-58]
-
زارع، حسین
مقایسه ی حافظه ی فعال بین دانش آموزان نارساخوان و دانش آموزان عادی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 6-17]
-
زکی یی، علی
تأثیر آموزش آگاهی واج شناختی بر سرعت، دقت و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 38-53]
-
زینعلی، شینا
مقایسه ی ویژگی های رفتاری و رشد اجتماعی کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 124-139]
س
-
سیاحی، حیدر
مقایسه ی ادراک دیداری حرکتی کودکان دارای اختلال یادگیری و عادی در آزمون بندرگشتالت [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 116-135]
-
سلیمانی، اسماعیل
اثر بخشی توان بخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی(حافظه کاری و توجه) و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 91-115]
ش
-
شریفی، طیبه
کاربرد چهارمین ویرایش آزمون هوشی وکسلر کودکان در تشخیص اختلال زبان نوشتاری و ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 59-75]
-
شمسی، عبدالحسین
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی و آموزشی بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 61-81]
ص
-
صادقی، وحید
اثر بخشی نوروفیدبک بر اختلال یادگیری همراه با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 123-158]
-
صبحی قراملکی، ناصر
مقایسهی سبکهای یادگیری، ویژگیهای شخصیتی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 82-102]
-
صدیقیارفعی، فریبرز
مقایسه ی عملکرد کودکان با و بدون اختلالات یادگیری در آزمون دیداری – حرکتی بندرگشتالت [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 78-91]
-
صفری، هادی
مقایسه ی رفتارهای کمک طلبی تحصیلی در دانش آموزان عادی و دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 107-119]
-
صمدی، مریم
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی و آموزشی بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 61-81]
ط
-
طالبی جویباری، مسعود
مقایسهی تاب آوری، رضایت زناشویی و سلامت روان در والدین با کودکان دارای ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 120-137]
ع
-
عابدی، احمد
اثربخشی آموزش توجه بر عملکرد ریاضی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 92-106]
-
عابدی، احمد
فراتحلیل اثربخشی مداخلات روان شناختی و آموزشی بر بهبود عملکرد تحصیلی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 61-81]
-
عباسی، زینب
تأثیر آموزش آگاهی واج شناختی بر سرعت، دقت و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 38-53]
-
عباسی، مسلم
مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 154-176]
-
عیسی زادگان، علی
نارسایی های پردازش اطلاعات حسی در کودکان مبتلا به ناتوان یهای یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 25-42]
-
عشایری، حسن
تأثیر آموزش حرکات درشت و ظریف بر کاهش علائم نارساخوانی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 25-39]
-
علیزاده، حمید
اثربخشی برنامه ی تلفیقی روانی - آموزشی بر سبک تبیین بدبینانه ی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 6-24]
-
علیزاده گورادل، جابر
مقایسه ی بیحوصلگی در افراد مبتلابه اختلال ریاضی، اختلال نقص توجه/ بیش فعالی و افراد عادی [دوره 2، شماره 3، 1392]
-
عندلیب کورایم، مرتضی
مقایسه عملکرد استروپ در دان شآموزان دارای اختلال یادگیری با دانش آموزان عادی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 138-158]
غ
-
غلام زاده، حانیه
مقایسهی سبکهای یادگیری، ویژگیهای شخصیتی و عملکرد تحصیلی دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 82-102]
ف
-
فتح اله پور، لیلا
مقایسه ی اثربخشی نورفیدبک و روش چند حسی فرنالد بر هوش کودکان مبتلا به اختلال نارساخوانی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 103-123]
-
فرامرزی، سالار
اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش های چندگانه ی گاردنر بر میزان خطاهای املای دانش آموزان با ناتوانی یادگیری پایه ی سوم ابتدایی شهر اصفهان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 45-60]
-
فرخی، نورعلی
اثربخشی برنامه ی تلفیقی روانی - آموزشی بر سبک تبیین بدبینانه ی دانش آموزان با ناتوانی های یادگیری [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 6-24]
ک
-
کافی، سید موسی
مقایسه ی ویژگی های رفتاری و رشد اجتماعی کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 124-139]
-
کرمی، جهانگیر
تأثیر آموزش آگاهی واج شناختی بر سرعت، دقت و درک مطلب دانش آموزان نارساخوان [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 38-53]
-
کریمی، بهروز
مقایسه ی اثربخشی سه شیوه ی آموزش مستقیم، آموزش به کمک کامپیوتر و ترکیبی بر کاهش مشکلات دانش آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 76-100]
-
کریمی، نرگس
اثربخشی بازی های حرکتی ریتمیک (موزون) بر میزان کارکردهای اجرایی کودکان با ناتوان یهای یادگیری عصب روان شناختی تحولی پیش از دبستان [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 53-77]
گ
-
گنجی، مسعود
مقایسهی تاب آوری، رضایت زناشویی و سلامت روان در والدین با کودکان دارای ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 120-137]
-
گنجی، مسعود
مقایسه ی تنظیم هیجان و مکانیسمهای دفاعی در مادران دارای دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 54-72]
م
-
میاه نهری، فریده
مقایسه ی ویژگی های رفتاری و رشد اجتماعی کودکان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 124-139]
-
محمدی، جواد
مقایسه ی تنظیم هیجان و مکانیسمهای دفاعی در مادران دارای دانش آموزان با و بدون ناتوانی یادگیری [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 54-72]
-
محمودیان، حسن
مقایسه ی رفتارهای کمک طلبی تحصیلی در دانش آموزان عادی و دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 107-119]
-
محمود علیلو، مجید
مقایسه ی بیحوصلگی در افراد مبتلابه اختلال ریاضی، اختلال نقص توجه/ بیش فعالی و افراد عادی [دوره 2، شماره 3، 1392]
-
میرمحمدتبار، سیدعبدا...
مقایسه ی رفتارهای کمک طلبی تحصیلی در دانش آموزان عادی و دانش آموزان دارای ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 107-119]
-
معتمدی، عبداالله
مقایسه ی اثربخشی سه شیوه ی آموزش مستقیم، آموزش به کمک کامپیوتر و ترکیبی بر کاهش مشکلات دانش آموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 76-100]
-
میکاییلی منیع، فرزانه
اثر بخشی نوروفیدبک بر اختلال یادگیری همراه با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 123-158]
-
میکائیلی، نیلوفر
مقایسهی تاب آوری، رضایت زناشویی و سلامت روان در والدین با کودکان دارای ناتوانی یادگیری و عادی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 120-137]
-
ملک، مریم
اثر بخشی بازی درمانی گروهی به شیوه ی شناختی رفتاری بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به اختلال خواندن [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 140-153]
-
ملک پور، مختار
اثربخشی آموزش مبتنی بر هوش های چندگانه ی گاردنر بر میزان خطاهای املای دانش آموزان با ناتوانی یادگیری پایه ی سوم ابتدایی شهر اصفهان [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 45-60]
-
مهدویان، هوشنگ
مقایسه ی اثربخشی نورفیدبک و روش چند حسی فرنالد بر هوش کودکان مبتلا به اختلال نارساخوانی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 103-123]
-
موحدی، یزدان
مقایسه ی بیحوصلگی در افراد مبتلابه اختلال ریاضی، اختلال نقص توجه/ بیش فعالی و افراد عادی [دوره 2، شماره 3، 1392]
-
موسوی پور، سعید
شیوع اختلالات ریاضی در دانش آموزان کلاس های دوم و چهارم ابتدایی شهرستان اراک و راه های کاهش آن [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 28-44]
ن
-
نریمانی، محمد
مقایسه عملکرد استروپ در دان شآموزان دارای اختلال یادگیری با دانش آموزان عادی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 138-158]
-
نریمانی، محمد
اثر بخشی آموزش کنترل تکانه بر پردازش هیجانی، تکانشوری و حواس پرتی دانش آموزان مبتلا به اختلال ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 101-122]
-
نریمانی، محمد
اثر بخشی توان بخشی شناختی بر کارکردهای اجرایی(حافظه کاری و توجه) و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دارای اختلال یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 91-115]
-
نریمانی، محمد
مقایسه ی اثر بخشی آموزش پذیرش/ تعهد با آموزش تنظیم هیجان بر سازگاری دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 2، شماره 4، 1392، صفحه 154-176]
-
نظری، سمیه
مقایسه ی ادراک دیداری حرکتی کودکان دارای اختلال یادگیری و عادی در آزمون بندرگشتالت [دوره 2، شماره 3، 1392، صفحه 116-135]
-
نوری زاده، نرگس
اثر بخشی نوروفیدبک بر اختلال یادگیری همراه با اختلال نقص توجه/ بیش فعالی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 123-158]
-
نوفرستی، اعظم
اثر آموزش فراشناختی حلّ مسئله بر ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 2، 1391، صفحه 40-58]
ی
-
یارمحمدیان، احمد
اثربخشی آموزش توجه بر عملکرد ریاضی دانش آموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1391، صفحه 92-106]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد